handdator

Visa fullständig version : Offseason Action


Action
2003-10-04, 23:38
Ja då tänkte jag visa offseasonformen...

Kreatinfylld och ingen träning på en vecka innan bilden togs.... 96kg tung....

Men visst ser det schysst ut vid polen på taket...

Jarod
2003-10-04, 23:56
Skulle gärna vilja slänga mig med uttryck som "strandad val", "slät dom en säl" och "bred som en snok".....men jag struntar i det eftersom du iaf är i bättre form än jag...:D

Bra bulk, Akktjöön! :cheers:

Mvh

Action
2003-10-04, 23:58
Originally posted by Jarod
Skulle gärna vilja slänga mig med uttryck som "strandad val", "slät dom en säl" och "bred som en snok".....men jag struntar i det eftersom du iaf är i bättre form än jag...:D

Bra bulk, Akktjöön! :cheers:

Mvh

Ja något hände när jag kom ner där.. åt o åt o åt.. alldeles för billig mat o god mat.. Men men...

"strandad val" tycker jag lät bra.... :D

Vic_1981
2003-10-05, 00:05
ser grovt ut :thumbup:

brukar du bulka upp till ca 95 kg annars också eller? vad ligger vikten på vid tävling förresten?

Action
2003-10-05, 00:10
Originally posted by Vic_1981
ser grovt ut :thumbup:

brukar du bulka upp till ca 95 kg annars också eller? vad ligger vikten på vid tävling förresten?

Jag bulkar aldrig medvetet... det bara kommer ändå... :D

Vägt som mest strax över 100 innan diet infrö första tävlingen.. men det låg många års träning till den buken jag hade då... Efter det SM:et gick jag upp till 96-97 som mest.... I år så kommer det väl ligga på runt 95 till dieten börjar. Men har även lagt på mig lite muskler under den tiden... 83,5kg SM2002 och 84,5 2003. Hoppas på dryga 85 nästa år.

Mighty
2003-10-05, 00:21
Grov!!
Riktigt breda axlar och välfylld bringa :D

Hur mycket BF har du där?

Action
2003-10-05, 00:23
Originally posted by Mighty
Grov!!
Riktigt breda axlar och välfylld bringa :D

Hur mycket BF har du där?

Vet inte.. men gissar på att jag ligger på runt 12% för tillfället.. (3-punkts kaliper) ska göra en mätning i veckan

Mighty
2003-10-05, 00:29
Originally posted by Action


Vet inte.. men gissar på att jag ligger på runt 12% för tillfället.. (3-punkts kaliper) ska göra en mätning i veckan
Du anser dig bulkig när du ligger på ca 12%.. själv känner jag mig hyfsat deffad med mina 11%..

Tänk att 1% gör så stor skillnad :D ;)

Action
2003-10-05, 00:30
Originally posted by Mighty

Du anser dig bulkig när du ligger på ca 12%.. själv känner jag mig hyfsat deffad med mina 11%..

Tänk att 1% gör så stor skillnad :D ;)

Fasen det mesta av mitt fett lägger sig runt midjan så man känner sig fet vid 12.. absolut... :D

Mighty
2003-10-05, 00:34
Originally posted by Action


Fasen det mesta av mitt fett lägger sig runt midjan så man känner sig fet vid 12.. absolut... :D
Jag såg dina andra bilder där du låg på runt 3-4%... förstår att du känner dig fet på 12 då faktiskt..
På dom korten var du grym!! :kickass:

Karl_alfred
2003-10-05, 00:35
kolozzeums nya säl!


Skämt och sido det ser bra ut!

j0nas
2003-10-05, 04:27
Originally posted by Mighty

Jag såg dina andra bilder där du låg på runt 3-4%... förstår att du känner dig fet på 12 då faktiskt..
På dom korten var du grym!! :kickass:

Finns inga svenska byggare på 3-4% bf. :smash:

Pez
2003-10-05, 04:29
Originally posted by j0nas


Finns inga svenska byggare på 3-4% bf. :smash:

Då är det ju passande att Action pysslar med AF då...

/pez

no1fitness
2003-10-05, 05:02
Äsch, du är väl inte fet !!:smash:
Det ser varmt och skönt ut på bilden...:)

Snygg kropp, men det vet du förstås...:naughty:

När börjar deffen då ?

Grahn
2003-10-05, 08:49
Brutalt :thumbup:

The Dwag
2003-10-05, 09:39
Vad är det där för jävla disco fysik ?

Vart fan är överarmen,underarmarna och axlarna ? Du ser ju ut som en sån där äkta Disco kille med för många pass med Bänkpress

Aslan
2003-10-05, 11:17
nice

Action
2003-10-05, 12:27
Originally posted by no1fitness
Äsch, du är väl inte fet !!:smash:
Det ser varmt och skönt ut på bilden...:)

Snygg kropp, men det vet du förstås...:naughty:

När börjar deffen då ?

Deffen.... hm.. smyger nog igång den strax innan Jul. Har inte bestämt mig.. beror på utvecklingen viktmässigt. Sen jag slutade med kreatinet har jag tappat 2kg så det e inte så mycket som ska bort.... Kanske blir efter nyår.. :D

Tack förresten..

Action
2003-10-05, 13:37
Originally posted by The Dwag
Vad är det där för jävla disco fysik ?

Vart fan är överarmen,underarmarna och axlarna ? Du ser ju ut som en sån där äkta Disco kille med för många pass med Bänkpress

Symmetri kallas det Dwag..... men det e kanske sånt du inte har en aning om vad det e......:thefinger

Grahn
2003-10-05, 14:21
Som sagt tycker du har en grym fysik Action men att bara säga symmetri som förklaring till proportionerna e ju lite fel...

Nära AF idealet, vilket är bra för det du tävlar i är det ju, men symmetriskt vad som kallas det är högst personligt och varierar mellan sporter, med tid och från eprson till person.

Action
2003-10-05, 14:24
Originally posted by Grahn
Som sagt tycker du har en grym fysik Action men att bara säga symmetri som förklaring till proportionerna e ju lite fel...

Nära AF idealet, vilket är bra för det du tävlar i är det ju, men symmetriskt vad som kallas det är högst personligt och varierar mellan sporter, med tid och från eprson till person.

Jag orkade bara inte kommentera Dwags inlägg mer än så....

Grahn
2003-10-05, 14:24
Originally posted by Action


Jag orkade bara inte kommentera Dwags inlägg mer än så....

Det har jag full förståelse för ;)

The Dwag
2003-10-05, 15:18
Originally posted by Action


Jag orkade bara inte kommentera Dwags inlägg mer än så....

Hehe !

Du skall se att du kommer få lite underarmar när du börjar ta i lite... ;)

*Jag retas bara*

Pecca
2003-10-05, 15:43
Action>
Ser jäkligt grymt ut! :hbang:

Dwaggie>
Imorrn ringer jag din chef o ser till att du inte får jobba hemma mer eftersom du (tillsynes) inte alls klarar av o vara uttråkad...:D

Action
2003-10-05, 15:50
Originally posted by The Dwag


Hehe !

Du skall se att du kommer få lite underarmar när du börjar ta i lite... ;)

*Jag retas bara*

Retas inte med mig.... o ring hans chef... sitta hemma för mycket e inte bra... jag vet av erfarenhet.. :D

The Dwag
2003-10-05, 15:57
Originally posted by Pecca
Action>
Ser jäkligt grymt ut! :hbang:

Dwaggie>
Imorrn ringer jag din chef o ser till att du inte får jobba hemma mer eftersom du (tillsynes) inte alls klarar av o vara uttråkad...:D

I morgonbitti 08:00 CET så åker jag och jobbar ute i Fält :thumbup:

Så nu slipper ni mig tills Fredag om jag inte hittar någonstans att koppla upp mig på :rolleyes:

Aleks
2003-10-05, 16:00
Fin fysik! Titta på några andra bilder du har postat och du är "tung":hbang:

Coldsmith
2003-10-05, 23:34
Jag är nyfiken vad du har för utbildning :). Av den anledningen att du verkar väldigt intelligent, baserat på vad du har skrivit lite varstans på forumet.

muskelbyggarn
2003-10-06, 07:07
Dwarfen lider bara av mindervärdskomplex, vilket också är befogat :laugh:

Ser väl bra ut annars - poolen på taket då :D

Som Jarod skrev "Strandad Val", jag får nog ställa mig till den skaran också nu, hehehe

Bara att köra på hårt :thumbup:

Vänl,,,
Tobbe

Teval
2003-10-06, 07:19
Originally posted by Coldsmith
Jag är nyfiken vad du har för utbildning :). Av den anledningen att du verkar väldigt intelligent, baserat på vad du har skrivit lite varstans på forumet.

Vad har utbildning med intelligens att göra? :D

Allan
2003-10-06, 07:44
Håll er till tråden!


allan

The Dwag
2003-10-07, 11:53
Originally posted by Allan
Håll er till tråden!


allan

:insane: :devil: Gringubbe

Nicklas

Action
2003-10-07, 13:40
Originally posted by The Dwag


:insane: :devil: Gringubbe

Nicklas

Va fan.. e inte du ute i fält o jobbar.. Trodde man skulle slippa dig den här veckan... :D

Action
2003-10-07, 13:43
Originally posted by Coldsmith
Jag är nyfiken vad du har för utbildning :). Av den anledningen att du verkar väldigt intelligent, baserat på vad du har skrivit lite varstans på forumet.

Utbildning.. jag e civilingenjör...

Sen intelligent eller inte. Det kan man ju mäta på så många olika sätt... Jag tror iof att man genom utbildning och genom att höja sin kunskap och så länge man underhåller ditt intellekt med nya intressanta saker så kan man utveckla sitt eget intellekt... Inte för att jag e något bra på det men men...

Så länge man uppfattas som någorlunda smart så e jag glad.. så TACK :D

FlexOnline
2003-10-07, 13:53
Din fysik är en av de bästa på forumet(vilken bedrift iofs)! Men det vet du redan..fortsätt o sikta högt! :hbang:

Action
2003-10-07, 13:56
Originally posted by FlexOnline
Din fysik är en av de bästa på forumet(vilken bedrift iofs)! Men det vet du redan..fortsätt o sikta högt! :hbang:

:D Tack ska du ha din lilla klena feta skit..... *ironisk*

Du har grym fysik du med..... när blir det tävling??

The Dwag
2003-10-07, 15:19
Originally posted by Action


Va fan.. e inte du ute i fält o jobbar.. Trodde man skulle slippa dig den här veckan... :D

Hört talas om LapTop :D Så länge det finns ett telefon uttag så kan jag koppla upp mig som en äkta Nerd ! :thumbup:

Action
2003-10-07, 15:32
Originally posted by The Dwag


Hört talas om LapTop :D Så länge det finns ett telefon uttag så kan jag koppla upp mig som en äkta Nerd ! :thumbup:

jo jag förstod väl det.... Jag e själv likadan... man e en jäkla datanörd.. Spenderar mer tid framför datorn än på gymet... inte bra inte bra.... :D

Allan
2003-10-07, 15:49
För ordningens skull då - i det här forumet handlar det om bilder och synpunkter på dessa bilder. Det är jättetrevligt att ni har ett socialt intresse också, men vi har från direktionens sida sagt att vi ska vara hårda med att hålla forumen "rena".
Ta gärna era frågor via PM, eller kanske t o m starta en tråd i Allmänt - som även fortsättningsvis kommer att vara ett mindre strukturerat forum.

Jag kommer att klistra in det här inlägget i alla trådar där jag tycker det börjar kila iväg....


allan

Lillgrabben
2003-10-07, 16:10
Jag tycker det ser ut som om du behöver större & rejälare traps, dock så har jag ingen aning hur fysiken bedöms i fitness men det är iallafall min åsikt.





MVH

Action
2003-10-07, 16:59
1 vecka innan SM

Vic_1981
2003-10-07, 17:02
ser bra ut mannen, fan du kan ju inte posta onseason bilder i din offseason tråd! ALLAN!! styr upp!!!


:thumbup: :thumbup:

Action
2003-10-07, 17:02
Dubbelbicce..

Ngn mer som tycker trapsen e små.. kanske dags o köra lite sån träning då....

Allan
2003-10-07, 17:23
Jaaa, vad kan man säga...för mig är detta knappast offseason. Bara att buga!

Coldsmith
2003-10-07, 18:08
Originally posted by Action
1 vecka innan SM

well I'll be damned. Det var inte illa du. :eek:

Dig borde man ha som personlig tränare :smokin:

Både imponerande och inspirerande.

spas
2003-10-07, 18:50
Känner mig liten nu :(

Mighty
2003-10-07, 18:51
Satan vad avundsjuk jag blir...
Sådan fysik vill jag också ha någon gång..:kickass:

:bow: :hbang:

Jeppetheman
2003-10-07, 22:05
Japp, det ser trevligt ut det där Action, skulle inte ha något emot att ha den volymen, ge mig några år så får vi se....

Jon2
2003-10-07, 23:55
Den där ryggen är ju så gott som perfekt speciellt julgranen. Vad kör du för rygg övningar, marklyft, stångrodd?

Action
2003-10-08, 07:46
Originally posted by Jon2
Den där ryggen är ju så gott som perfekt speciellt julgranen. Vad kör du för rygg övningar, marklyft, stångrodd?

Läs mitt senaste ryggpass.

Action i Singapore.

Men annars så kör jag mestadels chins. Har inte kört så mycket rygg senaste 2 åren förutom sista 3 månaderna. Så jag tror på utveckling sen de bilderna.. :D

Men tack för komplimangen