handdator

Visa fullständig version : Samma tanke men olika slutsats (vara kompis eller mer)


Fredrik_S
2010-05-01, 10:38
Snackade med en tjej som sa ungefär så här.

Det jobbiga med killar är att man vet aldrig vad de har för baktanke, man vet aldrig om det faktiskt vill vara snälla/kompisar eller om de senare bara gjort allt för att få en i säng.

Jag tänkte, det är ju i princip exakt samma problem som killar har.

Det jobbiga med tjejer är att man aldrig vet om de bara vill vara kompisar eller om ens investering av tid och snälla handlingar i slutändan kan få henne i säng.

Apjavel
2010-05-01, 10:44
HAHA, helt rätt. En vis man sa till mig en gång att om ett förhållande ska fungera så måste mannen lära sig att kompromissa.

Scorpionida
2010-05-01, 10:57
Haha, dagens roliga:D

John M
2010-05-01, 12:14
Snackade med en tjej som sa ungefär så här.

Det jobbiga med killar är att man vet aldrig vad de har för baktanke, man vet aldrig om det faktiskt vill vara snälla/kompisar eller om de senare bara gjort allt för att få en i säng.

Jag tänkte, det är ju i princip exakt samma problem som killar har.

Det jobbiga med tjejer är att man aldrig vet om de bara vill vara kompisar eller om ens investering av tid och snälla handlingar i slutändan kan få henne i säng.



Vad är det jobbiga? Hon får väl fråga killen - Vill du ha mig i säng eller bara vara kompis med mig?

Tricce
2010-05-01, 12:24
Det jobbiga med tjejer är att man aldrig vet om de bara vill vara kompisar eller om ens investering av tid och snälla handlingar i slutändan kan få henne i säng.

Haha så rätt!