handdator

Visa fullständig version : Gammalt V-12? Det är gult


KaptenKnäsvag
2010-05-18, 18:27
Jag har en burk V-12 jag aldrig tog slut på. Utgångsdatumet har inte gått ut men jag förmodar att det endast gäller obruten förpackning, samt står det på burken att klumpar kan förekomma och att det inte hämmar tillskottets effekt. Men det är ganska klumpigt och missfärgat, det har gått från ett fräsht rosa-vitt till mer gult... Kan det vara gammalt? Det luktar fortfarande likadant som om det är nytt.

Tack på förhand

blondyz
2010-05-18, 20:34
Det är ju gammalt, frågan antar jag är om det är dåligt.

Dessvärre har jag absolut ingen aning, men sålänge det inte har varit utsatt för fukt och direkt solljus hade jag provat en mindre dos ikväll eller imorgon, funkar det som vanligt prova en normaldos imorgon (6-8 timmar senare) funkar allt som det ska så kör på :)

Mvh, Anton.

frong
2010-05-18, 22:31
Jag har en burk V-12 jag aldrig tog slut på. Utgångsdatumet har inte gått ut men jag förmodar att det endast gäller obruten förpackning, samt står det på burken att klumpar kan förekomma och att det inte hämmar tillskottets effekt. Men det är ganska klumpigt och missfärgat, det har gått från ett fräsht rosa-vitt till mer gult... Kan det vara gammalt? Det luktar fortfarande likadant som om det är nytt.

Tack på förhand

Luktar det inte illa, smakar illa så är det bara o kö på