handdator

Visa fullständig version : När var du senast så här arg?


Scorpionida
2010-03-29, 22:47
Ja, frågan är enkel, när var du senast så här arg?

PrkR7ih6f3M

engipso
2010-03-29, 22:50
Har säkert varit så arg men aldrig visat det på ett så här pinsamt vis i ett så här pinsamt offentligt läge.

J.V
2010-03-29, 22:53
Har säkert varit så arg men aldrig visat det på ett så här pinsamt vis i ett så här pinsamt offentligt läge.Då har du ju inte varit SÅ arg.

Scorpionida
2010-03-29, 22:53
För att svara på min egen fråga så har jag faktiskt varit så där arg ett par gånger i mitt liv. Halvoffentligt vid dessa tillfällen då.

engipso
2010-03-29, 23:07
Då har du ju inte varit SÅ arg.

Du menar att alla har förmågan att reagera som han gjorde om de är precis lika arga som han var?

ryss
2010-03-29, 23:12
Kan bli sådär förbannad rätt ofta, när jag blir riktigt arg blir jag riktigt arg...sist slog jag igenom min dörr med knytnäven.... det tar ungefär 10 sekunder efter man gjort något sådant tills man ångrar sig..det är inte första gången en dörr får lida heller... Varför tar man gärna sönder saker när man är arg?

stevebc
2010-03-29, 23:14
Det där kallas passion. Får mig att tänka på Trappatonis utspel.

hahavaffan
2010-03-29, 23:25
Har en hel del trasiga saker på min lista över saker som fått ta skiten när jag blivit typ sådär lack. Nån dörr, nån vägg, en CRT-skärm, ett tiotal möss och tangentbord, fjärrkontroller, badmintontacket osv :)

stevebc
2010-03-29, 23:28
Har en hel del trasiga saker på min lista över saker som fått ta skiten när jag blivit typ sådär lack. Nån dörr, nån vägg, en CRT-skärm, ett tiotal möss och tangentbord, fjärrkontroller, badmintontacket osv :)Nice. Det får mig att framstå som ett lamm. Jag är väldigt snäll och lugn som person, men ibland kan jag få utbrott. Min morgonrock saknar en ficka, som jag rev av senast jag spelade en pokerturnering. Har även, liksom du, förstört en mus och rivit sönder viktiga anteckningar och böcker.

Men att slå sönder hockeyklubbor på offentlig plats återstår att göra.

Olegh
2010-03-29, 23:29
Jak är mjäkig av naturen. Som mest utstöter jag gutturala läten och/eller okvädesord de få gångerna ilskan kokar.

Edit: Hittills. Värt att påtalas.

hahavaffan
2010-03-29, 23:30
Ja, offentlighetsgrejen har jag inte riktigt kommit i kontakt med som tur är. Fast nu för tiden är jag lugnare, så det lär inte hända.

Herr Oberst
2010-03-29, 23:38
Har slagit sönder gameboys, tangentbord, en gipsvägg, en stol, vänster handled, höger lillfingerknoge, 2 mobiltelefoner och ett helt gäng hockeyklubbor.

På tal om ilska och hockey. När jag själv var aktiv lirade jag med en snubbe som va helt sanslös. Han gick regelbundet hos psykolog under 3 säsonger. Han nitade domaren nån gång, slagit sönder fler klubbor än jag kan räkna till och gått lös i omklädningsrummet åtskilliga gånger. Värst va när han tog av sig hockeyhjälmen och bankade den mot sitt eget huvud tills hjälmen fick en stor spricka. Huvudet klarade sig dock (om det nu fanns något i den skallen att ta sönder)

chrilledude
2010-03-29, 23:38
Har väl slagit sönder lite saker i mitt rum.

tjabon
2010-03-29, 23:38
Härligt !!!
:D

davvvan
2010-03-29, 23:45
Nångång har man väl fått liknande damp men... Det går över.

Yes
2010-03-29, 23:52
Senast när jag inte fick min cheesburgare på McD.

CalleP
2010-03-30, 00:10
hahaha det bästa med när man blir sådär förbannad är att man inte kan förstå vad fan man gjorde för bara några sekunder sen!

tsp
2010-03-30, 00:18
Inte vad jag minns. :D Var väl i så fall när föräldrarna tog moppenycklarna för x år sedan för att man busat med den för mycket eller nåt. :D Men då blev jag nog mest sur och väldigt ledsen tror jag, inte arg direkt. Jag är en rätt lugn människa av mig ändå. Kan bli irriterad på folk men händer aldrig att jag "tappar temperamentet".

CpÅke
2010-03-30, 00:25
ja har en bättre
http://img42.imageshack.us/img42/3937/tumblrkqvxwv4oym1qzosn8.png

Nitrometan
2010-03-30, 07:42
Zinedine Zidane var också arg. *grr*

zAjWi663kXc

Jättearg! *grr27*

Eriic
2010-03-30, 07:51
När jag hade beställt 2 cheeseburgare av en tjej på mcdonalds, hon säger 2 minuter och jag går dit efter 15 min och jag frågar varför jag inte fått dom. Då säger hon att jag inte har köpt några cheeseburgare och att jag ska sluta ljuga... Tog ett tag innan jag fick mina 2 cheese

Nitrometan
2010-03-30, 08:07
Väntar du en kvart när de säger 2 minuter får du skylla dig själv. Då hinner de ju glömma.

chrilledude
2010-03-30, 08:20
Väntar du en kvart när de säger 2 minuter får du skylla dig själv. Då hinner de ju glömma.

HAHAHA klockren!

rooz
2010-03-30, 08:22
Hockeyklubbor har lidit när jag blivit sur, ja. Inget slår känslan av att få slå av en 3000 kr klubba på mitten:cool:

fiskebulle
2010-03-30, 08:31
En gång på idrotten i sjuan.. Vart så förbannad av någon anledning att jag skrek en hel massa elaka och hotfulla saker till min idrottslärare från England. Han vart ganska upset och det hela ledde till en massa samtal med mentorer och föräldrar och rektorer. Fifan.

En annan gång för 2 år sedan när jag jobbade på ett sommarläger som stugledare för 6st killar med diverse bokstavskombinationer, en ledaraspirant kom springandes och sa att mina barn slogs utanför sin stuga. Sprang dit, och får se hur ca. 20st konfirmander står i en ring och skriker "Fight! Fight!". Killarna som slåss i ringen hade båda ganska rejäl adhd och var dessutom ett par år yngre än hetsarna. Då vart jag arg. Slog inte sönder några barn, men jag har nog aldrig sett 15-åringar röra sig så snabbt.

pazzion
2010-03-30, 08:42
Satt i bilen med morsan för något år sedan när vi nästa kör på en cyklist som cyklar mot rött ljus. När han vänder sig om och skrattar och pekar in i bilen och beter sig som ett pucko så blir jag sjukt upprörd men vi kör förbi. Sen när han cyklar förbi oss i ett rödljus till och skrattar och pekar ytterligare en gång och då brinner det i verkligen i huvudet så 100 meter längre ner på gatan har vi kört förbi honom och jag ska av i en korsning och morsan fortsätta. Det var tur att det centrallås på bilen och att morsan var snabb för att när han cyklade förbi så skulle jag slita upp dörren så han cyklade in i den men då var skiten låst!*grr* Tur att jag har en så förutseende mor för den där jävla kontorsnissepajasen hade dött!

Jag var hela tiden förundrad varför jag vart så arg för jag brukar beskrivas som i det närmaste stoiskt lugn hela tiden annars. Jag satt och skakade av ilska på tuben i säkert 15 minuter efter ...

stolpskott
2010-03-30, 08:44
Slog sönder ett pingisbord en gång, drog ner en basketkorg(Shaq-style) och hade sönder en cykel. Sjukt hur mycket man ångrade det efteråt.

hahavaffan
2010-03-30, 08:59
Sjukt hur mycket man ångrade det efteråt.Ja, det är fan ingen mild ångest man får när man lugnat sig igen och märker att prylen man egentligen håller så kär är jävligt trasig. Slog sönder min CRT-skärm på 19" till datorn en gång, det var segt att tvingas sitta med en asgammal 15" efter det :(

Jajje
2010-03-30, 09:48
Förra sommaren. Vill minnas att det var en hel del byggnadsmaterial som fick sätta livet till..

Osten80
2010-03-30, 09:53
Senast förra året då jag gick ut i skogen och vrålade, bröt av små träd och kastade och välte stenar.

Finska Lejonet
2010-03-30, 14:11
Senast förra året då jag gick ut i skogen och vrålade, bröt av små träd och kastade och välte stenar.

Låter som en vanlig helg i Norra Finland...:D

Själv kommer jag så väl ihåg en dag i 5:an när vi spelade innebandy och jag i "Hitlerstyle" förklarade för en klasskompis att han absolut inte skulle avbyta mig då han var helt värdelös i jämförelse, det läskiga var att det bara exploderade för mig. :Virro

emi23j
2010-03-30, 14:58
För ungefär en vecka sedan söndag den 21 fick jag ett nästan (eller ganska långt ifrån) liknande utbrott på en domare.

Super_Johan
2010-03-30, 15:03
Jag blir aldrig fysisk när jag är arg. Jag skulle vilja så arg som han i videon, för jag tror de vore bra för mig att släppa loss lite ibland och blanda in lite känslor och slag... Men men. Bättre och va go o glad.
http://www.freewilliamsburg.com/archives/25046227.HappyOldMan.jpg

Jagärsvag
2010-03-30, 15:05
Det är riktigt skönt att bli sådär förbannad, jag brukar sitta sån när jag läser en hel del inlägg på kolozzeum.

Folke50
2010-03-30, 15:06
Senast förra året då jag gick ut i skogen och vrålade, bröt av små träd och kastade och välte stenar.

Så gör man när man bor på landet. Bor man i stan så välter man kundvagnar =)

Fatcan
2010-03-30, 15:11
Tre mobiltelefoner och två gipsväggar. Nu har jag dock inte gjort nått sånt på över 2 år.

Osten80
2010-03-30, 15:13
Så gör man när man bor på landet. Bor man i stan så välter man kundvagnar =)

Ja, det är sant, kundvagnar är inget för en skogskarl. Jag hade nog kunnat sänka en älgjävel så förbannad som jag var den dagen.

Jense
2010-03-30, 15:49
sist va förra året strax innan malmöfestivalen när två typer rev ner min flickvän.

Rockhard
2010-03-30, 16:28
Playfair hehe

Snafu
2010-03-30, 16:33
Jag har aldrig kastat något i vrede, jag blir argast framför datorn och i bilen (svärdommar i bilen näve i bordet vid datorn). En gång slog jag nästan ner mitt befäl i lumpen när jag inte fick ta bandvagnen och åka och skita i skogen. När man är sådär bajsnödig att allt annat helt enkelt inte spelar någon roll längre.

Jag vet faktiskt inte vad som skulle få mig så arg att jag börjar kasta och slå sönder saker? Måste vara något genetiskt.

VoDaresVins
2010-03-30, 17:43
Ett par år sen. Jag kan blir förbannad på folk som tilltalar mig med första namn i varje mening de säger. Och jag blir ursinnig på folk som fortsätter fast man säger åt dom. I min värld är det skillnad på hur man pratar med småbarn och hur man pratar med vuxna. Överreagerat? Absolut. Tyvärr hinner ja inte alltid ta i tömmarna när humöret skenar.

Herr Oberst
2010-03-30, 17:47
Blev jävlig arg nyss när mitt kokta ägg inte gick att skala. Massa vatten mellan skal och ägg, den lilla hinnan som inte ville följa med av och fastnade i ägghelvetet så skiten bara trasades sönder.
Jävla pissägg

hahavaffan
2010-03-30, 17:47
Senast förra året då jag gick ut i skogen och vrålade, bröt av små träd och kastade och välte stenar.:laugh::laugh: underbart.

ryss
2010-03-30, 17:52
Kommer ihåg en gång när jag var mindre, alla barn hade byggt en koja som alla fick vara med i, utom jag, jag var alltid så dum mot dom andra så dom ville inte ha med mig. Jag blev ursinning och kastade stora stenar på de andra barnen som gömde sig i kojan, träffade en kille i huvudet med en stor sten, en annan kille släpade runt på honom som grät och blödde och alla var livrädda.. jag jagade ikapp folk osv, ganska läskigt nu i efterhand.. jo juste, en annan gång blev jag förbannad på en kille i min klass som la sig i ett bråk mellan mig och en kompis, jag vände mig, tog tag i han och lyfte upp honom och sprang in med honom i väggen så han fick en klädkrok i huvudet och fick åka till sjukhuset.... usch jag var inte snäll när jag var yngre

Finska Lejonet
2010-03-30, 19:35
usch jag var inte snäll när jag var yngre

En riktig illbatting med andra ord. :D
En polare till mig kasta en sten i ögat på sin far när denna kom och hämta han på dagis när farsan hade med sig päron istället för godis.

rolf
2010-03-30, 19:45
Kommer ihåg en gång när jag var mindre, alla barn hade byggt en koja som alla fick vara med i, utom jag, jag var alltid så dum mot dom andra så dom ville inte ha med mig. Jag blev ursinning och kastade stora stenar på de andra barnen som gömde sig i kojan, träffade en kille i huvudet med en stor sten, en annan kille släpade runt på honom som grät och blödde och alla var livrädda.. jag jagade ikapp folk osv, ganska läskigt nu i efterhand.. jo juste, en annan gång blev jag förbannad på en kille i min klass som la sig i ett bråk mellan mig och en kompis, jag vände mig, tog tag i han och lyfte upp honom och sprang in med honom i väggen så han fick en klädkrok i huvudet och fick åka till sjukhuset.... usch jag var inte snäll när jag var yngre

:laugh::laugh::laugh:

grakka
2010-03-30, 19:50
Ska man bli arg så är det lika bra att bli det på riktigt. Ut med ilskan!

Olegh
2010-03-30, 20:02
Blev jävlig arg nyss när mitt kokta ägg inte gick att skala. Massa vatten mellan skal och ägg, den lilla hinnan som inte ville följa med av och fastnade i ägghelvetet så skiten bara trasades sönder.
Jävla pissägg

:D Känner igen det där... Men! Framförallt får det mig att tänka på ett pizzabak för inte allt för länge sedan. Deghelvetet vägrade att bli utplattad på bakplåtspappret utan fastnade bara mer och mer allteftersom jag härsknade till. Till sist började det flyga diverse saker runt omkring mig och den jävla degen, med tillhörande papper, hamnade i sophinken. Det var skönt. :)

Pirko
2010-03-30, 20:06
Ja. har nog haft sönder en heldel i mina dagar. Bandyklubbor, hockeyklubbor, elektronik, bilar (en gång iofs, sparkade sönder min instrumentpanel när en jävel började jävlas), cyklar osv.

Gjorde ofta så mot andra folks ägodelar när jag var yngre också. Brorsans cyklar brukade flyga hej vilt när vi bråkade, och så klart heminredning och dörrar.

hahavaffan
2010-03-30, 20:09
Blev jävlig arg nyss när mitt kokta ägg inte gick att skala. Massa vatten mellan skal och ägg, den lilla hinnan som inte ville följa med av och fastnade i ägghelvetet så skiten bara trasades sönder.
Jävla pissäggJag har slutat koka ägg. Steker dom alltid, just p.g.a. det du beskriver. Om asen inte spricker när de kokas, så är de omöjliga att skala. Vet inte hur jävla många ägg jag slängt ut på gräsmattan utanför lägenheten i ren ilska när de jävlats. De sista gångerna jag kokte ägg gjorde jag alltid minst sex stycken, för jag visste att minst 75% av de man kokte gick åt helvetet. Fan vad jag hatar ägg.

Exdiaq
2010-03-31, 17:06
Var kanske 2 år sen jag var så okontrollerat arg som i videon. Var i SM-semifinalen i am. fotboll då jag skötte mig under matchen medan det gick åt helvete på andra positioner där jag inte kan påverka något. Det fick mig att tända till rätt rejält i fjärde och sista kvarten. Visste att vi förmodligen inte skulle vinna så ville bara rikta ilskan jag fått från min lagkamraters inkompetens mot motståndarna och skada dom (inom ramen för vad som är tillåtet d.v.s.). Slutade med att jag fick 2 st spelare att gå av planen då de hade för ont samt en bruten hand som jag fortsatte spela med. Märke först efteråt att den var bruten när adrenalinet avtog och smärtan kom.

Därefter har jag varit förbannad rätt många gånger under matcher, dock mycket mer kontrollerat.

emi23j
2010-03-31, 17:24
Jag har slutat koka ägg. Steker dom alltid, just p.g.a. det du beskriver. Om asen inte spricker när de kokas, så är de omöjliga att skala. Vet inte hur jävla många ägg jag slängt ut på gräsmattan utanför lägenheten i ren ilska när de jävlats. De sista gångerna jag kokte ägg gjorde jag alltid minst sex stycken, för jag visste att minst 75% av de man kokte gick åt helvetet. Fan vad jag hatar ägg.

:laugh::laugh::laugh:

Hemma Gymmaren
2010-03-31, 17:57
Har tagit sönder 2 möss, knivhuggit ett bord. Det är väl det enda tur nog.

Köpte mig en boxningssäck, som får ta stryk. Det e lite bättre.

GoS
2010-04-01, 23:56
Jag har slutat koka ägg. Steker dom alltid, just p.g.a. det du beskriver. Om asen inte spricker när de kokas, så är de omöjliga att skala. Vet inte hur jävla många ägg jag slängt ut på gräsmattan utanför lägenheten i ren ilska när de jävlats. De sista gångerna jag kokte ägg gjorde jag alltid minst sex stycken, för jag visste att minst 75% av de man kokte gick åt helvetet. Fan vad jag hatar ägg.


Provat att hälla i salt i kokvattnet? själv brukar jag hälla på rikligt med salt och sen när det kokat klar skala topparna på ägget och blåsa ut det. Fan va jag älskar ägg ;) ;) ;) smidigt och bra, prova det nu i påsk ska du se :thumbup:

von huff
2010-04-01, 23:58
Kommer ihåg en gång när jag var mindre, alla barn hade byggt en koja som alla fick vara med i, utom jag, jag var alltid så dum mot dom andra så dom ville inte ha med mig. Jag blev ursinning och kastade stora stenar på de andra barnen som gömde sig i kojan, träffade en kille i huvudet med en stor sten, en annan kille släpade runt på honom som grät och blödde och alla var livrädda.. jag jagade ikapp folk osv, ganska läskigt nu i efterhand.. jo juste, en annan gång blev jag förbannad på en kille i min klass som la sig i ett bråk mellan mig och en kompis, jag vände mig, tog tag i han och lyfte upp honom och sprang in med honom i väggen så han fick en klädkrok i huvudet och fick åka till sjukhuset.... usch jag var inte snäll när jag var yngre

LOL det låter bekant.Jag blev t.o.m tvungen att byta dagis och i lågstadiet höll man ett skillt möte om mig.Nuförtiden är man mycket snäll och bråkar aldig, men förbannad blir man ofta:)Ibland går jag till bakrummet på jobbet och sparka i dörrar för att avreagera mig.Ganska barnsligt men det behövs ibland

Shakemynuts
2010-04-02, 02:14
Jag känner också igen mig i Ryss. Men nuförtiden är jag medveten om hur jag kan spåra ur då jag blir förbannad, så det är lika bra att hålla sig borta.

Senast jag var såpass arg som på videon, om inte argare, var 2 år sedan då jag och 4 kompisar sitter på Max och äter, det är vi och 2 andra små grupper inne på restaurangen och det ena paret går, kvar sitter 2st män, snett bakom oss, jag får helt plötsligt en lössnus kastad på mig och jag sätter mig blickstilla mot dom och stirrar, dom pratar på som ingenting hade hänt. Då petade jag på min kompis och förklara att jag behövde gå därifrån, så vi gick. Sen slog jag sönder något elskåp en bit bort och vrålade som aldrig förr.

Med riktiga aggressionsproblem håller man sig fan borta från sånt där om man inte vill råka jävligt illa ut! Sån ilska då det bara bli svart framför ögonen.

chrilledude
2010-04-02, 02:48
Jag känner också igen mig i Ryss. Men nuförtiden är jag medveten om hur jag kan spåra ur då jag blir förbannad, så det är lika bra att hålla sig borta.

Senast jag var såpass arg som på videon, om inte argare, var 2 år sedan då jag och 4 kompisar sitter på Max och äter, det är vi och 2 andra små grupper inne på restaurangen och det ena paret går, kvar sitter 2st män, snett bakom oss, jag får helt plötsligt en lössnus kastad på mig och jag sätter mig blickstilla mot dom och stirrar, dom pratar på som ingenting hade hänt. Då petade jag på min kompis och förklara att jag behövde gå därifrån, så vi gick. Sen slog jag sönder något elskåp en bit bort och vrålade som aldrig förr.

Med riktiga aggressionsproblem håller man sig fan borta från sånt där om man inte vill råka jävligt illa ut! Sån ilska då det bara bli svart framför ögonen.

Du skulle nitat skiten.. :(

rQx
2010-04-02, 09:23
Senast någon skickade ut min spelar i omklädningsrummet blev jag så här arg!!! RAAAAWR!

xodd
2010-04-02, 09:51
När jag var liten kunde jag verkligen gå berserk. Kommer ihåg en gång då jag jagade dom andra barnen i kvarteret med en bandyklubba för att dom hade gjort något... Har även slått en bandyklubba i ryggen på bror min.

Nu för tiden har man betydligt mer koll på sig själv, men kan istället bli tokförbannad på betydligt mer bagatell-artade saker. Till exempel som när man står o diskar, och man råkar sätta på vattenkranen på max när det samtidigt ligger en sked precis under. Vatten över hela köket och en själv. Då tar man det som e närmst till hands och det är oftast diskborsten, och börjar banka med allt vad man kan i diskbänken.
Senast detta hände kom sambon in och hotade med att hon skulle dumpa mig om jag inte skärpte mig... :(

mojoo
2010-04-02, 10:46
jag blir förbannad på brevlådor. DOM VILL INTE HA POST ibland. ibland när brevlådorna muckar gräl och posten inte vill hoppa i 'råkar' jag tappa posten på marken och låtsas inte se de. så jävla ägda

Shakemynuts
2010-04-02, 11:06
Du skulle nitat skiten.. :(

Nä, det är exakt det jag inte skulle. Det hade varit jag som åkt dit på det, stenhårt. Dessutom vet jag fan inte hur illa det kan gå när man tappar kontrollen, har hittils hållit mig borta från bråk sen jag var i högstadiet, då alla bråkade.