handdator

Visa fullständig version : Powerdrive!


obbe
2003-10-06, 20:34
Någon som kan översätta:

Varje servering innehåller:
L-Tyrosine 3g, Phosphatidylcholine 1g, DMAE 200mg, G biloba 200mg


Effekter/Bieffekter? värt att betala för?

obbe
2003-10-06, 20:47
Snälla svara snabbt! håller på med en beställning!:)

z_bumbi
2003-10-06, 21:02
Köp något annat..

Pez
2003-10-06, 21:17
Har du hört om nån som använt det? Har du hört om nån som använt det och fått bra effekt (utöver reklamen som jag antar utlovar guld och gröna skogar)? Har du råd att kasta bort pengarna? Är du villig att kasta bort pengarna? Tror du att det kommer ge nån effekt? Är den utlovade effekten något som du eftersträvar?

Svara på ovanstående frågor så kommer du nog på om du ska beställa det eller ej. Min personliga åsikt är att det låter som ett typiskt "skittillskott".

/pez

z_bumbi
2003-10-06, 21:24
Även om det vore ett bra tillskott (Har ingen aning om det är bra eller om det funkar överhuvudtaget.) så bör man kanske läsa på lite mer själv vilka effekter man förväntas få ut av det innan man jäktar iväg med en beställning.

Bara en trött tanke.

obbe
2003-10-06, 21:31
Marknadsföringen är det då inget fel på det är en sak som är säker! Ska nog inte köpa det! ville nog bara få det bekräftat :em: fick en bra rabbat på 32%...

King Grub
2003-10-07, 06:35
Originally posted by obbe
Marknadsföringen är det då inget fel på det är en sak som är säker! Ska nog inte köpa det! ville nog bara få det bekräftat :em: fick en bra rabbat på 32%...

En rabatt på 32% är inte mycket, om det är dynga man beställer. :D

Ozz
2003-10-07, 07:08
Phosphatidylkolin?
Varför har dom valt att ha med den?
Det är den vanligaste fosfolipiden som finns i människans cellmembran. Skillnaden mot vanliga triglycerider är att en fettsyra är utbytt mot kolin.
Bryts hursomhelst ner i matsmältningen.

Varför skulle det vara bra att äta det? Kolin har vi ju ändå så gott om i kroppen.

Greenman
2003-10-07, 07:31
varför skriver dom L-tyrosine? vem fan skulle vilja ha d-tyrosine? Lite onödig information tycker jag, räcker att skriva tyrosine, fast vem vet, kanske nån som brukar äta d-isomerer.

Wilson
2003-10-07, 14:17
skit-tillskott där dem försöker få innehållet att låta komplicerat så att folk tror det är värsta dunderhonungen.

Förresten: en sak kan man lära sig för alltid! Allting som heter något med super, power, mega eller liknande superlativa adjektiv, är oftast skit!

Vi har tex en cd-spelare som heter "supertech".. har jag för mig.. en riktig skit-apparat!

obbe
2003-10-07, 15:42
Originally posted by Wilson
skit-tillskott där dem försöker få innehållet att låta komplicerat så att folk tror det är värsta dunderhonungen.

Förresten: en sak kan man lära sig för alltid! Allting som heter något med super, power, mega eller liknande superlativa adjektiv, är oftast skit!

Vi har tex en cd-spelare som heter "supertech".. har jag för mig.. en riktig skit-apparat!




hehe, intressant teori

Prankie
2003-10-07, 16:02
Gör inte alla tillskott det? Supermass, megamass. Det räcker ju inte med vanliga grejer längre. :) Vi vill ha så såna grejer som "Almost kill you mass 62000 Gainer"

Ozz
2003-10-07, 23:38
Originally posted by Greenman
varför skriver dom L-tyrosine? vem fan skulle vilja ha d-tyrosine? Lite onödig information tycker jag, räcker att skriva tyrosine, fast vem vet, kanske nån som brukar äta d-isomerer.

Vem vet, d-isomeren kanske har fantastiska anabola effekter :D

Nitrometan
2003-10-10, 20:59
Beef-cake!
B E E F - C A K E !! (http://www.geocities.com/TelevisionCity/Set/9642/beefcake.html) :hbang:

4000 grams of saturated fat in each serving!