handdator

Visa fullständig version : Tveklöst värsta smaken jag varit med om


Saikyou
2010-05-27, 21:36
Jag tömde min burk med EsaPro Grape Tonic aka "Toxic Waste". Jag har ätit havregrynsgröt med bönor, broccoli och keso åtskilliga gånger. Jag har druckit ägg innan det kom till min vetskap att proteinet inte tas upp lika väl. Jag har ätit syrsor med sourcream&onionsmak och jag har ätit en skorpion.

Men Amino Rush? Fy helvete, aldrig i livet. Mitt andra EAA tog slut idag så började på amino rush burken min bror gett mig eftersom han inte klarade smaken (dumförklarade han och sa att han var klen, givetvis) men detta är tamigf*n som att dricka råttgift. Var tvungen att dricka funlight utan att spä ut för att bli av med bismaken. Funderar dock på att behålla burken, sedan straffa mig själv efter varje pass där jag känner jag kunnat presterat bättre. Risken är väl att jag kommer få uppsöka en psykolog angående självtortyr.

FY F*N. Bara tvungen att ventilera och kolla om någon annan håller med om Amino Rush. Jag hade seriösa funderingar på att skära av mig tungan.

internethjälten
2010-05-27, 21:45
EAA är inte vattenlöslingt, eller vissa av aminosyrorna är det men inte de flesta så mitt tips till dig är att ta en skopa och lägga i truten och sen sköljer du ner det med ett par klunkar vatten. Då slipper du smaken och skulle det bli lite smak så sköljs det med rent friskt vatten.

Saikyou
2010-05-27, 21:50
EAA är inte vattenlöslingt, eller vissa av aminosyrorna är det men inte de flesta så mitt tips till dig är att ta en skopa och lägga i truten och sen sköljer du ner det med ett par klunkar vatten. Då slipper du smaken och skulle det bli lite smak så sköljs det med rent friskt vatten.

Jag har aldrig haft något problem med smak gällande kosttillskott innan, även om jag tyckt att vissa saker smakat skit. Men denna produkt är helt förjävlig*spy*

Grotesk
2010-05-27, 21:54
Särring. Jag har gjort slut på säkerligen 3st burkar.. visst, inte så gott, men alla vet ju att allt som är äckligt är opti.

Saikyou
2010-05-27, 22:18
Särring. Jag har gjort slut på säkerligen 3st burkar.. visst, inte så gott, men alla vet ju att allt som är äckligt är opti.

!!! Ända sen jag började träna har jag aldrig klagat på smaken på något sådant. Men detta är då fan det värsta jag varit med om i hela mitt liv*spy*

eiri
2010-05-27, 22:25
^^

Eriic
2010-05-27, 22:34
men alla vet ju att allt som är äckligt är opti.
+1 *flex*

Grotesk
2010-05-27, 23:18
!!! Ända sen jag började träna har jag aldrig klagat på smaken på något sådant. Men detta är då fan det värsta jag varit med om i hela mitt liv*spy*

Äh, det är bara att svepa och sen blire tröööööck. Jag höll på att spy rätt ner i shakern första gången jag drack det, men har nu avverkat flera burkar. :D

mimmosa
2010-05-27, 23:32
Kör Esapro citrus breeze, imrover formula och detta smakar helt katastrofalt.

Häller i ca 15g i en liten petflaska med 1dl vatten, skakar, håller för näsan och sväljer. sedan fyller jag flaskan med vatten igen, det funkar. =)

Mycket enklare att blanda ut det med mindre del vatten.

stevebc
2010-05-27, 23:52
Det är något fel på människokroppen. Allt som är bra för träningen eller hälsan i övrigt är fanimej vidrigt.

Kimball
2010-05-28, 00:23
Det är något fel på människokroppen. Allt som är bra för träningen eller hälsan i övrigt är fanimej vidrigt.

EAA FX = Red Bull, inte så illa :)

goodie
2010-05-28, 00:36
Tycker faktiskt smaken är god. Blir taggad som fan att slurpa i mig det. Ett tips är att inte blanda det med vatten utan istället slänga in det i käften och skölja ner med vatten.. om man nu inte gillar smaken.

rajjan_dammit
2010-05-28, 01:07
EAA FX = Red Bull, inte så illa :)

I jämförelse med första EsaPro är det ju milsvid skillnad. EAA FX är ju faktiskt inte äckligt alls. Men EsaPro "vande" man ju sig vid efter ett tag iofs, men jag går aldrig tillbaka till det.

Buck
2010-05-28, 03:22
Vet inte hur gamla smakade men nya smaken på EsaPro Citrus Breeze är helt galet god.
Skulle kunna hinka i mig! :D

elo_
2010-05-28, 07:49
+1 på goodie, in med skiten i käften och sedan på med en par slurkar vatten så hinner du knappt ta del av smaken.

min PWO blandar jag för övrigt själv, kreatin och EsaPro i en par dl vatten. Brukar svepa den i bilen på väg till gymmet.

Klein
2010-05-28, 08:09
Det är något fel på människokroppen. Allt som är bra för träningen eller hälsan i övrigt är fanimej vidrigt.

Eller så är det något fel på den gängse uppfattningen om "allt som är bra för träningen eller hälsan i övrigt". Vad låter mest troligt?

Langster
2010-05-28, 10:38
Hmm, tveksamt om det smakar värre än Fairings vassle hydrolysat de hade förr, utan smakämnen. Första Esapron var en smekning i jämförelse, den tyckte jag faktiskt var relativt "god".

Första KCG:n med smak av "citrus" var en höjdare också. Citrus... ja om frukterna är knivar spetsade med kemikalier så stämmer det.
Hade man precis borstat tänderna när man tog den så gick det mycket bättre kommer jag ihåg.

Men jag tycker man kan vänja sig vid det mesta. Samtidigt kan allt vara äckligt vid fel tillfälle.


Men fan, Fairing var verkligen kung på att "ta fram" (helt skita i att smaksätta) de där hardcore smakerna förr, nu är produkterna bara en skugga av sitt forna. :D

DaGoose
2010-05-28, 14:43
Körde EsaPro Citrus ett tag (första varianten antar jag). Visst, det smakade äckligt men det gick an och man vande sig faktiskt med tiden. Något som man inte gör med...

BCAA FX

Äckligaste jag någonsin smakat och det sjuka är att det blir äckligare för var gång, till den grad att jag känner att jag måste slänga burken och köpa något annat.

MangeByggarn
2010-05-28, 15:01
Körde EsaPro Citrus ett tag (första varianten antar jag). Visst, det smakade äckligt men det gick an och man vande sig faktiskt med tiden. Något som man inte gör med...

BCAA FX

Äckligaste jag någonsin smakat och det sjuka är att det blir äckligare för var gång, till den grad att jag känner att jag måste slänga burken och köpa något annat.

Hur många varianter finns det av EsaPro Citrus O_o

Buck
2010-05-28, 15:14
Hur många varianter finns det av EsaPro Citrus O_o

De gjorde en ny "version" av smaken nyligen, och den är skitgod.
Tror det varit 2 st bara, den gamla och den nya :P

karlingen
2010-05-28, 15:19
Fantasy Fruits är faktiskt helt ok =). Klänger en skopa i munnen klunkar ner skiten. Funkar prima imho

Vilken smak kör du med?

Sgart
2010-05-28, 15:28
Hehe ang att folk tar en skopa och sköljer med vatten. Jag har testat det en gång, men bara en. Då fick jag EAA över hela överkroppen eftersom jag uppenbarligen råkade andas in lite med munnen eller nått när jag precis hade stoppat in pulvret så jag blev tvungen att hosta. EAAt flög åt alla håll.


Sen dess har jag inte testat faktiskt :/

karlingen
2010-05-28, 15:29
Hehe ang att folk tar en skopa och sköljer med vatten. Jag har testat det en gång, men bara en. Då fick jag EAA över hela överkroppen eftersom jag uppenbarligen råkade andas in lite med munnen eller nått när jag precis hade stoppat in pulvret så jag blev tvungen att hosta. EAAt flög åt alla håll.


Sen dess har jag inte testat faktiskt :/

haha men inhalera inte pulvret. Drick det ist ^^.
Gäller att hålla andan i några sekunder :P

Sgart
2010-05-28, 15:31
haha men inhalera inte pulvret. Drick det ist ^^.
Gäller att hålla andan i några sekunder :P

Hehe jo jag förstår det :P men det blev inte som jag tänkte mig. Var väl någon undermedveten reflex eller nått ^^

Ivars
2010-05-28, 15:42
Du vänjer dig=)

EiseltUK
2010-05-28, 16:31
De gjorde en ny "version" av smaken nyligen, och den är skitgod.
Tror det varit 2 st bara, den gamla och den nya :P

Ja det stämmer men etiketten har ändrats fler gånger. Den nya goda står det improved flavour på.

Grape Tonic är inte ändrad.

Jorgen
2010-05-28, 16:39
FY F*N. Bara tvungen att ventilera och kolla om någon annan håller med om Amino Rush. Jag hade seriösa funderingar på att skära av mig tungan.

Blanda det med fun light så går det ner utan problem.

EiseltUK
2010-05-28, 17:03
Körde EsaPro Citrus ett tag (första varianten antar jag). Visst, det smakade äckligt men det gick an och man vande sig faktiskt med tiden. Något som man inte gör med...

BCAA FX

Äckligaste jag någonsin smakat och det sjuka är att det blir äckligare för var gång, till den grad att jag känner att jag måste slänga burken och köpa något annat.

Kör på Xpand istället för BCAA så slipper du plåga dig. ;)

Dreas
2010-05-28, 17:06
Ja det stämmer men etiketten har ändrats fler gånger. Den nya goda står det improved flavour på.

Grape Tonic är inte ändrad.Ett tips till den nya burken är att göra en mindre skopa. Antar att jag inte är ensam om att ha en vitaminburk eller liknande att ha EAA i. Den nya, större skopan gör det hela lite mer problematiskt. Speciellt då 3/4 ger 12g på ett ungefär :(

EiseltUK
2010-05-28, 17:11
Ett tips till den nya burken är att göra en mindre skopa. Antar att jag inte är ensam om att ha en vitaminburk eller liknande att ha EAA i. Den nya, större skopan gör det hela lite mer problematiskt. Speciellt då 3/4 ger 12g på ett ungefär :(

Ska kolla på det! Vi får börja med att kontrollväga.

blondyz
2010-05-28, 17:34
Amino rush från Fairing tycker jag själv kanske inte är någon behaglig smakupplevelse.

Däremot blir det bättre med tiden, man klarar lätt av det utan problem med vatten och nu när jag snart har klämt en burk går det hur bra som helst.

Däremot skrattar jag högt varje gång jag läser på burken "New fantastic flavour!" den som gjort detta uttalande måste vara rubbad på något plan :D

men men, opti är bra. Nu triggar smaken träningssinnet i mig :)

Dreas
2010-05-28, 17:56
Ska kolla på det! Vi får börja med att kontrollväga.Skall det inte vara 3/4? Det jag menade med mindre skopa var tillbaka till den gamla, eller den i EAA FX, den är perfekt för mig iaf :p

joasimo
2010-05-28, 18:10
Aminorush juicy lemon är bland det äckligaste jag smakat, sedan fick jag höra att fantasy fruit var godare, men av misstag köpte jag en ny burk av juicy lemon igen :smash:

Lellan
2010-05-28, 18:26
Aminorush juicy lemon är bland det äckligaste jag smakat, sedan fick jag höra att fantasy fruit var godare, men av misstag köpte jag en ny burk av juicy lemon igen :smash:

Äh, va pjoskiga ni är, det är ju nåt som ska svepas, jag sveper allt med en grimas sen är det över! :thumbup: Men tycker också fantasy fruit är minst "inte god".

Det ÖVERJÄVLIGASTE var nog en stooor påse Protec+ blåbär när jag pluggade. Var fattig, den var billig. Jag älskar blåbär, så att jag bytte från choklad till blåbär kändes inte som ngt problem. Tills jag skulle smaska min kaseinpudding. Eh.nom.. bläh.. urk! *spy*

Smakade typ sååå jäkla vidrigt! Kunde inte äta blåbär på ett år, och kan fortfarande inte äta godis el yoghurt el liknande som är smaksatt med blåbär, el blåbärssylt eftersom den kväljande känslan då kommer över mig. KAN äta färska el frysta blåbär nu, men min kärlek till bäret försvann pga denna jävla säck med flera kg urk.. :(

Nu tar jag alltid choklad. ALLTID alltid, är det äckligt kan man spetsa med kakao, romessens eller vasjuttsingen som helst.. hallon.. whatever. Men den där kunde man fan inte göra nåt med. *ryser*

Ean
2010-05-28, 19:43
Varför ska man köpa äckligt EAA när man kan köpa EAA FX som kostar hälften så mycket och inte bara är mindre äckligt utan faktiskt GOTT.

MrBulk
2010-05-28, 19:57
Synd att Body Science EAA Melon är så jäkla dyr *gah!* för den är ju så jäkla god.

joasimo
2010-05-28, 20:17
Varför ska man köpa äckligt EAA när man kan köpa EAA FX som kostar hälften så mycket och inte bara är mindre äckligt utan faktiskt GOTT.

Är det inte ett ämne som saknas där? L-Arginin? Men funderar faktiskt på köpa eaa fx, då den smakar bra och är billig.

Buck
2010-05-28, 20:36
Synd att Body Science EAA Melon är så jäkla dyr *gah!* för den är ju så jäkla god.

EAA-XX eller?

DaGoose
2010-05-29, 01:38
Kör på Xpand istället för BCAA så slipper du plåga dig. ;)

Kanske jag gör, om du verkligen kan gå i god för att den smakar bra (för att vara aminosyror) :cool:. Skulle nog inte snålat och fortsatt med EsaPro istället. Förvisso valde jag BCAA för att man inte visste vilket som gav bäst effekt (har det gjorts några framsteg på det här området det senaste?).

Fredrik_S
2010-05-29, 01:49
Kan inte göra annat än hålla med.. har testat minst 5 olika sorter EAA och de flesta har varit mellan helt ok och på gränsen till goda, men en smak utmärkte sig som nästintill odrickbar och den gav mig nästan kvälningar, och mina smaklökar klarar av i princip allt, groggade på kranvatten och hembränt i yngre dar.
Det var amino rush i sin ursprungsversion(om den nu har ändrats vet jag inte), jag började på den burken och lyckades ta mig igenom någon tredjedel... Därefter gick jag över och testade andra smaker som var underbara i jämförelse. Jag gick sen tillbaka till den burken och försökte igen. Den var fortfarande brutalt äcklig...

norpx
2010-05-29, 06:33
Fattar inte att folk klagar på nya Esa pro citrus. Den är så god jämfört med alla andra EAA jag smakat att jag dricker den till maten.

champion
2010-05-29, 07:23
Blanda det med fun light så går det ner utan problem.


+1
Jag fick ta mellan 1-2dl för att inte känna smaken :P
Fick man känna smaken så blev det *spy*

Kischen
2010-05-29, 08:07
Vet inte hur gamla smakade men nya smaken på EsaPro Citrus Breeze är helt galet god.
Skulle kunna hinka i mig! :D

Instämmer till 100% :thumbup:

Grotesk
2010-05-29, 22:33
Äh, va pjoskiga ni är, det är ju nåt som ska svepas, jag sveper allt med en grimas sen är det över!

Smakade typ sååå jäkla vidrigt! Kunde inte äta blåbär på ett år, och kan fortfarande inte äta godis el yoghurt el liknande som är smaksatt med blåbär, el blåbärssylt eftersom den kväljande känslan då kommer över mig. KAN äta färska el frysta blåbär nu, men min kärlek till bäret försvann pga denna jävla säck med flera kg urk.. :(


Dubbelmoral? :D

Pepz
2010-05-29, 23:09
Fattar inte att folk klagar på nya Esa pro citrus. Den är så god jämfört med alla andra EAA jag smakat att jag dricker den till maten.

du har då inte smakat bodyscience eaa-xx



esapro grape var jätteäcklig i början men jag vande mig snabbt vid och till slut var det nästan gott men eaa fx och framför allt EAA-XX slår den med hästlängder

esapro citrus ligger i någon mellanklass, inte god och inte äcklig

Onigiri
2010-05-30, 09:42
Bodyscience är helt oslagbara vad gällande smaker. Deras Vip-x äpple/päron smakar Mer/Festis, nej den påminner inte om det, den smakar det. Deras eaa, XX,XXX är också sjuka. Vattenmelon smaken är pro. Kommer inte ihåg hur den gamla rosa/röda smakade men den var god som fan.

Förstår inte varför ni envisas med att köpa andra sorts eaa när det wajnas på smakerna, bodyscience är och förblir alltid king inom dessa sorters tillskott.

Saikyou
2010-05-30, 11:34
Kan inte göra annat än hålla med.. har testat minst 5 olika sorter EAA och de flesta har varit mellan helt ok och på gränsen till goda, men en smak utmärkte sig som nästintill odrickbar och den gav mig nästan kvälningar, och mina smaklökar klarar av i princip allt, groggade på kranvatten och hembränt i yngre dar.
Det var amino rush i sin ursprungsversion(om den nu har ändrats vet jag inte), jag började på den burken och lyckades ta mig igenom någon tredjedel... Därefter gick jag över och testade andra smaker som var underbara i jämförelse. Jag gick sen tillbaka till den burken och försökte igen. Den var fortfarande brutalt äcklig...

Smakade och luktade din också som fiskmat?

Buck
2010-05-30, 19:36
Bodyscience är helt oslagbara vad gällande smaker. Deras Vip-x äpple/päron smakar Mer/Festis, nej den påminner inte om det, den smakar det. Deras eaa, XX,XXX är också sjuka. Vattenmelon smaken är pro. Kommer inte ihåg hur den gamla rosa/röda smakade men den var god som fan.

Förstår inte varför ni envisas med att köpa andra sorts eaa när det wajnas på smakerna, bodyscience är och förblir alltid king inom dessa sorters tillskott.

Deras EAA (Red orangeblast) är inte god !
Deras EAA XX / XXX har jag inte smakat än.

F.W.Y.H
2010-05-30, 19:39
Rage Wild Berries smakar illa, riktigt illa!

Pepz
2010-05-30, 20:05
Deras EAA (Red orangeblast) är inte god !
Deras EAA XX / XXX har jag inte smakat än.

håller med dig.
den röda är ingen höjdare, dock mycket bättre än esapro

XX är dock grym

Onigiri
2010-05-30, 20:14
Alltså tycker ni allt är äckligt eller? Jag äter och dricker allt utom kaviar. Rent BCAA i mjölk funkar också, det går däremot emot lite (just skummet) kanske men det går ner utan problem.


Kapar tråden: Hur är Xtend? Fanns ju en rad med smakalternativ.

Grotesk
2010-05-30, 20:23
Kapar tråden: Hur är Xtend? Fanns ju en rad med smakalternativ.

Kapar tråden: Vad är Xtend? Fattar ingenting, due due due.

Onigiri
2010-05-30, 20:46
BCAA med Citrullin Malat. Är nyfiken på blåbär-smaken.

Pepz
2010-05-30, 20:48
Kapar tråden: Hur är Xtend? Fanns ju en rad med smakalternativ.


Xtend är jättegod. dock smakar den extremt syntetiskt enligt mig.
undvik grape ( druva) den smakar rödvin med diskmedel i typ..

Gabriel174
2010-05-30, 20:49
Farings amino rush... "fantasy fruits"... aa fast.. nej

joasimo
2010-05-30, 20:50
Farings amino rush... "fantasy fruits"... aa fast.. nej

Har du smakat juicy lemon då? ännu värre :D

dupper
2010-05-30, 23:16
Jag har ätit syrsor med sourcream&onionsmak

Det är ju inte äckligt?

frejansson
2010-05-31, 10:24
Visst, Amino Rush smakar inte gott. Men fan som andra säger - det som smakar skit = pro.

Inne på burk nummer två!

EiseltUK
2010-05-31, 11:22
Kör Esapro citrus breeze, imrover formula och detta smakar helt katastrofalt.

Häller i ca 15g i en liten petflaska med 1dl vatten, skakar, håller för näsan och sväljer. sedan fyller jag flaskan med vatten igen, det funkar. =)

Mycket enklare att blanda ut det med mindre del vatten.

En dl vatten på 15 gram pulver är på tok för låg spädning.... blir för koncentrerat för smaken. Vi rekommenderar cirka 3 dl vatten till 6 gram pulver så i ditt fall borde du gå upp på 6-7 dl för att få en bättre smak.

Det ska stå "Improved flavour" på den nya men det kanske var det du menade? Jag har bara hört positiva reaktioner om förbättrade smaken förutom att den färgar shakern orange men det ska vi ta tag i, bara att minska mängden beta-karoten en aning.

Buck
2010-05-31, 14:48
En dl vatten på 15 gram pulver är på tok för låg spädning.... blir för koncentrerat för smaken. Vi rekommenderar cirka 3 dl vatten till 6 gram pulver så i ditt fall borde du gå upp på 6-7 dl för att få en bättre smak.

Det ska stå "Improved flavour" på den nya men det kanske var det du menade? Jag har bara hört positiva reaktioner om förbättrade smaken förutom att den färgar shakern orange men det ska vi ta tag i, bara att minska mängden beta-karoten en aning.

Som jag nämnt ett flertal gånger så tycker då iaf att nya är skitgod, så god att jag börjat smånojja över om det verkligen är EAA i och inte bara saft! xD

Mina shakers har inte blivit färgade än iaf, kanske beror på att jag sköljer ur dem lite slarvigt men relativt snabbt efter att ha druckit? Skulle inte gråta över en gul shaker heller om det skulle hända, så lätt värt det :)

(Jag kör 25g på 7 dl vatten, dricker hälften innan och hälften efter träning)

champion
2010-05-31, 14:52
Farings amino rush... "fantasy fruits"... aa fast.. nej


NEEEJ! Smakar den skit!? Jag som har beställt 2burkar av den sorten *cry**cry**cry*

joasimo
2010-05-31, 14:58
NEEEJ! Smakar den skit!? Jag som har beställt 2burkar av den sorten *cry**cry**cry*

Den smakar betydligt bättre än amino rush juicy lemon, fantasy fruits funkar, medan juicy lemon är vidrig.

Buck
2010-05-31, 15:02
NEEEJ! Smakar den skit!? Jag som har beställt 2burkar av den sorten *cry**cry**cry*

Du får väl helt enkelt hoppas på att era smakpreferenser är olika :P

pony
2010-06-01, 23:54
Den smakar betydligt bättre än amino rush juicy lemon, fantasy fruits funkar, medan juicy lemon är vidrig.

Lolwut?! Juicy lemon i mitt hjerta. Seriöst.
Testa med t.ex. funlight appear istället för bara vatten.

Gorilla
2010-06-02, 07:44
NEEEJ! Smakar den skit!? Jag som har beställt 2burkar av den sorten *cry**cry**cry*
Den är jättegod. Jag skulle gärna dricka den till efterrätt om det hade varit smart.

stikkan18
2010-06-02, 12:25
Tyckte inte heller om smaken av Esa Pro, riktigt äckligt men jag hade ju köpt sk*ten ju så då måste den förbrukas ;)

discocrunkers
2010-06-02, 12:26
Ju äckligare det är ju bättre är det för bygget... förstår inte vad ni gnäller över :)

Buck
2010-06-02, 15:28
Tyckte inte heller om smaken av Esa Pro, riktigt äckligt men jag hade ju köpt sk*ten ju så då måste den förbrukas ;)

.. Vilken sort?






(Citrus Breeze är den skitgoda och Grape Tonic motpolen :P)

Gabriel174
2010-06-02, 15:52
Har du smakat juicy lemon då? ännu värre :D

Tveksamt :D

NEEEJ! Smakar den skit!? Jag som har beställt 2burkar av den sorten *cr**cr**cy*

Haha, lyssna inte på mig när jag det gäller smak :) Jag är så kinkig så att det inte finns

s.m.f
2010-06-03, 08:10
Håller med några tidigare talare. Att spä med riktigt lite vatten i en minishake är perfekt, då åker allt ner i en enda klunk utan att något annat än lite eftersmak sitter kvar i munnen.

Att blanda ut och få 2-3dl som ska drickas är ju bara plågsamt.

Buck
2010-06-03, 16:29
Att blanda ut och få 2-3dl som ska drickas är ju bara plågsamt.

Inte när det gäller nya Citrus Breeze, ren njutning :D

DaGoose
2010-06-03, 19:47
Måste bara kommentera att 'NO Shotgun - Exotic Fruits' har en väldigt "speciell" smak, smakar ungefär som liniment luktar...

ABtronic
2010-06-04, 22:25
Här har ni ett tips - köp en burk EAA FX Naturell och testa. Efter det kommer ni bli lyriska hur fantastiskt gott lite aspartam och smaksättningsmedel smakar. Ja, vilken smak som helst av vilket EAA som helst kommer att smaka nektar efter den burken :)

Onigiri
2010-06-05, 09:11
Precis, kört på naturell ett tag och testat med smak igen. Nöjet med halva träningen är nu att få dricka så gott eaa kring passet.

Ashenshugar777
2010-06-05, 12:05
Ju äckligare det är ju bättre är det för bygget... förstår inte vad ni gnäller över :)

Om jag var så dum att jag trodde på sånt. *cupid*

sveningmar
2010-06-07, 22:44
Fick just hem 3st påsar Slow XF jordgubb som smakar FAN! Det är mest konsistensen som är jävlig, helt klumpig och skummig *spy*
Skulle köpt fairings sloow protein istället som är skitgod.. :smash:

Deceiver85
2010-06-07, 23:52
Måste bara kommentera att 'NO Shotgun - Exotic Fruits' har en väldigt "speciell" smak, smakar ungefär som liniment luktar...

Haha, NO smaker "Exotic Fruits" och "Blackberry" smakar båda två samma sak, hostmedicin!

JohPz
2010-06-08, 01:24
Fick just hem 3st påsar Slow XF jordgubb som smakar FAN! Det är mest konsistensen som är jävlig, helt klumpig och skummig *spy*
Skulle köpt fairings sloow protein istället som är skitgod.. :smash:

Haha jag gjorde precis samma konstaterande häromdan. Brukar kör fairing sloow med nu tänkte jag skulle testa fx slow...För bövelen va hemsk den var*spy* enorma klumpar med sjuk konsistens o en smak som kan dräpa grändhundar. Den åkte i soporna nästan direkt.

Mega_man1000
2010-06-08, 09:05
Det äckligaste enligt mig är Self Omnicut!!! du vill bara ligga ner och spy efteråt och varje klunk måste ner med kämparglöd!!!!!!

rbs
2010-06-08, 21:41
Jag får ont i magen och mår illa av EAA FX (släpper efter 20 minuter). Det skummar sig OTROLIGT mycket. Smaken är det inget fel på. (10g på 3-5dl vatten). Jag har innan köpet av detta gått igenom ca 10 burkar EsaPro som inte skummar någonting.


Det tveklöst äckligaste jag druckit är Fairing MCT. Tio gånger värre än EsaPro GrapeTonic, som jag för övrigt inte har något problem med. Så ni kan tänka er hur MCT:n smakar

MrBulk
2010-06-09, 07:32
Det tveklöst äckligaste jag druckit är Fairing MCT. Tio gånger värre än EsaPro GrapeTonic, som jag för övrigt inte har något problem med. Så ni kan tänka er hur MCT:n smakar

Jag tror du skrivit fel angående MCT, du måste mena nåt annat, MCT smakar i sig inget och blandar du det med protte påminner det om grädde som i tex glass eller milkshake.

Kanske kan vara HMB du menar som är *spy* extremt äckligt, smakar som ruttet vin eller nåt.

rbs
2010-06-09, 08:56
Jag tror du skrivit fel angående MCT, du måste mena nåt annat, MCT smakar i sig inget och blandar du det med protte påminner det om grädde som i tex glass eller milkshake.

Kanske kan vara HMB du menar som är *spy* extremt äckligt, smakar som ruttet vin eller nåt.

Nejdå. Fairing MCT Powder, gul etikett. Har kvar det i skafferiet. Vet inte varför jag inte slängt det än. Smaken är naturell

Sgart
2010-06-09, 09:42
Måste vara det äckliga som bygger :)

Ju äckligare, ju grymmare ökningar gör man!

som en kompis sa till mig när han spydde efter en dos HMB:

"Helt sjukt, alltså spyan kom ända från pungen"

MrBulk
2010-06-09, 10:56
Nejdå. Fairing MCT Powder, gul etikett. Har kvar det i skafferiet. Vet inte varför jag inte slängt det än. Smaken är naturell

Det låter ganska skumt för att jag har nyligen själv köpt 20kg av detta för att jag tycker det är grymt gott och använder det i alla prottedrinkar jag tar.
Vi var 3 personer som dela på detta och alla 3 älskar det. *cupid*

ThisIsTheOne
2010-06-09, 11:00
HMB i pulverform och VPX Clenbutrx är allt annat än aptitligt, men att inte KUNNA få ner ett tillskott pga smaken är ju bara löjligt. Lidandet, som ändå får betraktas som ganska lindrigt, är ju inte direkt långdraget.

Pelle2
2010-06-09, 11:18
BCAA med Citrullin Malat. Är nyfiken på blåbär-smaken.

Den är grymt god, bästa smaken enligt mig! Till och med bättre än vattenmelon!

blondyz
2010-06-10, 13:43
Appropå äckliga smaker.. HemoRage Black blåbär(?) tror jag det ska föreställa.. Inte så man klöks eller något sådant, men jävlar.. Måste vara 50% sötningsmedel i skiten, mår illa efteråt även om det går ner..

Dricker även Aminorush juicy lemon 20 min efter och det är en dröm i jämförelse enligt mig, snart klänt hela burken :D

ThisIsTheOne
2010-06-10, 13:46
Appropå äckliga smaker.. HemoRage Black blåbär(?) tror jag det ska föreställa.. Inte så man klöks eller något sådant, men jävlar.. Måste vara 50% sötningsmedel i skiten, mår illa efteråt även om det går ner..

Heter det så på riktigt? Inte konstigt att det smakar taskigt i så fall.

jaaaaag
2010-06-10, 20:57
Så det funkar att bara stoppa en skopa i munnen och svälja ner med vatten? Fått för mig att man måste blanda ut eaa'n för att den ska tas upp på bästa sätt.

Fel?
Kan jag bara svälja ner skitet istället och få samma upptagningsförmåga så är det ju toppen.

Trance
2010-06-10, 21:15
Så det funkar att bara stoppa en skopa i munnen och svälja ner med vatten? Fått för mig att man måste blanda ut eaa'n för att den ska tas upp på bästa sätt.

Fel?
Kan jag bara svälja ner skitet istället och få samma upptagningsförmåga så är det ju toppen.

Tänk bara på att det inte är helt enkelt att svälja massa pulver rakt upp och ner, det kan sätta sig i halsen rätt trevligt om man tar för mycket och inte är beredd.

Kändes som jag skulle dö den mest pinsamma döden någonsin där ett tag.

rbs
2010-06-10, 22:30
Det låter ganska skumt för att jag har nyligen själv köpt 20kg av detta för att jag tycker det är grymt gott och använder det i alla prottedrinkar jag tar.
Vi var 3 personer som dela på detta och alla 3 älskar det. *cupid*

Mycket skumt ja :)

jaaaaag
2010-06-11, 11:55
Hehe, jag provade att svälja pulvret rakt ner igår, det funkade den gången iafl.
Men det gör alltså samma nytta så, även om man inte spär ut det?

wreka
2010-06-22, 19:32
Det ska stå "Improved flavour" på den nya men det kanske var det du menade? Jag har bara hört positiva reaktioner om förbättrade smaken förutom att den färgar shakern orange men det ska vi ta tag i, bara att minska mängden beta-karoten en aning.
Jag fick hem just den där idag från G-varuhuset, på den står det inte "Improved flavour", har detta försvunnet från etiketten? Eller har du sålt den gamla smaken till mig Henrik? ;)

Mahadevaa
2010-06-26, 23:42
EsaPro Grape Tonic är nog det värsta jag har smakat

bb X
2010-06-27, 02:26
Fick just hem 3st påsar Slow XF jordgubb som smakar FAN! Det är mest konsistensen som är jävlig, helt klumpig och skummig *spy*
Skulle köpt fairings sloow protein istället som är skitgod.. :smash:

3dl vatten i en shaker/glas, ner med 1dl pulver, rör om med något och drick fort som fan, den blir riktigt seg annars =p

Buck
2010-06-27, 04:28
EsaPro Grape Tonic är nog det värsta jag har smakat

Ja god är den inte. Citrus Breeze däremot :-)

davidsavenberg
2010-06-30, 14:56
EAA är inte vattenlöslingt, eller vissa av aminosyrorna är det men inte de flesta så mitt tips till dig är att ta en skopa och lägga i truten och sen sköljer du ner det med ett par klunkar vatten. Då slipper du smaken och skulle det bli lite smak så sköljs det med rent friskt vatten.

Jag brukar blanda min lilla häxbryggd just innan jag drar iväg till passet, och den består av EAA FX, lite extra BCAA och Leucin + Malto..

I början så löser det sig inte, men jag skakar den 20sek och slänger i väskan.. Sen när jag är på gymmet och ska smutta på den så har allt löst sig ;)

Fangface
2010-07-01, 10:39
EsaPro grape är vidrig, ja. Men frågan är om inte Amino Rush fantasy fruit är värre....fick kasta min burk och beställa juicy lemon istället. Fick anstränga mig till max för att få behålla fantasy fruit, väldigt nära vomering. EsaPro smakar äckligt som fan, men på ett annat sätt....

Rimmon
2010-07-01, 12:39
EsaPro grape är vidrig, ja. Men frågan är om inte Amino Rush fantasy fruit är värre....fick kasta min burk och beställa juicy lemon istället. Fick anstränga mig till max för att få behålla fantasy fruit, väldigt nära vomering. EsaPro smakar äckligt som fan, men på ett annat sätt....

Jag kastade en burk Juicy Lemon och beställde Fantasy Fruit istället, kunde inte få en jävel jag kände att ens ta Juicy Lemon burken från mig gratis efter att dom hade smakat den.

blondyz
2010-07-01, 13:27
En avstickare.. Hur är Fairings BCAA+ i smaken?

Har överlevt en burk Essential aminorush Juicy lemon utan problem, ska jag förvänta mig samma här?

Flonkz
2010-07-01, 18:00
Håller med, Grape Tonic EsaPro är det vidrigaste jag någonsin druckit. Men jag tog en hel del funlight i och sen en liiiiten skvätt vatten, sen funkade det :)

Ondskapelsen
2010-07-01, 18:31
Till salu: En burk kolozzeum EAA. Den är inte lätt o få ner men den är bra som fan!
Skäm åsido, varför läste jag inte smakrecensioner innan jag köpte?

Pendelous
2010-07-02, 12:34
Bara jag som tycker Amino Rush smakar gott?

BarbieErik
2010-07-02, 17:56
Bara jag som tycker Amino Rush smakar gott?



Håller med.... ihop med Fun Light :P

Pendelous
2010-07-03, 16:38
Håller med.... ihop med Fun Light :P

Med vatten också :)

dt06mj2
2010-07-03, 17:11
Håller med, till och med EsaPro GrapeTonic smakar bättre, mycket bättre!
Jag brukar köra Amino Rush var 5-10:e gång jag tränar, så jag blir av med det.
De borde ringa och kolla vad som finns i EAA FX.

Hejnomax
2010-07-07, 11:10
Ett tips till dom som tycker aminosyror smakar dåligt är att använda en sked och inte medföljande mått för att lägga in det i munnen. Det sprider sig mycket mindre och man känner knappt smaken när man sköljer ner med vatten. En gammeldags lite spetsigare sked är "optimal" :P

MrBulk
2010-07-07, 11:34
Ett tips till dom som tycker aminosyror smakar dåligt är att använda en sked och inte medföljande mått för att lägga in det i munnen. Det sprider sig mycket mindre och man känner knappt smaken när man sköljer ner med vatten. En gammeldags lite spetsigare sked är "optimal" :P

...och så lägg pulvret på tungans högra sida långt bak och tänk på den snyggaste tjejen ni vet samtidigt som ni gör en rundspark så EAAt slungas ner i strupen så blir smaken minimerad.

Fasen vilka problem ni har med eaa, visst att det inte smakar bra men så jäkla vidrigt är det inte. Tvinga i er HMB i en vecka sen kommer ni äta eaa som godis :D

Ondskapelsen
2010-07-07, 12:07
...och så lägg pulvret på tungans högra sida långt bak och tänk på den snyggaste tjejen ni vet samtidigt som ni gör en rundspark så EAAt slungas ner i strupen så blir smaken minimerad.

Fasen vilka problem ni har med eaa, visst att det inte smakar bra men så jäkla vidrigt är det inte. Tvinga i er HMB i en vecka sen kommer ni äta eaa som godis :D

HMB finns ju på kapsel :D.

Kolozzeums EAA smakar skit. Dock JÄVLIGT mycket mindre skit med fun light. Rekommenderas!

vicarious
2010-07-07, 12:09
HMB finns ju på kapsel :D.

Kolozzeums EAA smakar skit. Dock JÄVLIGT mycket mindre skit med fun light. Rekommenderas!

Har du testat naturellt EAA? :D Kolos smakar godis jämfört med det.

Ondskapelsen
2010-07-07, 12:45
Har du testat naturellt EAA? :D Kolos smakar godis jämfört med det.

Nej det har jag inte. Vet inte mo jag vågar heller. Finns väl ingen anledning :D.
Det värsta jag vet är när man öppnar burken, och man vet att man inte kan hålla andan tills man blandat drinken. Och det luktar ju helvete.

mangs
2010-07-07, 12:51
Jag tycker att Kolozzeums EAA passar bra som krydda till en nyöppnad burk tonfisk, smakerna liksom tar ut varandra. :)

Det värsta jag någonsin smakat måste vara Myoform X som innehöll en hel del smått och gott. Riktig kräkframkallare, eller varlfr inte en påse glutamin som legat för länge, fy satan vad det smakade och luktade...

Snorre Snabel
2010-07-07, 21:55
Kosttillskott skall drickas, inte smakas

Degpekka
2010-07-08, 00:31
Kosttillskott skall drickas, inte smakas

Haha, hårding! :cool:

Det skadar väl inte om det är gott? :) Jag tar inga tillskott jag tycker smakar illa.

Ondskapelsen
2010-07-08, 08:40
Kosttillskott skall drickas, inte smakas

+1!

dock är smaken oundviklig ibland!

Rydell
2010-07-08, 09:07
EAA FX = Red Bull, inte så illa :)
Jag gillar Red Bull men inte EAA FX*gah!*

Wargher
2010-07-08, 18:08
Äh, HMB pulver, EAA FX naturell, Esapro grapetonic - inga problem.
Men ***** Egg protein vanilj, fy fan.

Edit: aha det märket fick man inte skriva. oops

Gislason
2010-07-10, 15:32
Lägg på tungan och skölj ner med vatten. Jag tycker inte smaken är så vidrig, då har du inte testat rent CEE (Kreatin Etylester), där får man kväljningar hur man än gör.