handdator

Visa fullständig version : Styrkelyftarklubb i linköping?


Fritösen
2010-04-20, 20:38
Hejhej , jag har sökt både på forumet och på google men inte hittat något som gav något. Men jag undrar om det finns någon styrkelyftarklubb i linköping? Bänkpress är speciellt intressant. :)

z_bumbi
2010-04-20, 20:42
Nej det finns i dagsläget ingen klubb. De jag känner till som tävlar kör på gymbolaget men tävlar för klubbar på andra orter. Vill du ha hjälp med utrustning/regler etc så brukar det gå att lösa.

Fritösen
2010-04-20, 20:49
Nej det finns i dagsläget ingen klubb. De jag känner till som tävlar kör på gymbolaget men tävlar för klubbar på andra orter. Vill du ha hjälp med utrustning/regler etc så brukar det gå att lösa.

Surt.. Man tycker ju att det finns då det är inte sveriges minsta håla om man säger så.:)
Men har hört att man får börja tävla från 14års ålder och att man kör ''raw'' då?

sweetkarolina
2010-04-20, 21:10
Surt.. Man tycker ju att det finns då det är inte sveriges minsta håla om man säger så.:)
Men har hört att man får börja tävla från 14års ålder och att man kör ''raw'' då?

Stämmer till en tredjedel. Man får inte använda bänktröja som ungdom (14-18år) men däremot dräkter och knälindor om man vill.

z_bumbi
2010-04-21, 07:13
Surt.. Man tycker ju att det finns då det är inte sveriges minsta håla om man säger så.:)
Men har hört att man får börja tävla från 14års ålder och att man kör ''raw'' då?

Det fanns en klubb men de ville inte längre vara en atletklubb. Däremot kan du som sagt få hjälp med träningen.