handdator

Visa fullständig version : Äntligen!


Erkserks
2010-05-20, 18:25
Fick hem min första leverans av Vitae Pro idag i brevlådan. Fan va taggad jag är! Ska till gymmer nu direkt och pumpa gärnet.Hur stora muskelökningar tror ni att jag kan förvänta mig den första veckan? Borde väl kunna öka 5-10% i bänk och biceps eller tror ni det går långsammare? 2 veckor?

MangeByggarn
2010-05-20, 18:32
Kosttillskottet VitaePro är helt naturligt och innehåller några av naturens starkaste antioxidanter: astaxanthin, lutein och zeaxanthin.

Antioxidanterna i VitaePro bidrar till:

* god muskelfunktion
* ökad uthållighet på träning
* kroppens naturliga försvar
* att bevara synskärpan
* att skydda mot UV-strålning


Vad är detta för krabba du har fiskat hem?

clinteastwood
2010-05-20, 18:32
Men lol lycka till med dina placebo ökningar!!!!!

Sgart
2010-05-20, 18:33
Jag hoppas verkligen du trollar :P

powderdog
2010-05-20, 18:38
Hahaha, dagens skratt! Antar att du skojar!?

wessmen
2010-05-20, 19:08
Jadu, låt säga att bänkar du inte dubbelt upp inom 3 veckor så skulle jag bli förvånad och kräva pengarna tillbaka eftersom det är ett måndags-ex. Har hört rykten om att det var Vitae Pro som Arnold körde på, men inga säkra källor.

tumme
2010-05-20, 20:28
http://i104.photobucket.com/albums/m171/tumme/ronniecoleman.jpg

Hittad den här och finns det på internet måste det vara sant.

Sgart
2010-05-20, 21:29
Grymmaste tillskottet.

Mack10
2010-05-20, 21:31
förväntansfull på att få höra resultatet nu "Erkserks"

TehSaxo
2010-05-20, 21:37
Ouch !

Erazor
2010-05-20, 22:07
Legendarisk tråd =)

vicarious
2010-05-20, 22:37
Stackarn.

Erkserks
2010-05-21, 07:06
Bah, fick inte så grymma resultat efter första passet som jag hade hoppats på.
Styrkeökning: 2/10 Lite ökning kanske
Muskelstorlek: 2/10 svårt att se efter bara 1 träningspass

får utvärdera igen efter 1 vecka. hoppas det blir bättre efter några fler pass

Nelson81
2010-05-21, 07:09
du kommer bli beefcake, BEEFCAKE på nolltid

prOtotype
2010-05-21, 07:49
Bah, fick inte så grymma resultat efter första passet som jag hade hoppats på.
Styrkeökning: 2/10 Lite ökning kanske
Muskelstorlek: 2/10 svårt att se efter bara 1 träningspass

får utvärdera igen efter 1 vecka. hoppas det blir bättre efter några fler pass

Det är ju för att du befinner dig i uppladdningsfasen! Snart har du ett överskott av alla häftiga krejer i det där och du kommer växa som bambu.

macsacre
2010-05-21, 08:15
Alltså, ni har ju för fan kunskapen för att hjälpa den här personen och fatta att det inte går att bygga muskler så fort oavsett produkt(laglig produkt), tycker ni är skit taskiga och skrattar åt han och gör så han verkar löjlig.

Det är riktigt fult då ni istället skulle kunna skriva något produktivt, ni kanske borde börja med att svara på hans frågor innan ni börjar små mobba honom.

Hur stora muskelökningar tror ni att jag kan förvänta mig den första veckan?
Jag har inte testat det där men kan ju säga redan nu att du kommer inte att öka något mkt alls pga tillskotten, men tycker att du ska hellre lägga ut pengarna på Whey protein och creatine monohydrate till att börja med.

Borde väl kunna öka 5-10% i bänk och biceps eller tror ni det går långsammare? 2 veckor?
Nej, tyvärr det tror jag inte, men som jag sa förut så tycker jag du ska börja med Protein (whey) och creatine monohydrate istället för den produkten du köpte. Vitae Pro kommer inte hjälpa så mycket på gymmet om ens något alls.
2 veckor?

Eddie Vedder
2010-05-21, 08:15
Jag litar mer på Sverkers soptunna:

http://svtplay.se/v/2009391/vitaepro_-_en_ren_bluff (kan ses till 19:e juni 2010)

Mer om deras missvisande marknadsföring i NRK:

http://www.nrk.no/programmer/tv/fbi/1.6452240

Alltså, ni har ju för fan kunskapen för att hjälpa den här personen och fatta att det inte går att bygga muskler så fort oavsett produkt(laglig produkt), tycker ni är skit taskiga och skrattar åt han och gör så han verkar löjlig.

Du har såklart rätt men jag är osäker på om det är så seriöst faktiskt. Medlemmen har ju varit aktiv i två år, rubriken på tråden känns inte seriös och inte heller förstaposten.

Men om så är falletbör Erkserks kanske minska ner sina förhoppningar en aning men inte för den delen skippa sitt tillskott. Det är ju inte farligt. Bara överdrivet hypat, jag tycker VitaePro kan jämföras med Shaktimattan ur marknadsföringssynpunkt.

macsacre
2010-05-21, 08:24
Jo, du kanske har rätt det kanske är ett oseriöst inlägg.

barbafant
2010-05-21, 13:20
gillar iofs inte mobbing, men om folk inte ens kan läsa lite i trådar innan de postar så är det nog inte att se som mobbing, mera som uppfostran

chrilledude
2010-05-21, 14:05
Du kommer få 50cm i bicepsmått och 470cm runt brösten efter 2 pass, lovar.

Fyfan, hoppas verkligen du skojar, annars har jag tappat hoppet om mänskligheten.

(Mobbar inte, jag uppfostrar.)

Stockholmare
2010-05-21, 14:48
Jag litar mer på Sverkers soptunna:

http://svtplay.se/v/2009391/vitaepro_-_en_ren_bluff (kan ses till 19:e juni 2010)

...


Nu tror jag inte alls på Vitaepro och är i allmänhet skeptisk till alla och allt som lovar guld och gröna skogar, må det vara kosttillskott eller politiker.

Men just i detta klippet tycker jag faktiskt att Sverker haltar betänkligt, hans argumentation lämnar mycket att önska och han kör nåt slags aggressiva angrepp för att få den kommentar han så tydligt vill höra :) Har Plus sjunkit så här lågt på sista tiden? Det är viktigt att även granskaren granskas...