handdator

Visa fullständig version : Tänkte dra hem en beställning.


ZEZUS
2010-03-27, 13:36
Tja sitter här å tänkte beställa lite saker idag, har tränat i ca 6-7 månader med hyfsade resultat :) (är 19 år)

Rage limited = vill pröva en pwo och denna har fått ganska bra kritik från Kollo

EISELT® HydraPro 1 kg (VITARGO) = sport drycks pulver. ska tydligen ska öka prestationen på grund av att man får mer energi :)

2 Shakers = bra att ha

EEA Fx = EEA har samma burk hemma tycker den är helt okej

Vad tror ni om detta? byta ut något? något onödigt? är ju ganska mycket pengar det handlar om så vill va säker på att jag köper rätt saker. bör jag köpa något mer för att förbättra min muskeluppbyggnad

maRRtin
2010-03-27, 13:44
Skippa HydraPro om du tycker att det blir mycket pengar. Blanda din EAA FX med maltodextrin och/eller druvsocker istället.

ZEZUS
2010-03-27, 13:58
FAIRING FAST CARBS 1.5kg
Rent maltodextrin (snabb kolhydrat) som kan användas både före, under och efter träning.



Blanda det med vatten å dricka under passen?

Trance
2010-03-27, 14:31
Styrketränar du normalt så kan du hoppa över kosttillskott med kolhydrater helt då förtjänsten förmodligen är väldigt liten (om ens någon?)

Köp hellre vanligt vassle som du kan ta t.ex. till mellanmålet för att öka proteinmängden i din kost om du inte får i dig mycket från vanlig kost.

Sedan är ju kreatin bra för de flesta. Jag vet inte om det är tillräckligt i Rage Limited, det kan säkert någon annan svara på.

ZEZUS
2010-03-27, 15:00
Okej vi skiter i kolhydraterna tror med jag kan få i mig tillräckligt i vanliga kosten men det andra? har keratin hemma. även vassel protein. bör jag köpa något annat?

Trance
2010-03-27, 15:10
Okej vi skiter i kolhydraterna tror med jag kan få i mig tillräckligt i vanliga kosten men det andra? har keratin hemma. även vassel protein. bör jag köpa något annat?

Det behövs inte inget mer förutom kanske omega 3-kapslar om de säljer det för allmän hälsa.

ZEZUS
2010-03-27, 23:22
Men använder inte ni fler saker än det som jag skrivit?

Exhale_
2010-03-27, 23:38
Många använder EAA istället för vassle. Hur stor skillnad det gör är svårt att uppskatta. Annars är det nog kreatin, någon form av protein eller EAA samt omega-3 som de flesta kör på.

Köttar du på bra i gymmet och använder ovan så ska det räcka långt!

frong
2010-03-28, 14:42
Köp carbosyn fx istället för hydrapro...
Sedan kan jag tipsa om trück

kjell33
2010-03-28, 14:45
Men använder inte ni fler saker än det som jag skrivit?

Jag kör med vassle, rage, och eaa. Räcker bra för mig.