handdator

Visa fullständig version : Återvända till Age of Conan


Civilrätt
2010-05-11, 18:43
Blev lite sugen att efter endast spelat i 4 månader efter release starta om spelandet. Någon som spelar och tycker skillnaden är märkbar sedan då spelet släpptes?



hade tänkt att spela en bear shaman från start, vill inte fortsätta med mina tidigare karaktärer (typ lvl 70).

Funderar på pvp server Fury, någon som känner till population på den mm typ?

krellik
2010-05-11, 18:51
Bear shaman

http://www.boysstuff.co.uk/images/prod_zoom_center/bad_bear_gay_centre_500_38142.jpg

+

http://www.exoticindiaart.com/artimages/shaman_sm.jpg

= Awsome

feyin
2010-05-11, 18:59
Kwon spelar det snacka med han....eller ja, just det.

Civilrätt
2010-05-11, 19:02
kwon flydde då han verbalt våldtogs..

pragmatist
2010-05-11, 19:25
Expansionen släpps idag, Rise of the Godslayer, så det är ett ypperligt tillfälle att göra comeback ur den synvinkeln. Finns en hel del lockerbjudanden för "återvändare" också.

Angående Fury: det finns tre typer av spelare på Fury. De som är sadister och njuter av att plåga andra (25%); de som är masochister och njuter av att bli plågade av sadisterna (25%); och de som helt enkelt valt fel server men hunnit skaffa kompisar bland andra som också valt fel server och därför inte vill byta (50%). Är du intresserad av PvP så finns det utmärkta möjligheter till detta även på PvE-servrar. Det enda Fury erbjuder utöver t.ex. Crom är gankning.

Civilrätt
2010-05-11, 20:06
så du tycker det är vettigare att lira på crom...kanske vettigt då man faktiskt blev ganska mycket gangbangad när man spelade.

Dessa erbjudande för oss återvändare, tips på var man kan ta del av dessa?

mulliy
2010-05-11, 20:44
haha oj vad lite hype det var för denna expansion, inte hört ett ord om det. Jag trodde till och med spelet la ner för det gick så dåligt!

Civilrätt
2010-05-11, 20:48
haha oj vad lite hype det var för denna expansion, inte hört ett ord om det. Jag trodde till och med spelet la ner för det gick så dåligt!

i mitt fall är det faktiskt inte expansionen som lockar, utan har under några månader varit sugen på att testa spelet igen dock inte haft tid.

pragmatist
2010-05-11, 21:08
så du tycker det är vettigare att lira på crom...kanske vettigt då man faktiskt blev ganska mycket gangbangad när man spelade.

Dessa erbjudande för oss återvändare, tips på var man kan ta del av dessa?

Som sagt, om du inte gillar att ganka folk (eller uppskattar att bli gankad, vilket ju kan vara spännande) så kan jag inte se någon poäng alls med att välja Fury.

Angående erbjudanden så kommer de med jämna mellanrum, skulle tippa att alla med gamla konton får dem med mail.

Civilrätt
2010-05-11, 21:30
Som sagt, om du inte gillar att ganka folk (eller uppskattar att bli gankad, vilket ju kan vara spännande) så kan jag inte se någon poäng alls med att välja Fury.

Angående erbjudanden så kommer de med jämna mellanrum, skulle tippa att alla med gamla konton får dem med mail.

sant sant.