handdator

Visa fullständig version : En vilovecka under deff


PRound
2010-05-16, 20:34
Hallå där!

Ska iväg till både london och spanien till sommaren.
Kommer inte kunna ta med mig allt kosttilskott (är nog inte så uppskattat på flygplatsen)
Så jag har lite problem med att hålla mig under kcal-gränsen. Har nog tillgång till gym i spanien.

Men nu till frågan: Vad kommer hända om jag i spanien, ligger på ett överskott utan träning? kommer deffen gå åt skogen?
Kommer inte skippa det, det är bara en fundering.

Tack på förhand!

BajareN
2010-05-16, 20:43
Man kunde ju tro att du skulle ställa upp i någon bodybuilding tävling med dina problem.

Bara för att du är på semester behöver du inte supa ihjäl dig käka chips varje dag. Du kan ju äta lika bra där nere som hemma. Förstår inte vilka kosttillskott som man kan vara i så stort behov av. Försök få i dig proteinrik mat sen får du väl höfta lite mellan tummen och pekfingret. Har du dåligt samvete över all skitmat du käkar får du väl gå någon långpromenad.

mtlca
2010-05-16, 20:45
Du har hela livet på dig att ta igen den där veckan. Lev lite för fan, hur ofta är man i Spanien tex? ;)

PRound
2010-05-16, 20:53
Det är ju inte precis att jag tänker stå över något, eller göra något annorlunda bara för att jag deffar. Det är bara en fundering, som jag skrev :)

Saikyou
2010-05-17, 00:03
Det kan förlänga din deff en aning, i princip inget annat.

Tolkia
2010-05-17, 06:57
Det kan förlänga din deff en aning, i princip inget annat.
Det här tycker jag är ett vettigt sätt att se på saken. Om du inte typ tävlingsdeffar har du ju i princip obegränsat med tid (eller ja, tills du dör i alla fall). Sedan behöver du ju inte, som någon redan skrivit, go bananas totalt och äta allt som kommer i din väg bara för att du gör en paus i bantningen.