handdator

Visa fullständig version : Vilken typ av trådar uppskattar du i Allmänt forum


mangs
2010-03-30, 11:13
Som frågan lyder. Vilken typ av trådar uppskattar du i Allmänt forum.

Multivals-Poll kommer upp. Om du känner att jag missat någon viktig kategori vilket jag säkert gjort så skriv i tråden.

Pudzianovski
2010-03-30, 11:21
Märkte att jag fyllt i alla alternativ. Så..ja....jag gillar nog det mesta, lite av varje sådär. Blandbands-typen.

Osten80
2010-03-30, 11:31
Jag kryssade i allt utom:

Body-building trådar
Bilder på vackra människor/djur/saker
Sporttrådar (här kryssade jag fel, jag tänkte instinktivt på fotboll och hockey, men jag gillar kraft och -kampsporter och friidrott)
Pryl-trådar
Skvallertrådar
Ekonomi-trådar
Trådar som rör kost/träning men ändå hamnar här
Plagiat-trådar

Jag spyr inte av de här alternativen, men de är inte något som roar mig speciellt mycket, men visst har de sin plats här på forumet.

Wille005
2010-03-30, 11:35
Nu har vi en godkänd studie på att kolo-medlemmar vill ha tillbaka en rolig bild-tråd inom nsfw taggar.

Nitrometan
2010-03-30, 12:19
Alla trådar skapade av mangs! :bow:

Ingen kan skapa en tråd som mangs. Ingen.

Loke
2010-03-30, 12:22
Ah, älskar att det är så sköna människor här :)

Trådar om body building och sport uppskattas inte, därmot troll- och flamstrådar :D

shut teh face
2010-03-30, 12:22
Jag valde:
Politiska diskussioner
Vetenskapliga diskussioner
Religösa diskussioner
Ekonomi-trådar


Men jag uppskattar mest personligt intima trådar, exempelvis Gabbers tråd, eller någon moderator plötsligt kommer ut ur garderoben, eller berättar om sin depression, eller att mangs plötsligt berättar om sina planer att tortera sin katt till döds, sånt..

Nitrometan
2010-03-30, 12:24
Eller när mangs fick ett paket.

shut teh face
2010-03-30, 12:25
De trådar jag alltid undviker, som är så tråkiga att jag hellre skulle stå och kratta löv, är relationstrådar, visst om det handlar om ett äktenskap eller så, men de flesta känns som det är Kalle 17 som undrar över något med tjejen som han varit tillsammans med 2.5 vecka etc.

"Hon va på ferre förra helgen o hångla med en dude, oh my god hon ångrar sig nu, jag vill förlåta henne;??? omfgz"

"Nitrometan säger: Dumpa henne direkt"
"Allan säger: Är hon moderat så dumpa direkt!"
"King Grub säger: Jag äter godis varje dag"

Stoltz
2010-03-30, 12:33
Alla trådar skapade av mangs! :bow:

Ingen kan skapa en tråd som mangs. Ingen.

hörru...

kalle_banan
2010-03-30, 13:20
Mangs polltrådar gillar jag.

agazza
2010-03-30, 13:28
Fylletrådar?

mangs
2010-03-30, 15:09
Intressant att se att fler just nu föredrar idiot-pollar framför seriösa pollar. Det är väl därför mina är så populära? *cupid*

Piranha
2010-03-30, 15:19
Wohooo bra poll skillz !!

Reespekt1!!1

L-Sami
2010-03-30, 15:22
Humor är populärt. Bodybuilding är ointressant i allmänt.

Scratch89
2010-03-30, 16:48
Det mesta som visar hur mysigt Kolozzeum är med alla olika personligheter och den familjekänsla som det kan vara ibland.

rooz
2010-03-30, 16:59
Wohooo bra poll skillz !!

Reespekt1!!1

Hur kan man inte gilla detta?

Stor,bred med sjuuuuka sideburns med idiotpollar:D

(Gillar allt, men uppskattar flamset och blabla mest.+ Nitrometan, han är väldigt stor del i att jag överlever förmiddagar)

mangs
2010-03-31, 09:56
Jag kan ju säga som så att vore det inte för Allmänt forum så hade jag inte hängt på Kolozzeum. I början hängde jag bara i de andra delarrna men numera är det 99% av tiden här jag tillbringar mitt Kolozzeum-surfande.

Jag uppskattar intressanta debatter och diskussioner, Alltifrån vetenskap till religion och ekonomi. jag gillar även att se personer som har/har haft problem som löses mycket tack vara expertisen här på Kolo. Sedan är jag en stor förespråkare av humoristiska inslag. Dessa behövs och har sin plats på Kolo. Det är därför jag tatuerat in Nitro och Kwon på resp. skinkhalva.


Polls i alla de slag är roliga och intressanta. Kul att se hur folk tänker i olika frågor i allmänhet. Kul också när det länkas till ngt externt personlighetstest och väldigt många här får liknande resultat. Kan det vara så att det är en viss typ av människor som dras hit?

Det känns även som det råder en form av kompisgäng-stämning här. Även om det finns ett antal medlemmar här som jag aldrisk skulle vilja ha min umgängeskrets är det kul att diskutera med dem här i olika ämnen och faktiskt få en förståelse hur h*n tänker.

J.V
2010-04-01, 18:06
Denna.
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=146273

David Brent
2010-04-01, 18:24
Nu har vi en godkänd studie på att kolo-medlemmar vill ha tillbaka en rolig bild-tråd inom nsfw taggar.

Det är väl allmänt känt att bildtrådarna varit populära. Lika allmänt känt som att vissa medlemmar bara inte kan hålla sig ifrån att posta bilder över gränsen. En medlem har ju dessutom lyckat med konststycket att få två trådar låsta med samma bilder.