handdator

Visa fullständig version : Egomassage


Lellan
2010-05-13, 19:25
Kom på en grej, attans vad jag TAR på mig själv! Nej, syftar inte på DÄR. (och jotack, vet att jag ngn gång skrev att jag brukar hålla i tuttarna, men har slutat med det för har inte så mkt kött att hålla i där kvar typ).

Menar massage. Säkert 1-2 ggr om dagen som jag:
-lägger vaden på knät och gnuggar = vadmassage
-slår på framsida lår= lårmassage
-nyper med hela handen på axlar, utsida armar = armmassage
Å sen när jag lägger mig lägger, lägger jag mig på överarmen så att jag kommer åt bra med nack, ryggmassage.
-gött med lite huvudmassage ibland med.

Nu kommer väl ngt smartass hävda att jag varit singel för länge, men ponera att jag bara är lite knäpp och har lust att outa det idag. Ser förmodligen lite stört ut men är ju bara ngra sekunder, är inte helstörd. :)

Men vore kul att höra om det finns fler egomassagare? *popcorn* Några tips, var och hur (men inte där)?

rolf
2010-05-13, 19:28
Näe, har fullt upp med att massera andra dagarna i ända. :(

Larsson
2010-05-13, 19:30
Å sen när jag lägger mig lägger, lägger jag mig på överarmen så att jag kommer åt bra med nack, ryggmassage.




Du verkar ligga mycket :D

Jag brukar massera mina axlar är alltid spänd där.

Snobbe
2010-05-13, 19:31
brukar försöka massera mina axlar men tycker aldrig de blir skönt e bara skönt när någon annan gör det.

Lellan
2010-05-13, 19:31
Näe, har fullt upp med att massera andra dagarna i ända. :(

Ombyte förnöjer? Så kanske du ser ut så här i när dagen är till ända? --> :)

Du verkar ligga mycket :D

Jag brukar massera mina axlar är alltid spänd där.

Whoops... :D Haha!

Baan
2010-05-13, 19:33
Du syftar på DÄR.

Lellan
2010-05-13, 19:34
brukar försöka massera mina axlar men tycker aldrig de blir skönt e bara skönt när någon annan gör det.

Trixet är typ att ligga tungt på överarmen och slappna av helt i den, låta underarmen jobba typ, inte för mkt hand (om du som mig har klena händer). Äh, vet knappt vad jag pratar om, men ungefär så gör jag och det känns gött iaf! :thumbup:

Man kan även lägga sig på en boll/potatis/whatever i sängen och gnugga. Jättebra mot knutor!

kalle_banan
2010-05-13, 19:35
Jag fick höra av en kompis att jag ofta klämde på mina bröst förr i tiden, och det stämmer väl, det är ju skönt när man har träningsvärk att klämma lite.

Lellan
2010-05-13, 19:36
Du syftar på DÄR.

Nej. Jag kan DÄR. Av alla jag provat nästan, är jag bäst på DÄR, så let´s not go there. På mig alltså.

Tråden syftar på sån massage man kan göra på en kompis utan att bli kk el homosexuell etc! :thumbup: Fast på sig själv då. Alltså... platonisk massage på sig själv, ni fattar. Det ska vara skönt på ett högst oskyldigt sätt. :)

Semiramis
2010-05-13, 21:19
Titt som tätt framför TV'n. Det gäller att inte av bara farten sätta igång på något tråkigt möte även om det i o f s nog skulle vara det produktivste som skedde på en del möten.

stridis
2010-05-13, 21:38
stryker gärna händerna över revbenen och höftkammen. Har nog lite lätt autoerotiska undertoner.

Sedan så är det mer som en tiger som sträcker på sig och håller på, ingen självmassage.

Albatross
2010-05-13, 21:45
Jag masserar könet, omedvetet och utan någon sexuell upphetsning, när jag ligger fram TVn t.ex. Vet inte varför.

Madame
2010-05-13, 21:53
lol, har inte ens tänkt på det nåt speciellt innan men nu när du säger det så..

Senast i morse låg jag och klämmde på mina lats medan jag snoozade, mycket behagligt! Tar tag i den högt uppe vid armhålan och betar sen ner längs sidan, så att kanten ligger i tumvecket så man kan ta ett grepp med hela handen. Brukar även kupa handen runt knäfläsket tillsammans med den inre senan från hamstrings.
När jag sitter vid datorn har jag ena handen på baksidan av nacken bakom örat typ, där kläms en hel del. får nog en snedknådad nacke om jag alltid har dattamusen i höger hand..

Vad mer, hmm.. förut brukade jag ta tag i mina revben, alltså gräva in fingrarna under så man fick ett redigt grepp runt nedersta delen, men tycker inte det är så kul, känner mig spinkig när jag gör så :( så det har jag slutat med :)

i övrigt sitter jag och nyper och drar i huden lite överallt, som bindvävsmasassage, när jag slappar i soffan
:)
Det var nog allt, kan ha missat nåt :P

Nils.R
2010-05-13, 21:57
Riktigt gött att korsa armarna framför sig så ryggen rundas och sen massera ryggen mot nåt vägghörn

eiri
2010-05-13, 22:03
massera fötterna i ett varmt fotbad medan man ser på tv :)

Exdiaq
2010-05-13, 22:15
Ibland önskar jag att det görs någon form av "uppföljning" på filmen I huvudet John Malkovich (http://www.imdb.com/title/tt0120601/) med namnet I huvudet på Lellan!

Osten80
2010-05-13, 22:25
Ibland önskar jag att det görs någon form av "uppföljning" på filmen I huvudet John Malkovich (http://www.imdb.com/title/tt0120601/) med namnet I huvudet på Lellan!

oGdlJWfx1GA&feature

:D

Exdiaq
2010-05-13, 22:25
OnT:
Själv är jag nog lagd lite mot det masochistiska hållet då jag dagen efter ett hårt bröstpass brukar trycka upp bröstmusklerna så högt det går och därefter släppa. Smärtan man får när musklerna dimper ner och träningsvärken ger sig till känna är obeskrivlig!

stridis
2010-05-14, 10:14
Vad mer, hmm.. förut brukade jag ta tag i mina revben, alltså gräva in fingrarna under så man fick ett redigt grepp runt nedersta delen, men tycker inte det är så kul, känner mig spinkig när jag gör så :( så det har jag slutat med :)


Äsch tycker det är skoj, folk känner sig feta när jag gör det efter att jag satt en vakuummage och börjar rota på insidan typ omg!?!

Synd bara att jag bara är en spinkis nuförtiden.

Lellan
2010-05-14, 10:20
Sköna ni är! Vet nästan inte om det var bra el dåligt, nu ser jag framför mig hur ni sitter å tar på er allihopa.. haha!

Ibland önskar jag att det görs någon form av "uppföljning" på filmen I huvudet John Malkovich (http://www.imdb.com/title/tt0120601/) med namnet I huvudet på Lellan!

Haha, det där snodde jag som signaturmaterial, men jag är rätt säker på att ni inte skulle vilja veta.. :em:

oGdlJWfx1GA&feature

:D

:thefinger

Exdiaq
2010-05-14, 10:37
Haha, det där snodde jag som signaturmaterial, men jag är rätt säker på att ni inte skulle vilja veta.. :em:

Vem skulle inte vilja få se tankegångarna som leder till dina flumtrådar? MOOAR FLUM TO TEH PEOPLE!

Osten80
2010-05-14, 10:46
Vem skulle inte vilja få se tankegångarna som leder till dina flumtrådar? MOOAR FLUM TO TEH PEOPLE!

Äh, jag tycker inte att Lellan är speciellt flummig. Vi har alla mycket snurr i våra hjärnor. Skillnaden är väl bara att alla inte orkar starta trådar om det.

kalaskonrad
2010-05-14, 10:53
kom på en grej, attans vad jag tar på mig själv! Nej, syftar inte på dÄr. (och jotack, vet att jag ngn gång skrev att jag brukar hålla i tuttarna, men har slutat med det för har inte så mkt kött att hålla i där kvar typ).

menar massage. Säkert 1-2 ggr om dagen som jag:
-lägger vaden på knät och gnuggar = vadmassage
-slår på framsida lår= lårmassage
-nyper med hela handen på axlar, utsida armar = armmassage
Å sen när jag lägger mig lägger, lägger jag mig på överarmen så att jag kommer åt bra med nack, ryggmassage.
-gött med lite huvudmassage ibland med.

Nu kommer väl ngt smartass hävda att jag varit singel för länge, men ponera att jag bara är lite knäpp och har lust att outa det idag. Ser förmodligen lite stört ut men är ju bara ngra sekunder, är inte helstörd. :)

men vore kul att höra om det finns fler egomassagare? *popcorn* några tips, var och hur (men inte där)?

wtf? :d

joriice
2010-05-14, 11:04
Sounds like you need a man.

Exdiaq
2010-05-14, 11:19
Äh, jag tycker inte att Lellan är speciellt flummig. Vi har alla mycket snurr i våra hjärnor. Skillnaden är väl bara att alla inte orkar starta trådar om det.

True.. True..


Tillägg: Jag älskar Lellans trådar även om det kan tolkas som att jag göra narr av dessa *kissass*

Osten80
2010-05-14, 11:23
Tillägg: Jag älskar Lellans trådar även om det kan tolkas som att jag göra narr av dessa *kissass*

Jag brukar också gilla hennes trådar och inlägg. Lellan har en bra hjärna.

Exdiaq
2010-05-14, 11:27
Jag brukar också gilla hennes trådar och inlägg. Lellan har en bra hjärna.


Indeed, hennes "Got milk? under namnet bör kanske bytas ut mot "Got brain?"

http://th08.deviantart.com/fs8/300W/i/2005/273/3/0/HEY_got_brain__by_Brain_Damaged.jpg

Lellan
2010-05-14, 12:43
Vem skulle inte vilja få se tankegångarna som leder till dina flumtrådar? MOOAR FLUM TO TEH PEOPLE!

True.. True..


Tillägg: Jag älskar Lellans trådar även om det kan tolkas som att jag göra narr av dessa *kissass*

Jag brukar också gilla hennes trådar och inlägg. Lellan har en bra hjärna.

Indeed, hennes "Got milk? under namnet bör kanske bytas ut mot "Got brain?"


Ok ok, trevliga fredan här eller vem vill låna pengar? :D Goa grejjer ni säger iaf, tack tack! :em: Love u too... <3

Äh, jag tycker inte att Lellan är speciellt flummig. Vi har alla mycket snurr i våra hjärnor. Skillnaden är väl bara att alla inte orkar starta trådar om det.

DET startade jag också en tråd om.. :D Minns inte vad den hette, men iaf gick den ut på att jag tänkte att alla hade en sån inre dialog, vissa hävdade motsatsen.

wtf? :d

Tja, alltså, det var kul att hålla där, helt assexuellt alltså, men har slutat, vet inte om det är pga att det är mindre el pga att bröst bara är kul en viss tid el nåt. Ibland håller jag handen som Al Bundy dock. Så min mage är väl tjock å go än.

Sounds like you need a man.

Någon sa att jag verkade ha hjärna när jag startade den här tråden om egomassage.... så...... Nejdå. Klart Lellan ska ha en man. Men jag är lite dålig på den biten. Ingen brådska, kan egomassera etc. :thumbup:

Madame
2010-05-14, 13:50
wtf? :d

Tja, alltså, det var kul att hålla där, helt assexuellt alltså, men har slutat, vet inte om det är pga att det är mindre el pga att bröst bara är kul en viss tid el nåt. Ibland håller jag handen som Al Bundy dock. Så min mage är väl tjock å go än.

Jamen klart man håller handen där det är behagligt. Behagligt för handen. Det är liksom nice att kupa handen runt nåt som passar bra i handen..?!! För egen del blir det då latsen och tutorna (jag har bra lats och små tits så det blir typ same same ;))
Man är ju knäpp om man har bröst och Inte tar på dem? klämmer o nyper o drar i typ hela kroppen (gör jag iallafall) men inte tutorna? haha, klart man gör. Är väl det många killar brukar säga att de skulle passa på å göra om de fick vara tjej för en dag; klämma på sina egna bröst. Helt förståeligt, det ÄR ju nice! :D Fast på ett helt assexuellt sätt som Lellan säger.

mikaelj
2010-05-14, 16:43
Beröring är lugnande, till och med om det är man själv som rör vid sig. Ger förstås ännu bättre effekt bättre om någon annan gör det.
Kanske kan uppnå samma effekt av att sätta sig på handen så den domnar av först? Eller hur det där Bullen-avsnittet nu var.

Är väl det många killar brukar säga att de skulle passa på å göra om de fick vara tjej för en dag; klämma på sina egna bröst.

Lyllo mig som har egna A-kupor, heh.
Om vi nu skulle föreställa oss det hade det varit rätt jämnt mellan bröst & höfter för min del, tror jag.

Ni tjejer då? Vad hade ni gjort?

Exdiaq
2010-05-14, 17:19
När jag tänker efter ytterligare gör jag inte någon form av egomassage (som kan nämnas här) utan jag gör mer smärtsamma och obehagliga saker. Får ingen direkt tillfredsställelse av det precis men gör det ändån då och då. Några fler exempel:

1. Trycka där skenbenet slutar abrupt, sjukt obehaglig
2. Trycka fingerspetsarna mot en hård yta
3. Knacka anklarna mot varandra

Madame
2010-05-14, 17:43
Beröring är lugnande, till och med om det är man själv som rör vid sig. Ger förstås ännu bättre effekt bättre om någon annan gör det.
Kanske kan uppnå samma effekt av att sätta sig på handen så den domnar av först? Eller hur det där Bullen-avsnittet nu var.

:laugh:
Teh stranger?!! :naughty: (eller vad den nu heter)


Ni tjejer då? Vad hade ni gjort?

Hmm.. om jag var kille? Jag hade nog testat att få en spark DÄR, bara för att få en uppfattning om hur ont det gör. Det verkar vara nåt alldeles speciellt, är onekligen lite nyfiken :D

mela
2010-05-14, 17:52
När jag ska somna ligger jag och masserar glutten, väldigt skönt :D
Annars brukar jag vara på och massera hårbotten när jag kollar på tv eller liknande.

Utöver det sitter jag nästan bara och trycker där jag har ont, varför vet jag inte, det gör ju inte mindre ont för det..

mikaelj
2010-05-14, 17:54
Hmm.. om jag var kille? Jag hade nog testat att få en spark DÄR, bara för att få en uppfattning om hur ont det gör. Det verkar vara nåt alldeles speciellt, är onekligen lite nyfiken

Jadu, "speciellt" är det. Det är dessutom helt stealth: först inser du att du slagit dig, men du vet inte exakt vad som hänt eftersom det inte gör särskilt ont. Så du går vidare... för att två sekunder senare få så svåra magsmärtor att du viker dig dubbel.

Nja. Du får inte vara mig om du skall ägna dig åt såna dumheter. :-)

Exdiaq
2010-05-14, 18:07
Kanske kan uppnå samma effekt av att sätta sig på handen så den domnar av först? Eller hur det där Bullen-avsnittet nu var.


Been there, done that! Även om det var många år sen..

Matsa
2010-05-14, 23:09
Beröring är lugnande, till och med om det är man själv som rör vid sig. Ger förstås ännu bättre effekt bättre om någon annan gör det.
Kanske kan uppnå samma effekt av att sätta sig på handen så den domnar av först? Eller hur det där Bullen-avsnittet nu var.


Jag har faktiskt aldrig provat men alltså, när min hand somnar så brukar jag inte ha någon som helst styrsel på den. Borde det inte kännas lite som att bli pillrad på av någon gravt nervskadad, eller kanske en zombie? Läskigt ju! :confused:

mikaelj
2010-05-15, 09:37
Been there, done that! Även om det var många år sen..

Var det kanske rentav du som var insändaren till Bullen?