handdator

Visa fullständig version : kreatin efter uppehåll


rbin
2010-05-24, 15:52
halloj

skulle bara höra hur man ska göra när man har haft sitt kreatin uppehåll på 2-3 veckor och ska börja igen.
ska man börja och "fylla på" igen eller ska man bara fortsätta som man gjorde innan uppehållet?
står inget om det på kreatin burken.

blondyz
2010-05-24, 16:00
Du blir "återställd" efter uppehåll, så du börjar om helt från början :)

Däremot tror jag att 4 veckor brukar rekommenderas för att uppnå denna återställning? kan ha fel :)

Mvh, Anton.

rbin
2010-05-24, 16:07
ah... så jobbigt haha. hatar att dricka det, speciellt 5 gånger om dagen.

blondyz
2010-05-24, 16:10
mja, man ska ju ändå dricka mycket vatten och kreatin smakar inte mycket :p det gäller ju hela kreationperioden, drick mycket vatten för bästa effekt :)

Man behöver inte tvunget köra uppladdningsfas heller, finns folk som går direkt på 5g/dag hela perioden :)

rbin
2010-05-24, 16:18
smakar ingenting :) mest att det är så kornigt, löses inte alls upp i vattnet och lägger sig på botten.

Tror jag har slarvat med vattnet, tycker inte att det gett så mycket effekt än så länge.
men det är väl bara till att fortsätta :)
Det jag är riktigt äcklad av nu är No-xplode blueberry. är så trött på den smaken så de inte sant. Men men, snart slut så blir annan smak nästa gång.
Har hört tropical fruit eller något sådant skall vara ganska god?

blondyz
2010-05-24, 16:39
Jag gillar inte NO explode alls, Crack är den PWO jag gillar bäst som jag har provat, men ska nog testa nanoproxil snart :)