handdator

Visa fullständig version : Eiselt - Duravol + shaker


fffelix
2010-04-22, 20:02
Hejsan allihopa! Jag och min kompis ska börja deffa upp oss för sommaren och vi hade tänkt att börja gå på gym 3-4 gånger per vecka. För att få ökad effekt när vi deffar så hade vi tänkt att prova på några piller för vi orkar inte dricka nå skitsmörja ;) Vi har letat runt lite på kolozzeum och letat efter några bra piller som ger bra effekt och vi fastnade för Eiselt - Duravol + shaker. Om någon av er har testet dom här pillrerna hade ni kunnat säga om dom funkade bra och hur länge det tog för att man skulle se ökad effekt på träningen och vi undrar om det är någon åldersgräns för vi är 15 år.

Psyla
2010-04-22, 20:06
Finns inget magipiller. Traditionell hård träning ger resultaten ni söker .

Xtronal
2010-04-22, 20:07
Asså? Vet du vad deffa betyder. Förmodligen inte. Deffa betyder att du vill bli av med vikt så att dina muskler syns tydligare för att få fram magrutor osv, men jag vet inte om du bara kommer att se spinkig ut eftersom att du inte har gymmat förut. du kan knappast deffa och bygga muskler samtidigt (vad jag vet). vet ju inte om du redan är smal, i så fall. köp ett protein pulver träna på som fan och ät mer.

C.Ljungberg
2010-04-22, 20:32
Har ni aldrig tränat förr så har ni förmodligen väldigt lite massa att framhäva definitionen på.. Börja träna nu så kan ni snacka deff till beach 2011/2012.

Pepz
2010-04-22, 20:45
Börja träna istället. skippa i allt vad piller heter.
låt det ta tid. ni kommer knappast få några resultat till sommaren om ni inte tränar stenhårt och äter precis rätt, och även då kommer det att vara sparsamma resultat.

Piller ger inte ett skit annat än en tunnare plånbok i ert fall

1992_08
2010-04-22, 21:01
kyckling är optimalt som diet mat, 21 gram protein på hela 100 kcal, !!!

Så spar pengarna 500 gram kyckling är 500 kcal, och hela 105 gram protein, Era föräldrar betalar nog det där :)

sen har vi kesella, 500 gram kesella ger 340 kcal å 60 gram protein . Helt sjukt det är ju värsta jävla diet maten,

billigt också.

60 gram + 105 = 165 gram protein , detta är 2gram protein/kg kroppsvikt om den är på 82.5kg,

Förstår ni grabbar ? DETTA går man ner i vikt och blir hård på. Sen kan ni komplettera med vad ni vill tills ni gått upp i 1800 kcal. . ni kan äta 950 kcal, det är näästan en hel pizza, :)

varsågod för diet tipset ! och ändå gå ner i vikt,

frong
2010-04-23, 06:03
Asså? Vet du vad deffa betyder. Förmodligen inte. Deffa betyder att du vill bli av med vikt så att dina muskler syns tydligare för att få fram magrutor osv, men jag vet inte om du bara kommer att se spinkig ut eftersom att du inte har gymmat förut. du kan knappast deffa och bygga muskler samtidigt (vad jag vet). vet ju inte om du redan är smal, i så fall. köp ett protein pulver träna på som fan och ät mer.

Varför skulle man inte kunna deffa och bygga muskler?

Salus
2010-04-23, 06:21
Varför skulle man inte kunna deffa och bygga muskler?

Det är exceptionellt svårt. Kroppen prioriterar knappast hypertrofi vid kaloriunderskott ^^

siimon89
2010-04-23, 08:30
Med tanke på att du inte ens börjat gymma skulle jag satsa på att träna hårt och äta nyttig mat. Då är chansen stor att du både tappar fett och bygger muskler samtidigt tack vare nybörjarfenomenet.

Som tidigare nämnt, skippa pillrena! Kosttillskott är mat i piller/pulver format, mer magi än så är det egentligen inte. Om det verkligen fungerade (gav otroliga skillnader) så kan du vara rätt säker på att de skulle bli dopingklassade direkt och banlysta från den fria handeln.
Om du trots allt vill ha något kosttillskott så kan whey-protein, koffeintabletter och eaa/bcaa vara något att investera i. Men verkligen inget krav och skillnaden lär förmodligen inte vara märkbar om du ändå sköter kosten i övrigt. Isåfall ska de fungera som ett komplement till din övriga kost och fylla i de eventuella luckor som kosten inte gör.

Maod
2010-04-23, 10:58
Snacka om att börja i fel ända! Träna hårt och ät rätt till en början.
Glöm allt pulver och piller, det är detaljer ni kan experimentera med om några år.

Och som nämnts tidigare måste man ha lite muskler för att det ska vara någon mening med en deff.