handdator

Visa fullständig version : Infinite Labs Phenyl Core


marolss
2010-05-26, 18:35
Undrar om ngn har erfarenhet från den produkten och vill dela med sig av det?

Läst en del positivt om denna produkt men vill gärna höra fler åsikter....

tack på förhand

Fordon
2010-05-26, 19:27
"Hör du till dem som saknar Efedraprodukter? Vi har den ultimata lagliga ersättningen här! Nu behöver inte dieten kännas jobbig för dig längre. Ät rätt, träna rätt, MÅ BRA med Infinite labs - Phenyl core "

http://www.sportkost.nu/partnerfiles/sportkost/images/style/Infinite%20labs%20-%20phenyl%20core.jpg


Rekommenderad användning: Tag 1-2 kapslar på morgonen och 1-2 kapslar 6-8 timmar senare. För att undvika sömnlöshet undvik att ta produkten 6 timmar före sänggående
Det kan vara nödvändigt att börja med deen lägre dosen och gradvis öka denna ttill maxdos. Överskrid aldrig 4 kapslar per 24 timmarsperiod.

Varning: Använd inte Phenylcore samtidigt som Synefrin eller koffein från andra källor det inkluderar kaffe, te, läsk, eller andra kosttillskott innehållande phenylephrine eller koffein. Använd höst i 8 sammanhängande veckor. Bör EJ användas om du använder antidepressiv medicin.



Uhm.. Jag hajar ingenting av innehållsförteckningen..

Langster
2010-05-27, 06:47
Jag har provat, tyckte den var rätt mjäkig. Man blev inte särskilt pigg faktiskt, ett par koffeintabletter funkar faktiskt bättre... Men den kanske är tänkt mer som en fettförbrännare.

Innehållet är väl inte särskilt konstigt, PEA, det är väl det som finns i choklad. I den här produkten är det ett par olika varianter av det fast från Acacia.
Sen är det en massa te-sorter och en del random ämnen som möjligtvis hjälper fettförbränningen, hordenine, johannesört och konjakrot, inget som jag tror gör några underverk direkt... Konjakrot, vad fan är det egentligen?
Cissus är ju bra men det är alldeles för lite i den här för att det ska ha någon effekt tror jag.

Langster
2010-05-27, 06:54
Jaha, Konjac root innehåller någon slags fiber som gör att kroppen inte tar upp mat lika effektivt och funkar som laxermedel! Nice! :D