handdator

Visa fullständig version : Hur tusan gick detta till?!!!


Neuwb
2010-05-12, 12:55
Nu är jag kanske lite efter men upptäckte idag detta.http://www.insidesocal.com/outinhollywood/,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,nixon.jpg
Visste att hon var lesbisk men wtf?

klofast
2010-05-12, 12:57
hahahahaha:P

feyin
2010-05-12, 12:57
fy sjuton azzå!

Alter ego
2010-05-12, 12:59
Vem är det? Inte är det väl Ellen???

King Grub
2010-05-12, 13:00
Antagligen är jag maximalt efterbliven här... men vilka är det? Han/hon till höger ser ut som en trädgårdstomte.

Tricce
2010-05-12, 13:00
Hon till vänster ser ut som Miranda i sex and the city :em:

Neuwb
2010-05-12, 13:03
Cynthia Nixon (Miranda) och hennes (seriösa) flickvän.

Herr Oberst
2010-05-12, 13:03
Vem är det till höger? Skulle kunna vara hennes son eller nåt, bortsett från att han väl föddes på 2000-talet

Stoltz
2010-05-12, 13:05
Jag fattar inte..?

Att hon har en tjockis till partner?

Neuwb
2010-05-12, 13:06
Jag fattar inte..?

Att hon har en tjockis till partner?

Du fattar visst. Du vill bara spela lite mognare än oss andra.

Stoltz
2010-05-12, 13:08
Nej, jag förstod faktiskt inte. Är personen någon som sett annorlunda ut tidigare eller vad?

Tricce
2010-05-12, 13:08
http://4.bp.blogspot.com/_W8n6O34ssR8/SGxd8V_IWNI/AAAAAAAAAIE/zQsLNL0U-TA/s400/ist2_1321447_lots_of_hundred_dollar_bills_xxl.jpg

Nitrometan
2010-05-12, 13:09
Jag fattar inte..?
Inte jag heller.

Liknar Chaz Bono lite. Men, nej, jag fattar inte?


Måste båda parterna i ett lesbiskt förhållande vara heta?

tobbo
2010-05-12, 13:10
Fattar fan inte varför lesbiska blir ihop med tjejer som ska vara "manliga" varför inte ta en riktigt kille får man k*k på köpet

Neuwb
2010-05-12, 13:11
Nej, jag förstod faktiskt inte. Är personen någon som sett annorlunda ut tidigare eller vad?

Ok då. Nä, tyckte bara det var märkligt att en världskänd, superrik, superbabe är tillsammans med någon som typ ingen av oss skulle röra med tång.

Alter ego
2010-05-12, 13:13
Fattar fan inte varför lesbiska blir ihop med tjejer som ska vara "manliga" varför inte ta en riktigt kille får man k*k på köpet

Men en k*k är ju sååå 1900-tal. Vaginan är ju inbyggd. Modernt serru. :thumbup:

Numse
2010-05-12, 13:14
Ginger midget! (c) Sherlock Holmes

Alright, inte så illa, men kommentaren i filmen är kul =)

Alter ego
2010-05-12, 13:15
Ok då. Nä, tyckte bara det var märkligt att en världskänd, superrik, superbabe är tillsammans med någon som typ ingen av oss skulle röra med tång.

Jag trodde först att det var Ellen Degeneres som genomgått extrem plastikkirurgi. Din rubrik lurade mig att tänka utanför lådan. :D

Piranha
2010-05-12, 13:16
Ok då. Nä, tyckte bara det var märkligt att en världskänd, superrik, superbabe är tillsammans med någon som typ ingen av oss skulle röra med tång.


Ahhh, du menar nån som ser lite mer än bara ytan?

Inget ovanligt, men i höööööliwuuud lär det vara hårt emot strömmen.

I like it !

Stoltz
2010-05-12, 13:16
Inte jag heller.


Efter att ha läst Neuwbs svar till mig en gång till så förstår jag att det måste röra sig om något självklart. Så jag kom fram till tre punkter.

1. TS tycker att den smala personen är ursexig och blir på så sätt förbannad på att personens partner är en tjockis, på samma sätt som en del skriker i Snyggaste Brudarna tråden när modellens man är sjukligt framgångsrik men ser ut som skit. Sköneten och Odjuret-tankar helt enkelt.

2. Att det är två kvinnor (?) som står med varandra, och den ena är fruktansvärt androgyn, vilket stör (?).

3. Helt enkelt att det är ett lesbiskt par (Än en gång '?' för jag vet knappt vilka det är på bilden) och detta förväntas man reagera på. Känns ganska efterblivet när jag dagligen kommunicerar med vänner som är i homorelationer, att jag i så fall ska upptäcka det enorma bakom just den här bilden.

Fattar fan inte varför lesbiska blir ihop med tjejer som ska vara "manliga" varför inte ta en riktigt kille får man k*k på köpet

Kanske inte k*ken som är det viktigaste i sammanhanget dock. Shit, dessa diskussioner skrämmer mig så sjukt mycket då det alltid uppstår så jävla inlåsta tankar och synsätt.

Stoltz
2010-05-12, 13:18
Ok då. Nä, tyckte bara det var märkligt att en världskänd, superrik, superbabe är tillsammans med någon som typ ingen av oss skulle röra med tång.

Haha, det är väl inget ovanligt dock? Är väl nästintill alla som inte är "Kändispar" som står för den om man frågar diverse internetforum?

"Hur kan hon som är så jävla snygg vara med någon som är så jävla ful?" är ju nästan en garanti i en tråd om någon som är snygg.

Edit: Världskänd?! Vem fan är det där?

King Grub
2010-05-12, 13:20
Det var alltså en riktig non-issue.

Osten80
2010-05-12, 13:21
Det var alltså en riktig non-issue.

Haha, det kan man verkligen säga.

omnibus
2010-05-12, 13:46
Båda är ju fula så jag ser inte problemet.

emi23j
2010-05-12, 14:01
båda är ju fula så jag ser inte problemet.

+1!

chrilledude
2010-05-12, 14:04
Antagligen är jag maximalt efterbliven här... men vilka är det? Han/hon till höger ser ut som en trädgårdstomte.

Tack, det är jag..

Tolkia
2010-05-12, 14:58
Alla som anser att damen till höger ser exceptionellt manlig ut måste ju ha grava issues, alternativt behöva glasögon. Ingen hade reagerat på Standard-Tant 1A om hon haft på sig kjol och tröja istället för kostym.

Tricce
2010-05-12, 15:06
Alla som anser att damen till höger ser exceptionellt manlig ut måste ju ha grava issues, alternativt behöva glasögon. Ingen hade reagerat på Standard-Tant 1A om hon haft på sig kjol och tröja istället för kostym.

Ursäkta dom 10sekundernas paint :D (mega rofl)

http://i39.tinypic.com/8vn47b.jpg

Morty
2010-05-12, 15:09
Tricce :thumbup:

kelk
2010-05-12, 15:11
Är det Chers dotter?

Finska Lejonet
2010-05-12, 16:13
Jag tycker vaderna släpar på hon i kostym!

Scratch89
2010-05-12, 16:23
Alla som anser att damen till höger ser exceptionellt manlig ut måste ju ha grava issues, alternativt behöva glasögon. Ingen hade reagerat på Standard-Tant 1A om hon haft på sig kjol och tröja istället för kostym.

... fast, nu hade hon ju inte kjol på sig.

stevebc
2010-05-12, 16:24
Fattar fan inte varför lesbiska blir ihop med tjejer som ska vara "manliga" varför inte ta en riktigt kille får man k*k på köpetDet är ju samma med en stor del homosexuella som är kvinnliga. Visserligen något som är svårt att styra, men rent taktiskt så borde man ju som man för en homosexuell vara mycket attraktivare som manlig (bear) än kvinnlig.

Kanske är det balansen mellan bears och fairies som är viktig.

Alla som anser att damen till höger ser exceptionellt manlig ut måste ju ha grava issues, alternativt behöva glasögon. Ingen hade reagerat på Standard-Tant 1A om hon haft på sig kjol och tröja istället för kostym.Nej, det har jag verkligen inte. Men jag är djupt förvånad över att det inte är en man. De kanske har photoshoppat bilden som de ofta gör.

Scratch89
2010-05-12, 16:26
Det är ju samma med en stor del homosexuella som är kvinnliga. Visserligen något som är svårt att styra, men rent taktiskt så borde man ju som man för en homosexuell vara mycket attraktivare som manlig (bear) än kvinnlig.


Jag fattade ingenting av den där meningen. :D

stevebc
2010-05-12, 16:33
Jag fattade ingenting av den där meningen. :DOm man är MAN och homosexuell vill man ju vara attraktiv i ögonen på andra homosexuella män.

Vad attraheras man av när man är homosexuell och man? Andra män/manlighet.

Så varför finns det så många "fairies" kontra "bears" och varför är de tidigare så populära? Det är min fråga. Man tycker att alla borde försöka vara, och i sin tur vara attraherade av, "bears".

hahavaffan
2010-05-12, 16:48
Alla som anser att damen till höger ser exceptionellt manlig ut måste ju ha grava issues, alternativt behöva glasögon. Ingen hade reagerat på Standard-Tant 1A om hon haft på sig kjol och tröja istället för kostym.Haha, bra försök iaf.

spange
2010-05-12, 16:59
Jag fattar inte..?

Att hon har en tjockis till partner?

det är det slutgiltiga beviset för att leprechaun's existerar

joriice
2010-05-12, 17:46
fattar fan inte varför lesbiska blir ihop med tjejer som ska vara "manliga" varför inte ta en riktigt kille får man k*k på köpet

+1

nogger schwarz
2010-05-12, 18:17
Om man är MAN och homosexuell vill man ju vara attraktiv i ögonen på andra homosexuella män.

Vad attraheras man av när man är homosexuell och man? Andra män/manlighet.

Så varför finns det så många "fairies" kontra "bears" och varför är de tidigare så populära? Det är min fråga. Man tycker att alla borde försöka vara, och i sin tur vara attraherade av, "bears".

Uppenbarligen varierar det.

Tycker man ser det här lite då och då, ett lesbiskt par där ena parten är ganska mycket fulare än den andra. Visst undrar man.

Stoltz
2010-05-12, 18:19
Fan, när man läser den här tråden får man ju nästan för sig att alla heterosexuella har exakt samma smak, vilket gör smakskillnaden bland bi/homosexuella så konstig *rolleyes*

Pdaddy
2010-05-12, 18:31
Japp det är Cheers dotter, eeehhh son kanske vi skall säga nu efter operation å allt :D

Pd

Stoltz
2010-05-12, 18:35
Alla som anser att damen till höger ser exceptionellt manlig ut måste ju ha grava issues, alternativt behöva glasögon.

Från början tyckte jag nog att personen var jävligt androgyn, så jag tycker inte att du är rättvis här faktiskt.

Nu när Pdaddy sagt vem det var, så kollade jag upp personen, och hon är ingen hon utan en HAN som är både post operation och hormonbehandling.
Detta kanske även ger insikt till manligheten som kommenterats i tråden.

spoonchest
2010-05-12, 18:38
Måste båda parterna i ett lesbiskt förhållande vara heta?

Nä, bara om de är kändisar.

Alter ego
2010-05-12, 18:48
Så en lesbisk kvinna är tillsammans med en transsexuell man som genomgått könsbyte? Vilken soppa.

Stoltz
2010-05-12, 18:51
Så en lesbisk kvinna är tillsammans med en transsexuell man som genomgått könsbyte? Vilken soppa.

Vad är soppan?

Alter ego
2010-05-12, 18:52
Vad är soppan?

Mustig och god. :)

Pepparkakssmurfen
2010-05-12, 20:13
Så om jag fattat det rätt:

Sex and/in the city bruden är ihop med Ellen DeGeneres son?

LoTiX
2010-05-12, 20:30
Det känns som jag blev mindre intelligent bara av att läsa den här tråden.

stevebc
2010-05-12, 20:36
Fan, när man läser den här tråden får man ju nästan för sig att alla heterosexuella har exakt samma smak, vilket gör smakskillnaden bland bi/homosexuella så konstig *rolleyes*Generellt sett så brukar man attraheras av kvinnliga drag hos kvinnor, om man är heterosexuell man. Och av manliga drag i män, om man är heterosexuell kvinna.

Att det i hög grad är tvärtom hos homosexuella finner jag väldigt intressant*.




* Jag är inte homofob.

Krampus
2010-05-12, 21:19
Ok då. Nä, tyckte bara det var märkligt att en världskänd, superrik, superbabe är tillsammans med någon som typ ingen av oss skulle röra med tång.

Hon tycker om henne?

Osten80
2010-05-12, 21:22
Hon tycker om henne?

Helt orimligt. *whatever*

Jockefoten
2010-05-12, 21:27
Ett liknande förhållande:

http://www.celebritywonder.com/picture/Portia_de_Rossi/EllenDeGener_DeGuire_8059731.jpg

Portia de Rossi (Lindsay Bluth Fünke i Arrested Development) dejtar Ellen DeGener.

stevebc
2010-05-12, 21:32
För mig är hon mer känd som den andra kvinnliga advokaten i Ally McBeal.

Krampus
2010-05-12, 21:36
Generellt sett så brukar man attraheras av kvinnliga drag hos kvinnor, om man är heterosexuell man. Och av manliga drag i män, om man är heterosexuell kvinna.

Att det i hög grad är tvärtom hos homosexuella finner jag väldigt intressant*.




* Jag är inte homofob.

Vad attraheras man av som transvestit Steve? hihi..

Verbatim
2010-05-12, 21:36
Jag gillar Tolkia, hennes inlägg är ofta roliga att läsa, men visst blir detta inlägget ruskigt roligt när det nu faktiskt är en man. Nästan så en failbild behövs. Någon som känner sig manad?

Alla som anser att damen till höger ser exceptionellt manlig ut måste ju ha grava issues, alternativt behöva glasögon. Ingen hade reagerat på Standard-Tant 1A om hon haft på sig kjol och tröja istället för kostym.





Nu när Pdaddy sagt vem det var, så kollade jag upp personen, och hon är ingen hon utan en HAN som är både post operation och hormonbehandling.
Detta kanske även ger insikt till manligheten som kommenterats i tråden.

tobbo
2010-05-12, 21:44
Det är inte alls Chers dotter, orkar tyvärr inte lurka upp om tjejn(killen?) i fråga har opererats sig

Verbatim
2010-05-12, 21:49
Haha, var ju inte ens lika, Chaz Bono är ju mycket mer hunk än personen på första sidan, kolla in axelvidden, luktar roids, vi behöver en kappmuskelpolis här.

http://blogs.laweekly.com/ladaily/chaz-bono-sex-change.jpg

stevebc
2010-05-12, 21:49
Vad attraheras man av som transvestit Steve? hihi.. Jag vet inte!

Det är därför jag frågar och vill ta tag i diskussionen.

Sedan vet jag att det får mig att framstå som Jonny, 36, från Veberöd, som sett sin livs första bög i storstan. Men det skiter jag i. Går ofta ut på bögklubb här, ungefär varannan gång blir det, och spenderar rätt ofta förfester med en majoritet homosexuella killar. Så det är mest utifrån egna observationer snarare än stereotyper serverade av media jag undrar.

Krampus
2010-05-12, 21:52
Jag vet inte!

Det är därför jag frågar och vill ta tag i diskussionen.

Sedan vet jag att det får mig att framstå som Jonny, 36, från Veberöd, som sett sin livs första bög i storstan. Men det skiter jag i. Går ofta ut på bögklubb här, ungefär varannan gång blir det, och spenderar rätt ofta förfester med en majoritet homosexuella killar. Så det är mest utifrån egna observationer snarare än stereotyper serverade av media jag undrar.

:D Jet aime!

Kom, nu går vi till MMA-tråden istället..

Stoltz
2010-05-12, 22:05
Generellt sett så brukar man attraheras av kvinnliga drag hos kvinnor, om man är heterosexuell man. Och av manliga drag i män, om man är heterosexuell kvinna.

Att det i hög grad är tvärtom hos homosexuella finner jag väldigt intressant*.




* Jag är inte homofob.

Jag kallar dig inte homofob, men jag skulle dock kalla dig lite tunnelseende. Hon kanske dras till androgyna tjejer? Är det så konstigt, verkligen?

Sen får man kanske också försöka se den djupare bilden av tavlan - Heterosexuella tvingas oftast (Nu generaliserar jag) inte att konfrontera sig sexualitet och sina känslor till den grad som en grupp utanför normen måste. Att då dessa är mer "flexibla" är knappast förvånande.

Men samtidigt tycker jag att det jag säger är lite fel, jag menar, är verkligen heterosexuella par så jävla typiskt manliga och kvinnliga? Jag har sett väldigt många par där killen varit byggd som en liten skolflicka och det enda som markerade könet som man var namnet och det korta håret. Detta kan jag ju verkligen inte vara ensam om.
På samma sätt finns män som är så runda att de har större bröst än vissa småbröstade tjejer. Är detta också maskulint eller påminnes det mer om en feminin bröstuppbyggnad?

Sen så kanske jag har genom mitt intresse för HBT träffat tillräckligt många homosexuella par för att kunna känna att den där stereotypen ärligt inte stämmer och därför så underlättar det kanske, i jämförelse med om man får 90% av sina intryck via media (vilket inte är konstigt alls!).

Men jag tycker verkligen att det här med maskulina/feminina drag inte är en så stor märkbarhet som många gärna vill ha det till, så som jag beskrev män med väldigt icke-maskulin fysik ovan.

Tolkia
2010-05-12, 22:22
Jag gillar Tolkia, hennes inlägg är ofta roliga att läsa, men visst blir detta inlägget ruskigt roligt när det nu faktiskt är en man. Nästan så en failbild behövs. Någon som känner sig manad?
Vågar du inte själv? Man kunde tro att du är en ... kärring?
Nu när Pdaddy sagt vem det var, så kollade jag upp personen, och hon är ingen hon utan en HAN som är både post operation och hormonbehandling. Detta kanske även ger insikt till manligheten som kommenterats i tråden.
Nej, Christine Marinoni är en hon.

Jag vidhåller att Marinoni inte ser så "maskulin" ut som det påstås i tråden. Möjligen är det så att väldigt många postare inte tittar tillräckligt mycket på tanter för att veta hur de kan se ut. Bra inlägg av Stoltz om homosexuella, utseende och preferenser. De flesta ser ut som vem som helst, och har partner som också ser ut som vem som helst. Även om Aftonbladet et consortes gärna vill få det att framstå annorlunda.

Doctor Snuggles
2010-05-12, 22:57
Fattar fan inte varför lesbiska blir ihop med tjejer som ska vara "manliga" varför inte ta en riktigt kille får man k*k på köpet

Varför blir tjejer ihop med feminina män när de kunde få f*tta istället?
Varför blir tjejer ihop med fula, feta män?

Frantic
2010-05-13, 08:05
http://www.expressen.se/noje/extra/1.1983809/cynthia-nixon-jag-dejtar-en-kort-man-med-brost

Yes
2010-05-13, 08:37
Haha, var ju inte ens lika, Chaz Bono är ju mycket mer hunk än personen på första sidan, kolla in axelvidden, luktar roids, vi behöver en kappmuskelpolis här.

[.IMG]http://blogs.laweekly.com/ladaily/chaz-bono-sex-change.jpg[/IMG]
Månfejs, GH-mage, dåligt sittande kläder och suspekt axelvidd.

Japp, definitivt roids.

Med vänliga hälsningar,
Kappmuskelpolisen

hultman
2010-05-13, 08:54
Två skitfula brudar som är tillsammans. No biggie. Min enda issue är att de tycker att jag är fullständigt oattraktiv.

MrBoris
2010-05-13, 09:00
Två skitfula brudar som är tillsammans. No biggie. Min enda issue är att de tycker att jag är fullständigt oattraktiv.

+1
Dessutom tycker jag det är mer störande med alla snygga tjejer som har fula killar, vilket jag tycker är en 95%

Kwon
2010-05-20, 16:48
Nu är jag kanske lite efter men upptäckte idag detta.http://www.insidesocal.com/outinhollywood/,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,nixon.jpg
Visste att hon var lesbisk men wtf?

Heter han/hon Chaz Bono?

Det är isf Sonny och Chers barn!

Kul hur kändisar söker sig till kändisar :)

Chastity Bono innan ingreppet
http://2.bp.blogspot.com/_ul8VgHojN7U/SmSPcoxlPfI/AAAAAAAAPgg/DiYcjZf8eTw/s400/chaz_bono_10.jpghttp://4.bp.blogspot.com/_tELhiLeZHmM/SkbRs2eg9gI/AAAAAAAAAKk/kTJaprfQ3SA/s320/ChazBono.jpg
http://www.makemeheal.com/news/images/chaz-bono-plastic-surgery.jpg

krellik
2010-05-20, 17:17
Om man är MAN och homosexuell vill man ju vara attraktiv i ögonen på andra homosexuella män.

Vad attraheras man av när man är homosexuell och man? Andra män/manlighet.

Så varför finns det så många "fairies" kontra "bears" och varför är de tidigare så populära? Det är min fråga. Man tycker att alla borde försöka vara, och i sin tur vara attraherade av, "bears".

Sexualitet handlar väll mycket om dynamik, Bears sitter svettiga insmörjda i motorolja och dricker öl medan fairisarna sitter på knä och polerar dasen. Typ.

Top och bottom och allt det där. Vissa av dem har en sexualitet som går igång på någon form av undergiven roll och vissa har en sexualitet som går igång på en mer dominant roll. Tror bög kod språk för detta är "aktiv" eller "passiv"... Och så odlar man en immage som sammanfaller med den roll man vill spela så man visar upp rätt fjädrar och lockar till sig en partner som kan tillfredställa det behov de har.

Något i den stilen antar jag?