handdator

Visa fullständig version : Bästa tillskottet för pump (magi undanbedes)


Ganymedes
2010-05-06, 13:05
Jag tycker att det höjer motivationen på gymmet med pump, ju mer desto bättre. Klickar man runt bland NO-produkter så är det idel magiska löften och extrem muskeltillväxt och annat nonsens. Jag är inte ute efter det (eftersom jag inte är "troende"), jag vill bara ha en produkt som ger ordentlig pump.

Har i detta syfte tidigare testat Gakic, NO-xplode, Rage, SuperPump 250, Trück, och några till... Mest effekt har jag fått av SuperPump 250.

Någon som har förslag på en riktigt bra pump-produkt?

Ashenshugar777
2010-05-06, 13:13
Kolhydrater, högrepsträning och liten (max 1-1½ minuts) vila är det bästa för pump. Baserat på min erfarenhet men testa det. :b

Ganymedes
2010-05-06, 13:29
Kolhydrater, högrepsträning och liten (max 1-1½ minuts) vila är det bästa för pump. Baserat på min erfarenhet men testa det. :b

Det upplägget är jag bekant med. :) Kör förövrigt kreatin och koffein som enda tillskott (utöver kreatin). Så, precis som jag antydde i första inlägget så är jag ute efter något som höjer pumpkänslan. Mirakelkurer lockar inte. Och de självklara förutsättningarna har jag redan på plats. :)

joasimo
2010-05-06, 14:18
Rage x2 har fungerat absolut bäst på mig, alltid bra pump

Pepz
2010-05-06, 14:24
blanda själv
60g carbs
5g arginin
1g L-norvaline
5g Citrullin
corosolic acid
r-ala
Butea Superba

(fler celltrycksökande produkter kan ju läggas till - Taurin, kreatin, kalium osv)