handdator

Visa fullständig version : Svensexa, tips på kul saker sökes!


Solros
2010-04-04, 15:33
Ska vara bestman på ett bröllop, och det mesta är planerat, men behöver ändå lite tips på kul saker man kan göra.

Berätta vad ni gjort eller kul saker man kan hitta på för mannen som ska äras! Han ska bla få en film tillägnad sig, få måla en tavla av sin käresta, paintballa, brottas mm. Men fler ideér behövs alltid, vi vill inte ha ngt för "förnedrade", annars är vi öppna för förslag! :)

Linnet
2010-04-04, 15:49
Badtunna eller bastuflotte.

Trance
2010-04-04, 16:03
Ett tips är att inte ha för mycket inplanerat. Det är inte roligt att flänga fram och tillbaka och behöva stressa. Att t.ex. spela paintball skall få ta sin lilla tid.

spoonchest
2010-04-04, 17:08
-paintball
-gokart
-kyssförsäljning
-putslustiga utklädnader, typ i klänning el. dyl.
-bastukväll/badtunna
-fallskärmshoppning
-skenavrättning
-spex på stan
-karaeoke
-sommarrodel
-skytte/lerduveskytte
-kuddkrig
-rekordförsök av ngt slag.

Kappman
2010-04-04, 17:19
Låt/tvinga brudgummen att göra en penisavgjutning, så kan ni springa omkring med hans balle på krogen. Det är pinsamt...

emi23j
2010-04-04, 18:54
Något som jag hade uppskattat är en sak som inträffade förra året när jag bodde i kalmar. Jag är själv basket spelare så är nog därför jag hade uppskattat det hela.

Hur som helst, ett gäng från stockholm kom ned till kalmar för att fira svensexa och de hade då planerat in en träningsmatch som inledning på festen. Han som skulle gifta sig hade på sig någon ful dräkt, typ extremt korta shorts och något fult linne jämfört med de övriga. Sen så "spelade" vi då träningsmatch mot dem, dem hade ju inte något att hämta men det var som ändå en kul grej. Tror även han som skulle gifta sig uppskattade det.

Så ett bra tips kan ju vara att försöka planera så mycket som möjligt utifrån vad personen som skall gifta sig uppskattar. En sån här resa är ju jävligt kul också. åka iväg ett gäng göra något kul, sova över och sen åka hem.

sunkan
2010-04-04, 19:59
-paintball
-gokart
-kyssförsäljning
-putslustiga utklädnader, typ i klänning el. dyl.
-bastukväll/badtunna
-fallskärmshoppning
-skenavrättning
-spex på stan
-karaeoke
-sommarrodel
-skytte/lerduveskytte
-kuddkrig
-rekordförsök av ngt slag.

;)

Tina
2010-04-04, 20:12
The 3 P´s :

Pony´s poledance - http://www.poledance.se

spoonchest
2010-04-04, 21:01
;)

Spånar fritt, bara.