handdator

Visa fullständig version : Nrg-X dopingtestad?


sokrafree
2010-05-29, 11:49
Söker en presentationshöjare som är lätt och använda och fungerar .
Då såg jag produkten nrg x , den verkar lite överhypad kanske men jag undrar främst om den innehåller några olagliga subsanser.tacksam för svar*mini

HulkH
2010-05-29, 12:15
Söker en presentationshöjare som är lätt och använda och fungerar .
Då såg jag produkten nrg x , den verkar lite överhypad kanske men jag undrar främst om den innehåller några olagliga subsanser.tacksam för svar*mini

Om den innehåller det, så brukar det oftast stå.
Tex Crack som fanns på GymmmmmGrossisten för ett tag sen, där stod det att man inte får använda den i tävlningsammanhang p.g.a dopingtester. Dock så kanke det är ett säljaresätt också.


Kör på Rage, funkar bra för många ;)

blondyz
2010-05-29, 12:17
Om den innehåller det, så brukar det oftast stå.
Tex Crack som fanns på GymmmmmGrossisten för ett tag sen, där stod det att man inte får använda den i tävlningsammanhang p.g.a dopingtester. Dock så kanke det är ett säljaresätt också.


Kör på Rage, funkar bra för många ;)

Lite off topic kanske.. Men du har ingen aning om var Revolutions Crack har tagit vägen? Blivit läkemedlsklassad?

Den fungerade sjukt bra på mig och blev lite besviken när jag inte hittar den nu efter mitt kreatinuppehåll :(

HulkH
2010-05-29, 12:34
Lite off topic kanske.. Men du har ingen aning om var Revolutions Crack har tagit vägen? Blivit läkemedlsklassad?

Den fungerade sjukt bra på mig och blev lite besviken när jag inte hittar den nu efter mitt kreatinuppehåll :(

Letat som en jävel själv^^

Finns ingenstans. tyckte också det var riktigt bra, bästa PWOn jag har kört.

Dock så rekommenderar jag Rage efter den, funkar väldigt bra det med :)

Stenberg
2010-05-31, 13:42
Är det AST NRG-X du syftar på? I så fall:

Ingredienser/Innehåll:
1450 mg
NRGX2™ Proprietary Formula
NRGX2 - Proprietary matrix of L-Phenylalanine, L-Tyrosine, Thiamine di(2-methylpropionate) Disulfide Butyrate and Caffeine Anhydrous.

Sen får nån annan svara på om nåt av det där skulle vara mysko.

sokrafree
2010-06-01, 16:17
Är det AST NRG-X du syftar på? I så fall:

Ingredienser/Innehåll:
1450 mg
NRGX2™ Proprietary Formula
NRGX2 - Proprietary matrix of L-Phenylalanine, L-Tyrosine, Thiamine di(2-methylpropionate) Disulfide Butyrate and Caffeine Anhydrous.

Sen får nån annan svara på om nåt av det där skulle vara mysko.

Japp nån som vet om den innehåller olagliga ingredienser ?

Kischen
2010-06-01, 16:32
Japp nån som vet om den innehåller olagliga ingredienser ?

Ja då skulle den säkert säljas *popcorn*

z_bumbi
2010-06-01, 16:44
Kolla med återförsäljaren om den är testad eller om något som den innehåller något som är dopingsklassat.

Att något är dopingklassat behöver inte automatiskt innebära att det är förbjudet att sälja.

Pepz
2010-06-01, 18:13
Kolla med återförsäljaren om den är testad eller om något som den innehåller något som är dopingsklassat.
.

tyvärr är det så att ÅF sällan har en susning

z_bumbi
2010-06-01, 18:36
tyvärr är det så att ÅF sällan har en susning

Det är sant men då tappar de också en kund då man helt enkelt inte handlar av någon som inte vet vad den säljer.