handdator

Visa fullständig version : German American Technologies GAT


Megalodon
2010-03-31, 23:30
Någon som har provat Jetfuel?
Är det något som är värt att lägga pengarna på?

capron
2010-03-31, 23:56
Troligtvis inte :-) Varför skulle just detta vara värt ? Såg ju ut som vilken lurendrejeri sida som helst.

Megalodon
2010-04-01, 00:07
Troligtvis inte :-) Varför skulle just detta vara värt ? Såg ju ut som vilken lurendrejeri sida som helst.
Den innehåller många intressanta ämnen.

capron
2010-04-01, 01:11
Kan inte du berätta för oss vad den innehåller som gör att du tycker den är intressant ? Skulle ju också vara fördel om du kunde peka ut vilken produkt du tänker på. De säljer ju massa olika prep där allt från protein till fettförbränning.

Yeahvlen
2010-04-01, 01:40
Vilket innehållsämne är intressant? Det är samma ämnen som finns i vanlig mat som mjölk, kaffe, te och vissa kryddor.

Den kanske höjer ämnesomsättning lika mycket som att lyfta på toalettringen, kasta i pengarna och spola. Ett inköp vore nog väldigt bortkastade pengar.

Ashenshugar777
2010-04-01, 11:56
Jag har testat jetfuel och tycker den funkar riktigt bra. Verkligen inte lurendrejeri.

2 kapslar är lagom för mig & man blir extremt fokuserad, hungern dämpas så jag har gått hela dagar utan att äta (vilket inte är det smartaste i vissa tillfällen).

Ta och prova om du vill. En annan fettförbrännare som sägs vara bäst i sin division är ju vpx clenbutrx.