handdator

Visa fullständig version : Girlfriend Doesn't Realize Boyfriend Is On Vacation


beckman88
2010-03-31, 12:17
http://www.youtube.com/watch?v=F-1i0tgS22o


För er som har missat. Kan vara det bästa jag har sett på hela året*popcorn*
sorry, vet inte hur man bäddar in =)

chrilledude
2010-03-31, 12:18
Riktigt jävla rolig! Sån blåst brud asså, haha.

stevebc
2010-03-31, 12:20
What? Helt omvänt. Oooh the Twilight Zone...

stevebc
2010-03-31, 12:27
Hahahahahahahaha, det bästa är när hon skriver i ett mail att hon ska gå till snubbens mamma, sen nästa mail har titeln "OPEN FIRST!!! DO NOT READ ANY OTHER E-MAILS!!!".

Jagärsvag
2010-03-31, 12:29
Psykopat.

Numse
2010-03-31, 12:32
haha, grymt najs tube :D

Loke
2010-03-31, 12:36
Antagligen fake, haha... Fast jäkligt kul, det skulle nog kunna hända.

Men onödigt att dumpa henne, hon verkade mer desperat än hatisk.

Numse
2010-03-31, 12:38
Men onödigt att dumpa henne, hon verkade mer desperat än hatisk.

Jag hade också dumpat en tjej om hon låg med en annan för att göra mig svartsjuk.

Johan_P
2010-03-31, 12:39
När man efter några dagar väljer att ligga med nån annan bara för att ge igen (?), då vet man att där är nått fel...

Muskelbyggaren
2010-03-31, 12:53
Haha, borderline in the works!

Loke
2010-03-31, 13:09
Jag hade också dumpat en tjej om hon låg med en annan för att göra mig svartsjuk.

Är det fel att ligga med andra när man tror att man blivit dumpad på ett taskigt sätt?

Numse
2010-03-31, 13:14
Är det fel att ligga med andra när man tror att man blivit dumpad på ett taskigt sätt?

Det där inlägget får mig att gråta irl.

Loke
2010-03-31, 13:15
Haha, borderline in the works!

Jag stör mig lite på att du använder ett sånt ord så lättvindigt.

hahavaffan
2010-03-31, 13:15
Sjukt skön klassiker.

rooz
2010-03-31, 13:15
Som det stod i slutet. så ska man passa sig när passionerad kärlek blir hat. För då blir det jobbigt

Men kul brewd, flippade totlat på 5 dagar:D

Loke
2010-03-31, 13:17
Det där inlägget får mig att gråta irl.

Om du är så känslig finns det nog risk att du kastar sten i glashus i den här tråden... :P

Numse
2010-03-31, 13:22
Öö.. a jo. Va?

Det sista jag tänkte på när mitt förra förhållande tog slut var att ligga med någon annan. Men ptja.. det är helt upp till var och en. Kan bara hoppas att jag slipper träffa någon som är så känslokall att hon kan ****** runt lite här och där för att hon "tror att hon blivit dumpad".

Jag hade gnagt fingrarna av mig i oroa om jag inte hörde av min partner på fem dagar. Kan fan ha hänt vad som helst. Det sista man tänker är väl ändå "tänk om jag blivit dumpad", och sen går och knullar en polare för att ge igen.

Fan bruden måste ju vara totalt jävla pantad.

mjölk-dryck
2010-03-31, 13:25
Är det fel att ligga med andra när man tror att man blivit dumpad på ett taskigt sätt?
Fel är fel ord men det är patetiskt. Jävligt patetiskt.

Dav0d
2010-03-31, 13:30
Är det fel att ligga med andra när man tror att man blivit dumpad på ett taskigt sätt?

Att göka med någon för att skapa svartsjuka... Ja om du vill ha en sådan patetisk brud, ta dem så tar vi andra de bättre. :thumbup:

Jpn
2010-03-31, 14:02
Hahaha vilket flickvänsmaterial :D

emi23j
2010-03-31, 14:35
:thumbup:

tano
2010-03-31, 14:48
Humoristisk men ändå lite tankvärd historia. Kan mycket väl vara fake, men spelar ändå inte så stor roll. Det är inget otroligt med att det skulle kunnat hända (dock oerhört konstigt om han verkligen berättat att han skulle fara iväg innan...)

Sedan får ni nog tänka efter igen ni som klagar på att hon hade sex bara dagar efter "uppbrottet". Om man följer dialogen och vilken energi hon verkade ha så är chansen stor att hon skrev så enbart för att såra, dvs mycket troligt att hon inte alls haft sex. Dessutom framstår det för mig som att hon inte alls ville göra slut. Troligtvis även det skrivet för att få en reaktion från motparten etc. Säkerligen även skrivet med mycket känslor och inte så mycket tanke bakom...

Deceiver85
2010-03-31, 14:50
Visst, bruden verkar smått rubbad, men vad är det för jävla ärkenöt som inte meddelar att han ska vara borta i två veckor på semester?

Mago
2010-03-31, 14:52
Visst, bruden verkar smått rubbad, men vad är det för jävla ärkenöt som inte meddelar att han ska vara borta i två veckor på semester?

Det gjorde han enligt videon, men hon var väl för självupptagen för att lyssna när han pratade.

Numse
2010-03-31, 14:55
@tano
Förstår inte hur du tänker. Skulle du, om din flickvän helt plötsligt är spårlöst försvunnen i fem dagar, bli fly förbannad och skriva att du legat med en annan tjej?

Skall vi då inte klaga ifall tjejen skrivit det "enbart för att såra"?

Helt fantastiskt hur olika vi människor är. Och varför gick jag in i den här diskussionen.. >.<

rapzidi
2010-03-31, 14:56
Det gjorde han enligt videon, men hon var väl för självupptagen för att lyssna när han pratade.

Det stod väl till och med att han pratat om det i ett par veckor innan?
Självupptagen verkar inte vara någon underdrift precis :D

Och jag är med Numse, sjukt att det första hon tänker på är att han undviker henne/är otrogen.

tano
2010-03-31, 14:59
Det är väl det som gör historien otrolig. Oavsett hur glömsk man är så MÅSTE det ramla ner en polett om killen berättat att han ska resa iväg och sedan är borta...

Om han inte berättat före håller jag helt med om att tjejen borde vara mer orolig för hans hälsa. Men det är också konstigt av killen att inte ha något sätt att meddela hemåt heller (av vad det framgår). Oftast brukar man ju ringa hem eller skicka mail, iaf berätta att man mår bra. Hade nog min flickvän krävt så hon inte behövt vara orolig i över två veckor...

Så väger mer över åt att historien är påhittad. Även om själva mailen inte är något speciellt konstigt egentligen...

1911
2010-03-31, 15:01
Lite som när jag berättade att jag skulle bli militär och flytta från landet när en tjej dagen innan utbrister "VA? SKA DU?"

Hon påminner lite om tjejen i filmen tror jag. Gah

tano
2010-03-31, 15:02
@tano
Förstår inte hur du tänker. Skulle du, om din flickvän helt plötsligt är spårlöst försvunnen i fem dagar, bli fly förbannad och skriva att du legat med en annan tjej?

Skall vi då inte klaga ifall tjejen skrivit det "enbart för att såra"?

Helt fantastiskt hur olika vi människor är. Och varför gick jag in i den här diskussionen.. >.<

Självklart inte, det är ju det som är det roliga med berättelsen. Själv hade man ju genom alal medel försökt få tag i partnern.

Men ni disskuterade som att det var självklart att hon knullat runt direkt efter, vilket det faktiskt inte är. Med så mycket känslor som vid ett uppbrott kan det skrivas mycket saker...

Putte91
2010-03-31, 15:06
Gammal men riktigt bra :)

Muskelbyggaren
2010-03-31, 15:25
Jag stör mig lite på att du använder ett sånt ord så lättvindigt.
Jag förstår dig. Dock vet jag vad jag talar om, hade en tjej med borderline och det hade lika gärna kunnat vara hon som skrivit mailen. Spelar ut känslor, söker bekräftelse, växlar mellan ytterligheter, etc.

Jagärsvag
2010-03-31, 15:26
Helt klart borderline.

Ashenshugar777
2010-03-31, 15:45
@tano
Förstår inte hur du tänker. Skulle du, om din flickvän helt plötsligt är spårlöst försvunnen i fem dagar, bli fly förbannad och skriva att du legat med en annan tjej?

Skall vi då inte klaga ifall tjejen skrivit det "enbart för att såra"?

Helt fantastiskt hur olika vi människor är. Och varför gick jag in i den här diskussionen.. >.<

Iofs tror jag inte du förstår hur tjejen ifråga är. Om man har stor tillitsproblem kan man mycket väl tro att man blivit dumpad. det är inte en långsökt förklaring.

Vad du måste göra för att förstå är att sätta dig in i hennes skor, inte att du sätter in henne i dina / din flickväns skor.

EkarN
2010-03-31, 15:47
Det jag tycker är mer konstigt än att hon beter sig som en idiot, är att hon aldrig är orolig för honom. Tanken slår henne aldrig att han kan ha råkat illa ut. Fin flickvän det där.

Alexton
2010-03-31, 15:50
Psychobitch.

Var nog mer eller mindre tur för killen att det slutade som det gjorde.. förstå om han skulle försöka göra slut efter ett halvårs förhållande ;)

Loke
2010-03-31, 15:59
Jag förstår dig. Dock vet jag vad jag talar om, hade en tjej med borderline och det hade lika gärna kunnat vara hon som skrivit mailen. Spelar ut känslor, söker bekräftelse, växlar mellan ytterligheter, etc.

Ok. Fast grejen är ju att tjejen från hennes perspektiv faktiskt hade goda skäl att ana att hon hade blivit dumpad. Det som fascinerar mig lite i den här tråden är att de flesta inte riktigt verkar kunna sätta sig in i hennes perspektiv.

Om detta var frekvent förekommande, eller om tjejen gjorde så här trots att hon faktiskt visste att han var i europa så hade jag hållit med om att det var borderline beteende. Sen kanske jag bara har träffat ovanligt kalkylerande borderliners, men min erfarenhet får mig att tänka att den här tjejen verkar handla mer i panik än i ett noga planerat spel. Som sagt, om hon visste att han var i europa (vilket hon iofs kanske egentligen gjorde) så hade det varit en annan sak, men som det är nu tycker jag mest det liknar naturlig panik...

Alla kan ju i extrema lägen söka bekräftelse, svänga i känslorna, etc.

Contribute
2010-03-31, 16:10
:laugh:

Snobbe
2010-03-31, 16:10
Numse är ju helt klart inne på rätt spår. Om jag hade en bra relation med en partner och inte fick svar på 2dar och brukade ha kontakt flera ggr om dan annars så hade jag nog först mailat o frågat om något hänt och sen kontaktat föräldrar eller nära vänner. Det jag inte hade gjort är o knullat en polare efter några dar.

Ashenshugar777
2010-03-31, 16:13
Numse är ju helt klart inne på rätt spår. Om jag hade en bra relation med en partner och inte fick svar på 2dar och brukade ha kontakt flera ggr om dan annars så hade jag nog först mailat o frågat om något hänt och sen kontaktat föräldrar eller nära vänner. Det jag inte hade gjort är o knullat en polare efter några dar.

Jo men vad säger att hon är världens mest omtänksamma person och en person man kan ha en riktigt stadig relation med? Vad pekar mot att hon är rationell osv...

Sheogorath
2010-03-31, 16:22
jag förstår dig. Dock vet jag vad jag talar om, hade en tjej med borderline och det hade lika gärna kunnat vara hon som skrivit mailen. Spelar ut känslor, söker bekräftelse, växlar mellan ytterligheter, etc.

+1

Sheogorath
2010-03-31, 16:25
Ok. Fast grejen är ju att tjejen från hennes perspektiv faktiskt hade goda skäl att ana att hon hade blivit dumpad. Det som fascinerar mig lite i den här tråden är att de flesta inte riktigt verkar kunna sätta sig in i hennes perspektiv.

Om detta var frekvent förekommande, eller om tjejen gjorde så här trots att hon faktiskt visste att han var i europa så hade jag hållit med om att det var borderline beteende. Sen kanske jag bara har träffat ovanligt kalkylerande borderliners, men min erfarenhet får mig att tänka att den här tjejen verkar handla mer i panik än i ett noga planerat spel. Som sagt, om hon visste att han var i europa (vilket hon iofs kanske egentligen gjorde) så hade det varit en annan sak, men som det är nu tycker jag mest det liknar naturlig panik...

Alla kan ju i extrema lägen söka bekräftelse, svänga i känslorna, etc.

Inte precis vad som kännetecknar borderline. Noga planerat spel är vad friska brudar sysslar med. ;)

Numse
2010-03-31, 16:40
Vad du måste göra för att förstå är att sätta dig in i hennes skor, inte att du sätter in henne i dina / din flickväns skor.

Det var precis det jag gjorde. Om jag hade varit i hennes skor hade jag blivit orolig och undrat om något hänt, precis som jag skrev.

Numse är ju helt klart inne på rätt spår. Om jag hade en bra relation med en partner och inte fick svar på 2dar och brukade ha kontakt flera ggr om dan annars så hade jag nog först mailat o frågat om något hänt och sen kontaktat föräldrar eller nära vänner. Det jag inte hade gjort är o knullat en polare efter några dar.

+1

Jo men vad säger att hon är världens mest omtänksamma person och en person man kan ha en riktigt stadig relation med? Vad pekar mot att hon är rationell osv...

Vad har det med saken att göra. Vi hävdar vad som är rätt och fel. Finns det olika gränser beroende på hur man är som person?...

shut teh face
2010-03-31, 16:47
:):)

Ashenshugar777
2010-03-31, 16:47
Vad har det med saken att göra. Vi hävdar vad som är rätt och fel. Finns det olika gränser beroende på hur man är som person?...

Min poäng är att med lite insikt om olika betéenden kan man förstå varför hon gjorde som hon gjorde, även om det inte ses som rätt enligt dig. Även om jag inte skulle göra samma sak kan jag förstå varför hon skulle kunna dra slutsatserna hon gjorde för jag har sett det hända förrut.

Gpajpen
2010-03-31, 16:58
Jag tycker inte det är så fantastiskt otroligt hur tjejen reagerar.

Visst hon kanske inte är världens bästa flickvän och vettigast i stan men jag har själv överreagerat när någon tjej man vart tillsammans med t.ex inte hört av sig och "försvunnit" en krogkväll. Det är först i efterhand man fattar hur galen och överdriven man var, inte mitt i skiten.

Sen att hon låg med en annan efter några dagar behöver inte vara sant, ser mer ut som ett fylleförsök till att skapa svartsjuka.

Jag satsar på icke-borderline, däremot sanslöst oengagerad i killen när allt var som vanligt, eftersom hon inte uppfattat att han skulle resa bort.

Numse
2010-03-31, 17:15
Jag kan förstå en kraftig reaktion. Men alltså.. att ligga med en polare för att pojkvännen inte hör av sig på fem dagar är för mig helt jävla befängt. Och då tar jag det som hon säger som sanning, alltså att hon inte bara sa det utan gjorde det också.

Dessutom, som jag sagt tidigare, så tycker jag det är näst intill lika galet att säga det för att göra honom svartsjuk. Det finns inte i min värld iaf.. inte om det inte finns något som hänt tidigare så att hon naturligt skulle dra slutsatsen att han är otrogen eller lämnat henne, vilket vi inte får reda på.

tsp
2010-03-31, 17:16
Det är ju fejk för helvete!

Är det verkligen ingen som ser alla sjukt stora luckor i denna berättelse?

1. Varför berätta inte hans polare som hon ringde till att han var i europa?

2. Varför visste hon inte att han skulle resa ifall han hade sagt det till henne i flera veckor? Ingen människa som kan skriva ett mejl är så puckad att man inte uppfattar vad någon pratar om i flera veckor..

3. Ofta man inte hör av sig en enda gång till sin flickvän om man reser bort i två veckor? Man ringer ju eller smsar åtminstone en gång. Om det nu är så jävla dyrt med mobilen så får man ju köpa ett kort till en telefonkiosk. Om inte annat skickar man väl åtminstone ett vykort? Eller någon gång sätter sig vid en dator? Någon av dem man reser med bör ju ha med sig en laptop, iphone eller annat som man kan kolla facebook/mail med. Om inte annat så lär man ju dyka på ett internetcafé åtminstone 1 jävla gång på två veckor.

4. När hon lämnade meddelanden till morsans telefonsvarare, borde inte morsan gå in på yellow pages och söka upp tösen och ringa och berätta att killen är i europa? För morsan lär väl åtminstone veta vad hennes sons flickvän heter eller?

5. Han lär ju lämnat en facebook-status eller liknande innan han åkte, typ "Wohoo Europe here we come!!"

osv osv

Numse
2010-03-31, 17:18
Att det är fake har ingen betydelse. Vi kan lika väl diskutera en hypotes som en verklig händelse, argument och slutsatser kommer fortfarande vara desamma.

Huruvida historien är sann eller inte är ointressant.

Gpajpen
2010-03-31, 17:24
Det behöver inte vara fake bara för att det är ologiskt. HELT jävla otroligt att det skulle hända är det inte.

1. Polaren kanske inte heller visste, behöver ju inte ha varit hans absolut bästa vän som han delar all info med dagligen. / Polaren kanske är en ond jävel som visste men ville jävlas. osv.osv.

2. Ouppmärksam, oengagerad, lyssnar men ändå inte riktigt lyssnar. Tänker för mycket på sig själv. osv.osv.

3. Han var tydligen inte sån, trodde väl att det skulle gå smort ändå.osv.osv.

4. Nej inte alls säkert. Morsan kanske inte ens gillar henne. /Hon kanske inte ens VET hur man lyssnar på en telefonsvarare./Hon kanske försökte titta i telefonkatalogen men hon stod inte med etc. osv.osv.

Eriic
2010-03-31, 17:32
Men onödigt att dumpa henne, hon verkade mer desperat än hatisk.

Hon var otrogen under resan? och skrev en massa skit, så varför ha kvar henne? :smash: Sen vet vi ju inte heller om han dumpade henne eller om det bara tog slut.

stevebc
2010-03-31, 18:09
Jag hade också dumpat en tjej om hon låg med en annan för att göra mig svartsjuk.Tror iofs hon fejkade det.

Nitrometan
2010-03-31, 18:15
Tror iofs hon fejkade det.
Om tjejen fejkar så vaskar man henne direkt! :MrT:

stevebc
2010-03-31, 20:45
2. Varför visste hon inte att han skulle resa ifall han hade sagt det till henne i flera veckor? Ingen människa som kan skriva ett mejl är så puckad att man inte uppfattar vad någon pratar om i flera veckor.. Jo, fast det är ju det det bygger på. Att hon inte greppade det fastän han sa det. Det är det som gör henne så dum, eller disträ (vilket jag själv är).