Visa fullständig version : framsteg på ett år
Lägger upp en bild som visar mina blygsamma framsteg det senaste året. Tyvärr är man inte begåvad med speciellt schyssta gener för byggning så man får kämpa hårt för minsta lilla men lite skillnad har det nog blivit i alla fall. Jag har tränat i 2 år men bara seriöst det senaste. Kommentarer och tips på vad jag bör prioritera? ....är inte alltför grymma nu .. :-/ Bilder framifrån lär jag inte lägga upp för när man närmar sig 30-strecket kryper gubbmagen fram så fort man viskar "bulk" och jag är inne på min 4 vecka nu. ;)
hmm ...funkar inte bilden?
provar igen...
Ryggvidden, armarna och axlarna har ju förbättrats avsevärt! Kul å se att det går att bygga kring 30-strecket också! :thumbup:
Helt klart en förbättring. Men mycket av förbättringen är bättre poseringsteknik. Men klart det är en del massa du lagt på dig :thumbup:
På tal om poseringsteknik är det fan svårare än vad man tror.
Det är en sak att stå framför spegeln och flexa men när man ska ta ett foto och inte ser sig själv samtidigt blir det mest bara pannkaka =) Man börjar förstå att de stora pojkarna tränar en hel del på posering.
Håller med Castro här!!! Fortsätt så!!!!:thumbup:
shirunai
2003-10-01, 11:19
Det castro sa utom armarna kan jag hålla med om, jag säger inte att de inte utvecklas det jag påstår är att du posar så dåligt på första bilden du har underarmen vriden och det förstör peaken!
Inspirerande bilder:kickass:
jo. vars! ser gött ut :thumbup:
Bra! :thumbup:
Nästa år ska vi ha en ny bild med lika bra eller bättre framsteg!
Så det är bara att :bpump: !
muskelbyggarn
2003-10-01, 14:31
>Castro :thefinger
Fjortisträning är inte mycket att hänga i julegranen :D
>Moori
Ser bra ut, keep up the good work!!!
Vänl,,,
Tobbe
Tack allihopa!
Tuttarna behöver en HEL DEL prioritering också. (därav bara ryggbild)Om ett år lägger jag upp nya bilder och då ska det finnas mera kött på armarna och en rejält fetare rygg. That's a promise !
;)
Herkulez
2003-10-01, 14:57
Fysiken påminner lite om dwaggens...fast mindre
bra utveckling :thumbup:
Originally posted by Herkulez
Fysiken påminner lite om dwaggens...fast STÖRRE
du är snyggare än Dwaggie också :thumbup:
Jag vet att dwaggen är liten och klen men du behöver ju inte knäcka honom så totalt , han kan bli ledsen.:D
:notme:
Ser bra ut kör på som vanligt d verkar ju funka
Originally posted by muskelbyggarn
>Castro :thefinger
Fjortisträning är inte mycket att hänga i julegranen :D
Kallar du min träning för fjortisträning så erbjuder jag dig mer än gärna att komma upp till Umeå och ta ett pass så skall vi nog allt se vilken gubbe som faller först (med betoning på gubbe)...:thefinger
hehe :D
The Dwag
2003-10-01, 17:46
Originally posted by Herkulez
Fysiken påminner lite om dwaggens...fast mindre
bra utveckling :thumbup:
Herkulez:smash: :thefinger ;)
Lilleman i föregående inlägg... Läste du inte mitt inlägg? Där står det ju vad herkulez skrev.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.