handdator

Visa fullständig version : EAA FX, Naturell vs. "Red Berry Brezzer" vs. "Brutal Berry"?


amodestproposal
2010-05-03, 15:35
Idag kör jag med EAA FX "Brutal Berry" och först, är denna desamma som "Red Berry Brezzer"?

"Brutal Berry" är förövrigt det vidrigaste jag har druckit och ibland undrar jag om det humör rent sagt illamående p.g.a. den äckliga smaken faktiskt bidrar till att träningen blir sämre än om jag körde utan EAA. Vilket vore synd då EAA är tänkt att göra motsatsen.

Snart är den burk jag har slut och det är dags att beställa nytt från märket FX. Funderar på att köra Naturell smak denna gång men har hört att EAA naturellt smakar skit även det.

Men vilken av dessa smaker smakar då minst skit?

dupper
2010-05-03, 15:45
EAA naturell smak smakar garanterat inte gott, då EAA inte smakar särskilt gott.
Har själv inte testat EAA FX alls, så kan inte tipsa om vilken av de smakerna som är bäst.

amodestproposal
2010-05-03, 15:48
EAA naturell smak smakar garanterat inte gott, då EAA inte smakar särskilt gott.
Har själv inte testat EAA FX alls, så kan inte tipsa om vilken av de smakerna som är bäst.

Nä men Brutal Berry smakar då verkligen inte gott den heller. Du mår illa av den smaken. Har två vänner som inte heller tål den.

Vad smakar naturell EAA då?

Ristretto
2010-05-03, 15:51
Vad smakar naturell EAA då?

Spya, skit, äckligt, vidrigt osv..

amodestproposal
2010-05-03, 15:57
Spya, skit, äckligt, vidrigt osv..

Samma som Brutal Berry alltså, ok tack, hur smakar då "Red Berry Brezzer" såvida denna inte är "Brutal Berry"?

Bara jag som tycker smaken på EAA sabbar mer än vad EAA hjälper?

Ristretto
2010-05-03, 16:04
Samma som Brutal Berry alltså, ok tack, hur smakar då "Red Berry Brezzer" såvida denna inte är "Brutal Berry"?

Breezer smakar bra tycker jag, lite åt red bull-hållet. Brutal Berry är mycket godare än naturellt EAA. Men du kan alltid testa, det är en upplevelse.


Bara jag som tycker smaken på EAA sabbar mer än vad EAA hjälper?

Om det hjälper har jag ingen aning om, men det sabbar då inget för mig.

Rags
2010-05-03, 17:58
det är den nya förbättrade smaken av brutalberry

Telles
2010-05-03, 18:00
Köp EAA-fx, smakar hur bra som helst.

Frumpish
2010-05-03, 18:05
EAA Naturell smakar halvkasst de första 2-3 passen, sen tänker man inte på det. Blandar min skopa (tror det är runt 10g) med ca 4dl vatten före och efter och plågas verkligen inte av smaken.

Ska faktiskt dra iväg en ny beställning :P Hade tänkt köpa av kolshoppen ist. men de erbjuder tyvärr inte EAA och vassle utan sötningsmedel och har inte hittat om man kan få gratis frakt över någon viss kostnad där (D-vitamin verkar dock coolt och misstänker att kolovasslen smakar godare än whey FX).

Kauppi
2010-05-03, 18:13
Red Berry Brezzer och Brutal Berry är same shit. Bara nytt namn och förbättrad smak.
Smakar utmärkt dessutom!

Ungrim
2010-05-03, 18:55
Red Berry Brezzer och Brutal Berry är same shit. Bara nytt namn och förbättrad smak.
Smakar utmärkt dessutom!

Jepp Jepp! Den är riktigt fin

Kischen
2010-05-03, 19:25
Gillade nya Red berry även om sötman var lite ojämn, testade sen nya smaken på esa pro citrus och jag går inte tillbaka.

Dreas
2010-05-03, 19:26
Rekommenderar den nya Esapro citrus. För fan, de 4 portioner jag kan ha kvar av min EAA FX Red breezer riskerar att inte bli slut. Tack för tipset från de som sa till mig att den var god :)

Kischen
2010-05-03, 19:33
Jag tycker det borde komma ett "prova på-erbjudande" på den någonstans ;)

vicarious
2010-05-03, 19:43
Om du tycker smaksatt EAA smakar dåligt, prova naturellt och kom tillbaks sen.

L-Sami
2010-05-03, 20:28
Bara jag som tycker smaken på EAA sabbar mer än vad EAA hjälper?

Typ. Det finns annars vassleprotein som smakar gott och är lika effektivt :)

EAA FX Red Berry Breezer tycker jag är den godaste EAAn som jag har smakat av alla inklusive Kolos, Fairings och Eiselts.

Frantic
2010-05-03, 20:34
Det här låter ju lovande. Jag beställde två brukar EAA naturell idag :(

vicarious
2010-05-03, 21:20
Det här låter ju lovande. Jag beställde två brukar EAA naturell idag :(

Fail :(

_Larre_
2010-05-04, 09:24
Fanns dom i lager igår? Allt är ju slut nu =(.

Karlastrid
2010-05-04, 11:25
Jag kör med EAA FX naturell och tycker att det inte smakar särskilt mycket alls. Blandar med 2dl vatten så att man kan dricka det i två klunkar, funkar fint.

Har provat Fairings Amino Rusch innan och det var ju inte godare...men funkade det med.

FyllSkalle
2010-05-05, 00:52
Jag kör med EAA FX naturell och tycker att det inte smakar särskilt mycket alls. Blandar med 2dl vatten så att man kan dricka det i två klunkar, funkar fint.

Har provat Fairings Amino Rusch innan och det var ju inte godare...men funkade det med.

Håller med. EAA FX naturell smakar inte så jävla äckligt, inte mycket alls faktiskt. 2-3 klunkar sen är det nere.
Fösta EAA jag drack var eiselt esapro Grapetonic. Kan erkänna att en liten chock blev det smakmässigt men efter 2-3ggr så var man van och bydde sig inte längre i smaken.

Ristretto
2010-05-06, 15:46
Jag börjar misstänka att alla inte känner hur vidrigt EAA smakar, ungefär som att vissa inte känner den äckliga smaken i grapefrukt. Min bror är en av dem som inte gör det och han tycker inte naturellt EAA är så äckligt, han tycker inte att det smakar så mycket alls. Jag däremot tycker både EAA och grapefrukt smakar vedervärdigt.

apagul
2011-03-17, 15:58
Beställde naturell EAA.
Sitter och funderar över om man kan gömma doften med fun-light?

Hoppas hoppas.

kalaskonrad
2011-03-17, 17:12
Bara jag som tyckte naturell EAA smakade gott fram emot slutet när man hade vant sig? Smakade som ägg :$

Frantic
2011-03-17, 17:16
Beställde naturell EAA.
Sitter och funderar över om man kan gömma doften med fun-light?

Hoppas hoppas.

De första gångerna var det hemskt och jag fick nästan kväljningar. Men jag blev van med smaken ganska snabbt och nu dricker jag det helt utan problem.

Prost
2011-03-17, 17:19
Naturell smakar väl inte "gott" men det är inte alls odrickbart ju. Jag valde naturell enbart för att få några procent mer eaa per dos istället för sötningsmedel.

vicarious
2011-03-17, 21:47
Beställde naturell EAA.
Sitter och funderar över om man kan gömma doften med fun-light?

Hoppas hoppas.

Ja det är absolut inga problem att få ner. Gläds över att du köpte det billigaste EAA-tillskottet på marknaden.

exevision
2015-02-18, 15:59
Intog EAA FX naturell för första gången nu. Förvånad över att så många tycker det smakar så dåligt. Var förbered att det skulle smaka vedervärdigt. Men som en del andra redan nämnt i tråden så tycker jag att det inte smakade så mycket. Nästan gott! Jag blev överraskad. Synd bara att de har tillsatt onödigt mycket Leucin i den...

NICKXXXXXX
2015-02-18, 23:27
Intog EAA FX naturell för första gången nu. Förvånad över att så många tycker det smakar så dåligt. Var förbered att det skulle smaka vedervärdigt. Men som en del andra redan nämnt i tråden så tycker jag att det inte smakade så mycket. Nästan gott! Jag blev överraskad. Synd bara att de har tillsatt onödigt mycket Leucin i den...

Blandar du ut den med vatten? Jag tar skopan direkt i munnen bara

Sheogorath
2015-02-18, 23:31
Ta det som pressade tabletter eller kapslar, suckers.

a) man får det man vill ha istället för att betala för en massa fillers.
b) man slipper bli sedd med en neonfärgad dryck. Det räcker med att jag har tränar i cykelbyxor. Jag behöver knappast fler attribut som får folk att tro att jag har Instagram och sysslar med crossfit.

Seedstream
2015-02-18, 23:47
När och i vilket samband tar ni EAA? Är det om ni kör på fast mage eller?

Sheogorath
2015-02-19, 07:01
När och i vilket samband tar ni EAA? Är det om ni kör på fast mage eller?

Kompletterar måltider som är proteinfattiga eller har dålig proteinkvalité. Föredrar det framför vassle eftersom tabletterna är smaklösa och inte förstör eftersmaken av det jag ätit.

naudiz
2015-02-19, 08:34
Kompletterar måltider som är proteinfattiga eller har dålig proteinkvalité. Föredrar det framför vassle eftersom tabletterna är smaklösa och inte förstör eftersmaken av det jag ätit.

Trycker du dem själv?

Beemel
2015-02-19, 09:21
När och i vilket samband tar ni EAA? Är det om ni kör på fast mage eller?

Använder EAA under förmiddagen då jag inte vare sig har lust eller aptit att äta något.
På så sätt så har jag, trots brist på aptit, ändå tillfredställt en del av dagens behov av protein/aminosyror vilket gör att jag har lite friare tyglar runt kvällens måltid. Plus att de gånger jag tränar senare på dagen så slipper jag ha mat i magen under träningspasset, något jag verkligen uppskattar.

thel1985
2015-04-03, 07:19
Får dålig aptit av att ta eaa


Skickat med Tapatalk

Sheogorath
2015-04-03, 09:50
Trycker du dem själv?

Köper från Bulk Supplements Direct.