handdator

Visa fullständig version : Konstruktiv kritik önskas


Raasken
2010-03-26, 11:01
15 månaders nötande på gymmet med ökande intensitet och planering då intresset bara ökat och ökat :D
Deffat 10 veckor, tappat 5 kg innan jag fick avbryta då pollenallergin slog ut all kvarvarande energi i kroppen -.-
Bilderna är tagna på morgonen 1 vecka efter sista deffdagen och det mesta av kreatinvattnet bör ha runnit ut.

http://i473.photobucket.com/albums/rr92/Raasken/IMG_0167.jpg
http://i473.photobucket.com/albums/rr92/Raasken/IMG_0168.jpg

Lägg märke till dom fantastiska påsarna under ögonen, jävla allergi.

Hade gärna velat veta vad jag bör fokusera på innan jag ger mig på nästa deff då jag tycker det är svårt att vara självkritisk.

Kommer ligga på kcal balans/lite överskott tills pollenstormen dratt förbi, sen ger jag mig på en ny deff för att komma dit jag verkligen vill för att bli riktigt nöjd med mig själv.

Tack på förhand

Numse
2010-03-26, 11:07
Skulle vilja se mer lats, lår, rumpa och vader. Magen ser riktigt kraftig ut.

Ser ut som 15 månaders riktigt bra träning :) snyggt!

Jones
2010-03-26, 11:20
Ser ut som bra resultat, möjligt att låren ligger en aning efter, latsen är säkert i fas om poseringen blir bättre:)

Pepz
2010-03-26, 12:04
prioritera inget utan bara nöt på!
Bra grund. har du "före" bilder också?

hyfsad baksida lår!

Raasken
2010-03-26, 13:41
Jag vet att det är jäkligt subjektivt med utseendet men det var väldigt olika bud *jorgen*

Planen var att dela upp rygen i 2 pass under "hoppas pollenvågen försvinner perioden" ska jag dela upp benen i 2 pass med för att få till lite extra tillväxt på dom?

Och nej det är dåligt med före bilder. Har inte känts motiverat att ta några då formen var ännu sämre innan.

Numse
2010-03-26, 13:44
Planen var att dela upp rygen i 2 pass under "hoppas pollenvågen försvinner perioden" ska jag dela upp benen i 2 pass med för att få till lite extra tillväxt på dom?

Hur ser schemat ut nu? Att köra två benpass i veckan när man väl kommit igång ordentligt tycker jag är givet. Om man inte är SLare och pressar maxvikter så att man behöver extra vila.

Raasken
2010-03-26, 13:56
Hur ser schemat ut nu? Att köra två benpass i veckan när man väl kommit igång ordentligt tycker jag är givet. Om man inte är SLare och pressar maxvikter så att man behöver extra vila.

Split:
1 Bröst/Triceps
2 Ben/Korsryggen/Vader
3 Biceps/Bred rygg
4 Axlar
5 Mage/Djup Rygg/Axlar Bakre

Vila/Cardio vid behov.

Ett pass går ungefär såhär:
Helkroppsövning>Fria vikter>Isolerande övning. Där jag kör helkropp 1 muskelgrupp i taget och därefter varannat set på de följande övningarna.
Typ:
Bänkpress
Smalbänk
Lutande hantelpress /French press
Kryssdrag/Pushdowns

6 set 4-8 reps