handdator

Visa fullständig version : Anabolic halo, Nano Vapor


wejkz
2010-04-26, 08:46
Någon som har testat Anabolic Halo och Nano vapor? Har tagit protein och kreatin ca 6 månader men tänkte bygga så mycket muskler som möjligt nu, utan illegala preparat.

Om ni inte tror detta är bra med whey 80 och cm2 kreatin skulle jag vara tacksam om någon kunde ge mig tips för vad jag borde ta. Priset spelar ingen större roll. Vill bara ha det bästa oavsett hur mycket det är.

Kan tillägga att vi båda är 181 cm, Ena väger 88kg andra väger 72. Vill inte ha något som lägger på massa extravikt. Vi har tränat cirka 1.5 år. 6 månader seriöst. Vill gå upp i vikt men bara muskler inget fett. Om ni inte tror detta är bra kom gärna med andra förslag.

http://www.g ymgrossisten.com/1/sv/artiklar/anabolic-halo-nano-vapor

L Johnsson
2010-04-26, 08:49
Om jag inte har helt fel för mig så har danska livsmedelsverket gått ut och varnat för att man inte ska använda varken Anabolic Halo eller Nano Vapor.
Men inte 100%, har bara något svagt minne om att det nämnts i någon tråd tidigare, sök runt och se om ni hittar det. För ämnet har tagits upp tidigare är jag nästan helt säker på :cool:

mtlca
2010-04-26, 08:56
EAA och Kreatin Monohydrat är det enda du behöver.

Muscletech är i mina ögon överreklamerat, dyrt och inte mycket bättre än alla andra produkter på marknaden.

BTW har du koll på kosten? Om inte, lägg ner träningen (om du är ute efter muskler) eller ta tag i det.

L Johnsson
2010-04-26, 08:59
EAA och Kreatin Monohydrat är det enda du behöver.

Muscletech är i mina ögon överreklamerat, dyrt och inte mycket bättre än alla andra produkter på marknaden.

BTW har du koll på kosten? Om inte, lägg ner träningen (om du är ute efter muskler) eller ta tag i det.

+1,
kosten är betydligt mkt viktigare än tillskott. Håll koll på maten innan du börjar med tillskotten!

Erik W
2010-04-26, 09:09
Anabolic halo kan ni skippa helt, det är värdelöst skit som inte gör någonting alls, förrutom att göra plånboken tunnare.
Nano Vapor kan vara uppiggande och lite extra taggande, men det finns bättre och billigare alternativ som tex Rage X2.

Rags
2010-04-26, 19:08
Anabolic halo kan ni skippa helt, det är värdelöst skit som inte gör någonting alls, förrutom att göra plånboken tunnare.
Nano Vapor kan vara uppiggande och lite extra taggande, men det finns bättre och billigare alternativ som tex Rage X2.

Billigare vettefan...

macsacre
2010-04-26, 20:52
juggernaut är det bästa som finns punkt.

Erik W
2010-04-27, 13:14
Billigare vettefan...
Ser att nano vapor finns för 169:-, så ja jag hade fel. Annars är nog Rage billigare då det inte innehåller 50% malto och kostar lika mycket typ.

HulkH
2010-04-27, 13:38
EAA och Kreatin Monohydrat är det enda du behöver.

Muscletech är i mina ögon överreklamerat, dyrt och inte mycket bättre än alla andra produkter på marknaden.

BTW har du koll på kosten? Om inte, lägg ner träningen (om du är ute efter muskler) eller ta tag i det.

So true :)

Kauppi
2010-04-27, 14:42
Har testat nano vapor, och tycker inte det är något märkvärdigt.. man blir extremt varm i hela kroppen.. pumpen var väl där också..

men rage och no xplode är bättre i alla lägen.

wejkz
2010-04-28, 14:01
Aha tack för alla tips. Vi båda har koll på kosten och äter lagom mycket protein , kolhydrater fett osv. Så det är inget problem. Men vad föredrar en erfaren styrketränare till en 18 åring som väger 72 , 181 lång och vill gå upp i vikt muskelmassa(Inte bara såklart) men inte bli fetare. Tror mitt kroppsfett ligger på 9.8% , kollade upp detta. Inte säkert att den där elsaken stämmer dock.