handdator

Visa fullständig version : Teoriprov imon


Larsson92
2010-04-15, 17:18
Tjena,
Har teoriprov imon, något som jag ska tänka på? :)

tsp
2010-04-15, 17:22
Försök att klara det. :Virro

Läs igenom körkortsboken 1-2 gånger ikväll. Så gjorde jag, och jag fick 55 poäng.

Larsson92
2010-04-15, 17:27
Nice, ;) Ska börja att plugga hårt snart :P

mojoo
2010-04-15, 17:43
De viktiga är att du inte bara kör dom här cd-skivorna du får med. Dom är oftast inte nyligen uppdaterade och många tror att de är så provet ser ut sen. Men så är de inte. Många kompisar som bara kört cd skivor och klarat de där, men sedan fallerar på provet totalt. Så läs igenom boken och sedan lite körkortsfrågor på cd-skivorna. Bra att ändå tänka sig hur frågorna kan se ut.

Scoffan
2010-04-15, 17:59
De viktiga är att du inte bara kör dom här cd-skivorna du får med. Dom är oftast inte nyligen uppdaterade och många tror att de är så provet ser ut sen. Men så är de inte. Många kompisar som bara kört cd skivor och klarat de där, men sedan fallerar på provet totalt. Så läs igenom boken och sedan lite körkortsfrågor på cd-skivorna. Bra att ändå tänka sig hur frågorna kan se ut.

Klarade det med marginal efter att bara ha gjort cd-frågor, var ju i princip lika dana som på provet. Parkering, släp osv är ingen ide att lägga ner tid på då det är få frågor samt ganska tidskrävande.

thenut
2010-04-15, 18:28
Ta det bara lugnt o gå igenom frågorna ordentligt på provet, det är väldigt gott om tid. Skrev mitt i höstas förra året (vid 33 års ålder :) ) och det var väldigt enkelt...