handdator

Visa fullständig version : 911 behöver pepp från likasinnade! Ny på forumet med en journal!


911
2010-05-02, 17:33
Kille född 1991
186cm kort
78kg lätt

Bakgrund
Har ägt ett gymkort i ca. 1 år nu och har tränat seriöst i perioder med olika långa uppehåll. Bl.a. uppehåll hela sommaren 09 och större delen av 2010. Där emot så kickar jag igång nu mer än någonsin. Så vad kan man säga, tränat några månader?

Började på vikten 65kg men väger nu mera 78kg. Observera att jag har gått ner 4-5kilo från nyår pga. personliga skäl.

Är nybliven singel efter 3,5 år(den historien får ni säkert nån fre- eller lör- natt om det har blivit lite för mycket) och tar studenten nu till sommaren så tid att träna finns absolut!

Förväntningar med en träningsjournal
Min egentligen enda anledning är att ingen av (min relativt stora) kompiskrets tränar på gym. Jag vill helt enkelt kunna föra lite dialoger om träning utan att bli påhoppad med korkade påhopp och fakta som är taget från tomma intet. Att prata träning med folk som inte tränar är som ni vet inte roligt alls.

Mål med träningen
Är att ligga på ett litet överskott ett tag nu och sedan dra min första deff när jag känner att jag har den muskelmassa jag vågar deffa med. Att komma in i ordentliga rutiner är något jag verkligen vill då jag märker vilka resultat det ger.

Vad ni kan förvänta er av min journal
Här kommer självklart alla mina träningspass finnas med. Bilder och kanske filmer kommer också att visas. Tankar och funderingar om allt och alla - allt från musik till helgbravader och sommarplaner.

"1 år mellan bilderna, +13kg" Inte meningen att det är optiljus på bilderna men jag hoppas man ser någon skillnad iaf? Är ju 13kg tyngre på vågen och rutorna sitter där dom ska samtidigt som armarna har gått några +cm. Och nej, jag har inga ben alls. Därför jag startar en journal på kolo också - det är ett sådant böjpepp här. Eller? Ge mig ett år så ska det jämna ut sig.

http://i43.tinypic.com/pbtxz.jpg

Sitter sjuk och uttråkad just nu. Kommer updateringar så fort jag börjar bli frisk och tillbaka på gymmet! :whipped:

Jag hoppas ni orkar följa mig på en resa mot en riktigt vass fysik, självkänsla och välmående!

944RS
2010-05-02, 17:44
Kör hårt! Du är på rätt väg:thumbup:

911
2010-05-07, 07:37
Update

Börjar bli frisk! Woho!

Förväntar mig några vilodagar till men hoppar ändå på kreatin nu för första gången några dagar i förväg.

Snart kör jag igång, jag är sjukt taggad! (Jag har knappt tappat någonting under sjukdomen, ätit rätt bra)

Nu: Ca 40g proteinfrukost.

Sköt om er!