handdator

Visa fullständig version : The progression


Castro
2003-09-30, 22:51
Inget nytt, men jag har faktiskt knåpat ihop lite bilder som visar mina framsteg från slutet av deffen i slutet på maj fram till dags dato. Viktskillnaden från 16 maj till 20 september är 14 kg. Moderatorer får säga till om dom är less på mina bildtrådar
:notme: :em:

Castro
2003-09-30, 22:54
Dubbelbicce framifrån:

Castro
2003-09-30, 22:55
Dubbelbicce bakifrån

Castro
2003-09-30, 22:56
Latsspread bakifrån:

Jon2
2003-09-30, 22:57
En stor ökning speciellt armarna, latsen och axlarna.

tomas e
2003-09-30, 22:57
du ser lite sne ut i kroppen framifrån.. :D

ser bra ut.. inte så jättebra kvalité på bilderna så en del konturer går till spillo.. men du e söt ändå! :thefinger

Cartwright
2003-09-30, 22:58
Hade jag haft en hatt på mig hade jag tagit av den nu.

Castro
2003-09-30, 22:58
Här är jag i slutet av sommaren 2002. Tjock och otränad kille på 86 kilo om jag inte missminner mig.
:notme: :notme: :notme:

Castro
2003-09-30, 23:00
Här är jag lite mer vältränad i början på sommaren 2003. Vikten kan vara allt mellan 70 och 75 kg.

tomas e
2003-09-30, 23:01
imponerande som fan!:bpump:

Jon2
2003-09-30, 23:07
Det är ju lite skillnad sen sommaren 02 :thumbup:

Mago
2003-09-30, 23:08
whoa! bra ökning i allt! Grymmt sa grisen (Mago) ;)

Nate
2003-09-30, 23:10
oj, jävlar vilken skillnad det var på sommaren 02 till sommaren 03! Sweet! :cheers:

Dezuria
2003-09-30, 23:17
haha jag tycker att det gör det...... Simon elias castro förstår nog att jag inte är allvarlig :P

Castro
2003-09-30, 23:20
Originally posted by Dezuria
haha jag tycker att det gör det...... Simon elias castro förstår nog att jag inte är allvarlig :P '

:booty: :love:

bolt
2003-09-30, 23:30
:kickass:
Ser bra ut Castro..
Ganska stor skillnad mellan 02 och 03,

:thumbup:

Wilson
2003-09-30, 23:42
wow. tänk vad en påse fett på kroppen kan göra skillnad.:kickass:

Prankie
2003-09-30, 23:44
Här kommer farbror Prankie och bidrar med det stora originalet. :)
http://prankie.sytes.net/olo.jpg

Deceptor
2003-09-30, 23:48
Varför har du målat över ansiktet på dom första bilderna men inte på sommar bilderna?

Fina ökningar btw :thumbup:

FlexOnline
2003-10-01, 05:38
Vill du bli min PT??:hbang:

shirunai
2003-10-01, 06:40
Castro jag har redan insett vilka fina ökningar du gjort, men nu till standarden........................................ ............................VARS ÄR BENEN !?!?!?!?!?!?!??!?!?!!??! :confused:


:booty: :whipped:

Castro
2003-10-01, 06:43
Originally posted by shirunai
Castro jag har redan insett vilka fina ökningar du gjort, men nu till standarden........................................ ......VARS ÄR BENEN !?!?!?!?!?!?!??!?!?!!??! :whipped:

Tack, benbilder finns ju i Brue Lee - Enters the kolodragon-tråden.

davve
2003-10-01, 07:36
:thumbup: speciellt rygg o axlar

Officer
2003-10-01, 08:08
Castro min kära byggarbroder!

Du har fått Bra ökningar! Men bilderna är inte exakt likadana (posernas utförelse) så man kan bli lite missledd på latsbilderna t ex, det ser ut som om du har ökat en meter på ryggen men det är för att du poserar lite fel på de första två i jämförelse med den tredje. You know what I mean.


Annars så ser det skitbra ut! Men jag har lagt märke till att du har så jävla bred midja? Feta serratusmuskler!

En sista kommentar... Du var så jääävla ful sommaren 02 när du var tjock o ful, det måste jag säga :D

:love:

Vic_1981
2003-10-01, 09:27
Fan castro vilken skillnad, framförallt från sommaren 02 till 03 men också på bilderna..ryggen börjar se jävligt bred ut :thumbup:

bara att köra på i samma stil som du gör nu, uppenbarligen så funkar de bra :thumbup:

förövrigt så gillar jag din "tummen upp", en :thumbup: för den.

obbe
2003-10-01, 10:38
Som alla redan sagt, mycket bra:thumbup:
Grymt imponerad över förvandlingen från 02 -03!:hbang:

Honn
2003-10-01, 10:44
Jag tyckte att det gått bra för dig sen i våras. Sen såg jag bilderna från -02. Grymt. :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Tompi
2003-10-01, 11:19
Härliga resultat:thumbup:

norpx
2003-10-01, 11:46
får du mer brudar nu än 02? :D

Kwon
2003-10-01, 12:22
Grymt Jobbat Gubben!

Vilken skillnad från 02 till 03!

Från rund o go till vältränad på ett år.

Bra Jobbat!

Ozzi
2003-10-01, 12:35
Imponerande!

du måste ha kämpat hårt för att få sånna här stora förändringar

får en känsla av att du är lite längre sommaren -03 än -02...?


men jag kanske luras av att du har gått ner i vikt mycket, och där med ser längre ut...? :naughty:

dude
2003-10-01, 13:51
fin fina ökningar. fy fan vad annolunda du ser ut mellan bilderna svårt att se att det är samma person.

Everest
2003-10-01, 13:54
Där ser man va lite bira kan göra:cheers: :D

Pez
2003-10-01, 14:11
Originally posted by Everest
Där ser man va lite bira kan göra:cheers: :D

Snarare - "där ser man va lite pubertet kan göra". :D

Du har ökat jäkligt bra sen Maj, fortsätt i samma stil. :thumbup:

/pez

Castro
2003-10-01, 16:15
Tack allesammans! :love:
Jag har naturligtvis kämpat hårt för detta, men jag har nog även haft det ganska lätt för mig. Det har gått jävligt snabbt hela omvändningen. Folk som inte sett mig på ett tag tror inte det är jag på de nya bilderna och folk som inte sett mig förut har svårt att tro att det där skulle ha varit jag för bara 1 år sedan.

Givetvis har jag blivit bättre på att posa så muskeljämförelsebilderna kanske kan vara lite missvisande även om man får tänka på att det skiljer uppemot 14 kg kroppsvikt.

Kommer naturligtvis att köra på hårdare än aldrig förr och jag hoppas att jag nästa år skall kunna göra samma typ av bildjämförelse med samma typ av resultatsförbättring! Det kanske inte direkt är troligt, men med mer kunskap, kämpaglöd och resultatslystenhet skall jag ge mig fan på att klara det, så se upp för "The progress numero dos!".

Alex85
2003-10-01, 16:19
fan castro, du bevisar hur mycket man kan ändra på på bara ett år. grymt!:cheers:

Castro
2003-10-01, 16:23
Originally posted by AnabolicProtein
Castro min kära byggarbroder!

Men jag har lagt märke till att du har så jävla bred midja? Feta serratusmuskler!

En sista kommentar... Du var så jääävla ful sommaren 02 när du var tjock o ful, det måste jag säga :D

:love:

Joo mina serratus har alltid växt rätt bra. Vet inte ritkigt vad det kan bero på, men det är inte direkt nåt jag bryr mig om för i slutet på förra deffen låg midjemåttet på 73 cm.

Men du AP, det är insida och framförallt nutid som räknas.
:thefinger :D

Herkulez
2003-10-01, 16:41
jävligt stor skillnad:thumbup:

(men tycker du ändå var gulligast som tjockis :thefinger )

Legz Luthor
2003-10-01, 19:17
hur lång är du?

Jon2
2003-10-01, 19:20
181cm gissar jag på.

Castro
2003-10-01, 19:33
Originally posted by Jon2
181cm gissar jag på.

God gissning Jonas :D

Supercharger
2003-10-01, 20:02
grym utveckling:thumbup:

men har du vart å kollat din rygg, du ser lite för skev ut för att det ska "hälsosamt" ut??

Castro
2003-10-01, 20:07
Originally posted by Supercharger
grym utveckling:thumbup:

men har du vart å kollat din rygg, du ser lite för skev ut för att det ska "hälsosamt" ut??

Tack, men jag står ju skevt i ett försök till att göra en Frank Zane doublebiceps-pose. ;)

Fast lite skev kanske den ändå är, jag vet inte riktigt.

Supercharger
2003-10-01, 20:09
jo det fattar jag väl men kolla på dina två sista latsspread bilder så blir det nästan bara mer snett ju mer muskler..

Castro
2003-10-01, 20:15
Originally posted by Supercharger
jo det fattar jag väl men kolla på dina två sista latsspread bilder så blir det nästan bara mer snett ju mer muskler..

Ja det har du nog rätt i faktiskt. Det har väl iofs påpekats här förr, men jag har ändå aldrig haft några problem med ryggen. Kanske borde kollas upp ändå. Tror ni det är farligt även om man inte har några känningar av det?

Supercharger
2003-10-01, 20:18
om du vill göra lumpen så kommer dem att kolla din rygg...

kan ju bli snebelastningar...

ivandrago
2003-10-01, 21:29
Riktigt grym utveckling på muskelbilderna! Gillar sista bicce-posen skarpt! Fortsätt med det du gör! :thumbup:

Spec^
2003-10-01, 21:32
Så jävla grym.. de är bara att gratulera!

De blir tävling senare i livet?

Castro
2003-10-01, 22:36
Fänx för all uppmuntran igen!

Supercharger: Jag hör hellst inte lumpen, men jag får se. Ska nog ändå undersöka det där.

Spec^: Tävlingsplaner känns väldigt avlägset i det här stadiet, men visst fan skulle det vara kul att nån gång få stå på scen, men det är ju så svårt att veta om man kommer dit. Är väl bara att träna på så gått det går och se hur långt det bärt :D

Jon2
2003-10-01, 22:40
En sak är ju säker du har perfekt längd för långa AF den går väll vid 180?

Spec^
2003-10-01, 23:11
iofs de är nog inte bara att träna och träna för att tävla de lär ju krävas en jävulsk motivation och ett starkt psyke!

Men så bra som du ökat så.. :D

Castro
2003-10-01, 23:15
Träningsmotivationen är för alltid brinnande, psyket har väl aldrig riktigt satts på prov, men jag har inte förstått vad som skall vara så jobbigt med att deffa. Jag ser fram emot vårdeffen. :D

Jon2
2003-10-01, 23:30
Samma här ser också fram emot vår deffen

Oskis
2003-10-02, 11:49
Jävlars vilka framsteg du gjort riktigt motiverande bilder:thumbup:
Jag tycker du såg jättesöt ut 02:D

Antonius
2003-10-02, 12:12
Jävligt bra ökningar... definitivt blivit köttigare. Måste fan bli lika köttig jag med, gillar inte revbenen.... isch!

Anyhow... :thumbup:

Kwon
2003-10-02, 12:41
Min fråga är dock!

Skulle du vilja gå tillbaka till 02-formen om du blev erbjuden pengar?

:rolleyes:

Wilson
2003-10-02, 14:41
jag är oxå sne... men det är nog mitt ena ben som är något kortare. det uptäckte dem redan när jag gick i mellanstdiet. har hört att sådant kan bero på en muskelknuta i gluteus.

Wannabebiff
2003-10-02, 16:17
Originally posted by Kwon
Min fråga är dock!

Skulle du vilja gå tillbaka till 02-formen om du blev erbjuden pengar?

:rolleyes:

hmmm, mening!? :MrT:

Ervin
2003-10-02, 16:20
faaaannnnn va nice Castro!!!!
Riktig jävla fin ökning!!! :D
Men du var ju så söt 02 varför ändras? :P hehehe
:bpump: :hbang:

Castro
2003-10-02, 17:34
Jag vet att jag var väldigt söt sommaren 02, men någon beachpremiär den sommaren var det aldrig tal om för min del. Dock låg jag på beachen mest hela sommaren iår :D
Skulle aldrig byta tillbaka till den formen för pengar (om vi inte snackar MYCKET), men jag är heller inte rädd för att bulka upp mig en sisådär 7-8 kg till fram mot vintern. Kommer ändå inte att se ut som 02 med säkerhet. Det är ju inte bara fettet kontra musklerna som gjort skillnaden utan jag har ju bara förändrats utseendemässigt väldigt mycket det här året.

Känslan och stoltheten av att klara av en sånhär deff är sjävklart stor och detta ger än trygghet i bulken. Jag vet ju liksom att jag är kapabel till att ta mig igenom sånt här och då är det bara att satsa på att lägga på sig så mycket muskler som möjligt fram till våren och sedan börja kutta i det man dragit på sig under tiden. Sommaren 04 skall jag komma ner till stranden, inte bara späd och trimmad utan även muskulös! :devil: :cool:

yxmannen
2003-10-02, 19:49
Muy bien! Que guapo! Impresionante!

Väldigt fin progression! Du kör på som man ska. Så ska det se ut! Lagt märke till bra styrkeökningar i din dagbok också! Det händer mycket i din ålder och det syns inte bara på kroppen. Du ser betydligt bättre ut i allmänhet. Ser dessutom på din skrift att du verkar vara en verbal kille som troligtvis är duktig i skolan. Det kommer bli mycket brudar för din del. Speciellt om du har talets och manipulationens gåva. :naughty: Du kommer bli en riktigt fin player! Låt dem inte sabba träningen bara. Det är lätt hänt. Ett varningens finger måste man sätta ut. Ta en och gå vidare till nästa, det kommer alltid nya. De kommer flockas kring dig. Detta kan bli hur bra som helst. Bra kropp och yttre, bra utbildning och mycket brudar. Fan va bra! Helt i min stil! Jag är lyrisk! 2 år till och mycket chins och dips så kommer du dessutom bli ett ämne för AF. Detta kan som sagt bli riktigt, riktigt bra. Keep it up man! Como te he dicho antes, impresionante!

Castro
2003-10-02, 20:07
Haha, låt oss hoppas. :love:

yxmannen
2003-10-02, 21:10
Originally posted by Castro
Haha, låt oss hoppas. :love:

Var så säker. Många tighta blondiner kommer det bli för din del! Jag spår dessutom (Mina profetior slår sällan fel, fråga Masse, aka Action här inne) att du inom en treårsperiod kommer dra över Nate. Jo, det kan tyckas avlägset i nuläget eftersom hon är äldre än dig osv. Men inom en snar framtid när ni båda befinner er på krogen på samma ställe kommer följande scenario utspelas:
Du står och hänger i baren (Med en vatten såklart eftersom du är en fullgod byggare) och hon kommer lite halvdragen med sina kompisar och får syn på dig. (Du kommer ju som sagt hela tiden bli snyggare och snyggare med tiden om du missat detta)

Hon tisslar och tasslar några sekunder med sina polare och berättar om den där snygga latinokillen där borta i baren som hon känner. Sen utspelas följande dialog mellan tjejerna:

Kompisarna: Ooh vilken snygging!
Nate: Jag vet, men vet ni?, han är flera år yngre än mig.
Kompisarna: Det gör inget, fan kolla in kroppen på killen, vi skulle inte bangat en sekund, hihi.
Nate: Jo det är sant, man kanske skulle satsa på honom, ikväll. "fniss fniss"

Sedan kommer Nate bort till dig och börjar göra lite halvnärmanden till en början. Snart ser hon hur populär du är när alla snygga tjejer du känner i din egen ålder kommer fram till dig och detta kommer att göra henne än mer angelägen att "fixa dig". Snart sitter ni borta i ett hörn, hon sitter i ditt knä. Ni sitter självklart inte och hånglar ute på krogen. För då säljer man sig ju billigt. Nej då, men det finns en enorm spänning där och när det närmar sig stängning så är det klart. Du kommer hänga med henne hem och snart så är ännu en blondin i hamn, denna gången modellen äldre, men ändå! Jepp! Där har du hela händelseförloppet i stora drag med reservationer för vissa småfel. Grattis Castro! Bra jobbat!:thumbup:

Castro
2003-10-02, 21:35
Yxmannen du har min röst till nästa riksdagsval oavsett partitillhörighet! :thumbup:

Men jag skulle tro att du inte är något vidare bra på att sia...Även om den framtidsbilden onekligen lät rätt bra i mina öron. ;)

Men asså jag tror du överskattar mig rätt så jefla mycket (om du nu inte bara driver med mig förståss). Jag är inte direkt någon player, men visst får man hoppas på att man bara blir bättre och bättre med åren. :smokin:

Jon2
2003-10-02, 21:43
Hahaha rolig läsning:D

yxmannen
2003-10-02, 21:52
Som sagt, fråga Masse(Action) angående mina tidigare profetior när det gäller honom. Klart det blir bättre med åren. Du är bara i inledningsskedet där brudarna just har upptäckt dig. Snart går ryktet och du blir anfallen av dem. Träning ger färdighet! Som sagt:Utseende+utbildning+talets gåva+manipulation = :mallan: :naughty: :kinky:

Aleks
2003-10-02, 22:12
Det du har gjort e vad folk behöver se. Folk går runt nu och tror att det är nått javla piller som ska göra dom smala.:smash: helt sjukt. Kan man fråga om man kan få hjälp med en sådan deff du har gjort mot sommar 04? Jag e förvirad angående deff delen, så jag behöver lite råd o vägledning. :thumbup: keep it up ! så e du nog biffen till Beach 04!

Wilson
2003-10-02, 22:26
haha.. yxmannen :thumbup:
castro: hade jag vatt dig hade jag satsat på nate :naughty:

Jon2
2003-10-02, 22:27
Som nybörjare tycker jag man ska göra deffen så lätt som möjligt det räcker att äta som vanligt men mer nyttigt och samtidiigt lägga in cardio så att man gör av med 500 kalorier mer än man förbrukar. Inte hålla på att räkna och väga.

Coldsmith
2003-10-02, 23:33
Mycket imponerande. 181 lång, vad väger du?

mycket mer kött på några månader. Imponerande

Castro
2003-10-03, 07:10
Joo det är nog säkert många som skulle behöva se något sånt här. Detta har iaf inspirerat min syster till att försöka nå samma form som jag nådde, trots att hon för närvarande inte är det minsta tjock. Hon har sagt att hon vill gå ner typ 3-4 kg och visst tänkte jag att jag kunde hjälpa henne, men icket, hon har kört på i 2 veckor helt utan resultat.
Jag börjar ana att hon smygäter och av den anledningen varker ger mig eller henne själv rättvisa. ;)
Hon promenerar på fastande mage på morgonen, hon äter mindre kolhydrater än vanligt, äter aldrig kolhydrater på kvällen, har dragit ner på portionsstorlekarna osv osv, men står ändå still. Det är konstigt.

Jag kan hålla med Jon2 om att det är sådär man helst skall inleda en deff, men det finns inte en möjlighet att man skall kunna rippa till sig på det där viset. För det krävs noggranare beräkningar. Aleks: Jag tror inte att jag har mer kunskap än andra på det här forumet om deff, däremot vet jag väl kanske bättre än många vad som fungerar för just min kropp, men det är en annan sak. Jag hade jättegärna hjälpt dig vid deffen 04, men det bästa du kan göra är faktiskt att som jag, läsa här på Kolo. Detta är en guldgruva som kan lära dig i princip allt! Men kom bara ihåg att anpassa informationen efter DIN kropp och hoppa ALDRIG på ett av någon främling ihopsatt dietschema. Sådana scheman säljs i pappersform, men borde egentligen säljas som aska.

Förresten, Nate är inte min typ :rolleyes:
Nämen där har jag nog verkligen inget att hämta.

STarfish
2003-10-06, 14:09
hur gick du ner dom där kilona från 02-03?

Starkt jobbat måste jag säga.... jävligt imponerad!

Nate
2003-10-06, 16:25
haha, vilka diskussioner man är inblandad i :D

Pecca
2003-10-06, 17:16
Castro, lyssna på yxmannen... Det är som jag tidigare skrev... Alltså fatta vilken potential du besitter, ta hand om den. Snart kommer du till den där åldern också där tjejerna du träffar runt omkring dig har mognat lite o inser att det inte bara är ett par poppiga jeans och en cool frisyr som gäller utan den där lugna, snygga, väl pratande som ser ut o ha bra gener o föra vidare till ett barn, det är den grabben dom vill ha....
Så det är bara o träna på, öva upp charmen ytterligare och våga stå på sig, då jäklar händer det grejer. Sen kan du i framtiden även skaffa dig ett yrke där du kommer möta mammor.... dom är helt vilda på killar i 20-års åldern...:angel: :smokin:




:thumbup:

Castro
2003-10-06, 18:51
Haha Pecca! :laugh:

sungam
2003-10-06, 20:22
tjenare du har gjort jävligt bra ökningar må jag säjja.. hur har du lagt upp träning kost osv? vore skoj att få prata med dej om det? har du typ msn eller icq? lr kan du beskriva här på forumet? lite tränings info o vikter, kost allt som ingår lite träningsupplägg asså... mvh magnus :bpump:

Supercharger
2003-10-06, 20:25
Originally posted by Pecca
Sen kan du i framtiden även skaffa dig ett yrke där du kommer möta mammor.... dom är helt vilda på killar i 20-års åldern...:angel: :smokin:




:thumbup:

jag förmodar att du vet detta efter egna erfarenheter..

DiZi
2003-10-06, 20:29
Riktigt snyggt... :hbang:

Vad käkar du för tillskott? (Om du nu gör det) :naughty:

Pecca
2003-10-06, 20:59
Originally posted by Supercharger


jag förmodar att du vet detta efter egna erfarenheter..


:angel:


:smokin:

Castro
2003-10-06, 22:14
Det mesta finns att läsa i min journal, men tänk på att vad som fungerar för mig behöver inte fungera för andra. Och tänk även på att mina framsteg egentligen inte är så värst anmärkningsvärda, visst träningen går bra, men det gör den för alla som bara lägger ner sin själ i den. Saklig kunskap är något man samlar på sig genom böcker, genom sakkunniga personer, genom att läsa på forum osv, men utan individuell anpassning av denna kunskap är den inte värd något. Men självklart vill man ju hjälpa andra även om jag inte tror jag är rätt man för jobbet. Icq #17301155. Jag svarar på alla tänkliga frågor om du lovar att inte följa allt noga grannt då det säkert bara skulle stjälpa mer än att hjälpa dig.

Dizi: De kosttillskott jag använder och använt är vassleprotein, kasein (som kvällsmål), kreatin (i kurer om cirka 30 dagar. Kör 30-40g/dag under uppladdningen och sedan 5-10 g innan och efter träningen och 5 g på träningsfria dagar), maltodextrin (efter träningen), koffein (använde jag i våras under deffen när jag tog morgonpromenader, men har nu även köpt en burk koffeintabletter för att få den där extra energin under passen) och jag funderar även på att dra igång en kur med glycerol, ala och kreatin vid nästa månadsskifte a la Nilsson.
Återkommer i min journal med resultat av den kuren om cirka 2 månader. That´s about it.

Men viktigast är ju naturligtvis maten. Var idag och köpte 20 burkar tonfisk i vatten för att käka tillsammans med pasta. Skall kanske börja ta med mig sådana matboxar til skolan och även äta detta till frukost. Ät mycket, ofta och bra så få du resultat. Under bulken äre inte så mycket mer att tänka på en så. Joo vilan skall inte underskattas heller.

DiZi
2003-10-07, 14:39
Originally posted by Castro
Det mesta finns att läsa i min journal, men tänk på att vad som fungerar för mig behöver inte fungera för andra. Och tänk även på att mina framsteg egentligen inte är så värst anmärkningsvärda, visst träningen går bra, men det gör den för alla som bara lägger ner sin själ i den. Saklig kunskap är något man samlar på sig genom böcker, genom sakkunniga personer, genom att läsa på forum osv, men utan individuell anpassning av denna kunskap är den inte värd något. Men självklart vill man ju hjälpa andra även om jag inte tror jag är rätt man för jobbet. Icq #17301155. Jag svarar på alla tänkliga frågor om du lovar att inte följa allt noga grannt då det säkert bara skulle stjälpa mer än att hjälpa dig.

Dizi: De kosttillskott jag använder och använt är vassleprotein, kasein (som kvällsmål), kreatin (i kurer om cirka 30 dagar. Kör 30-40g/dag under uppladdningen och sedan 5-10 g innan och efter träningen och 5 g på träningsfria dagar), maltodextrin (efter träningen), koffein (använde jag i våras under deffen när jag tog morgonpromenader, men har nu även köpt en burk koffeintabletter för att få den där extra energin under passen) och jag funderar även på att dra igång en kur med glycerol, ala och kreatin vid nästa månadsskifte a la Nilsson.
Återkommer i min journal med resultat av den kuren om cirka 2 månader. That´s about it.

Men viktigast är ju naturligtvis maten. Var idag och köpte 20 burkar tonfisk i vatten för att käka tillsammans med pasta. Skall kanske börja ta med mig sådana matboxar til skolan och även äta detta till frukost. Ät mycket, ofta och bra så få du resultat. Under bulken äre inte så mycket mer att tänka på en så. Joo vilan skall inte underskattas heller.

Självklart hade jag inte tänkt att följa dig på så sätt du beskriver, jag var mest intresserad på vad du käka för tillskott och sånt, tack för tipsen... Ska börja käka lite tonfisk, har ärligt inte ätit det på länge, hoppas det är gott :) Tack än en gång :thumbup: Btw. Kolla icq'n när du har tid...

Jon2
2003-10-07, 16:43
Originally posted by Castro


Men viktigast är ju naturligtvis maten. Var idag och köpte 20 burkar tonfisk i vatten för att käka tillsammans med pasta. Skall kanske börja ta med mig sådana matboxar til skolan och även äta detta till frukost. Ät mycket, ofta och bra så få du resultat. Under bulken äre inte så mycket mer att tänka på en så. Joo vilan skall inte underskattas heller.

Haha 20 burkar var det öb:s lr´. Har också tänkt ta med lite mer mat till skolan, vet dock inte riktigt vad.

Castro
2003-10-07, 16:46
Det var från Ica Maxi. 5 kr st kostade ett gäng Euroshoppers. Idag tog jag med mig en rejäl portion pasta,en tonfiskburk och 4 rågbrödsmackor till skolan som jag intog vid 2-tiden. Var perfekt faktiskt!

DiZi
2003-10-08, 20:00
Originally posted by Castro
Det var från Ica Maxi. 5 kr st kostade ett gäng Euroshoppers. Idag tog jag med mig en rejäl portion pasta,en tonfiskburk och 4 rågbrödsmackor till skolan som jag intog vid 2-tiden. Var perfekt faktiskt!

Köpte lite Euroshopper tonfisk igår, var faktiskt riktigt ätbart :naughty:

Rockwilda
2003-10-08, 20:26
Tonfisk smakar skit men e bra...

fan vikken skillnad sen 02 tills nu :D (lite svartis) :bow:

hehe :kickass:

Castro
2003-11-07, 02:11
Update på G. Har lagt på mig en hel del massa och en hel del fett. Bulken har gått bra såhär långt, men jag känner att jag måste lugna mig lite. Vill inte bli alltför tjock heller, det skall ju vara klädsamt också. Väger väl runt 87 kg.

Castro
2003-11-07, 02:12
Sidechest (samlar en del fett runt brösten, inte mycket att göra åt, ÄN):

Castro
2003-11-07, 02:13
Kan även meddela att jag för närvarande prioriterar övre bröst. Som ni säkert ser så är detta något som verkligen behövs.

Fors
2003-11-07, 02:43
Stor!
Inte konstigt att du nästan blir tvingad till dopingtest :)
Med den fysiken hade jag faktiskt inte varit annat än jäkligt nöjd med min kropp om jag ska vara ärlig. Den hårdheten hoppas jag ha efter vårdeffen och jag tycker ändå inte att jag ser så jävlig ut nu :)
Hur ligger det till med rutorna? Går de fortfarande att ana eller har späcket tagit dem till slut? ;)

Castro
2003-11-07, 02:47
Tack Fors, sånt där kan få än att må lite bättre för stunden iaf. :)

Några rutor går fortfarande att skönja, men mitt fett sätter sig inte helst på magen utan mer kring bröst, stjärt och ländrygg.

FlexOnline
2003-11-07, 07:25
:hbang: ser bra ut:hbang:

MIGGE
2003-11-07, 17:22
du e fet helt enkelt. feta bra :)

Wilson
2003-11-07, 17:29
jag tycker din fettmängd ser bra ut. Jag ligger nog ungefär i samma som fett % dig. Så länge man kan skåda lite rutor så tycker jag inte man ska vara orolig.
Du verkar även ha lagt på dig en hel del muskler sen seanste bilderna, speciellt bröst.
Vad mäter dina armar? 37 lr nåt va?

Castro
2003-11-07, 17:39
Originally posted by Wilson
jag tycker din fettmängd ser bra ut. Jag ligger nog ungefär i samma som fett % dig. Så länge man kan skåda lite rutor så tycker jag inte man ska vara orolig.
Du verkar även ha lagt på dig en hel del muskler sen seanste bilderna, speciellt bröst.
Vad mäter dina armar? 37 lr nåt va?

41 cm mäter armarna nu :)

Och tack för kommentarerna allesamman! :thumbup:

ivandrago
2003-11-07, 18:03
Jävlar Castro du ökar fan galet bra!

Tycker fettet runt bröstet faktiskt är väldigt klädsamt. Bröstet ser mycket mäktigare ut! Tycker fettnivån du ligger på nu ser hälsosam och bra ut: du ser vältränad ut, inte undernärd som i somras men ändå inte det minsta tjock.

Som sagt, mycket imponerande!! :thumbup: :thumbup:

Pecca
2003-11-07, 18:07
Inte fan ska du lugna ner dig med bulkandet!!! Kör på för fan, ser fortfarande mycket bra ut! Den där formen är ju grymt bra trots att det är bulk så käka o träna hårt i vinter o någon kommer få doppa mycket nästa sommar!!!:thumbup:




:hbang: :hbang: :hbang:

Castro
2003-11-07, 18:52
Vad skulle världen varit utan fundamentalistoptimister som Pecca? :D

Tack Drago!

Herkulez
2003-11-08, 13:07
jävligt biffig artonåring

fortsätt med vad du än håller på med, för det verkar funka :thumbup:

Castro
2003-11-09, 01:20
Tack Herkulez! Men jag behöver tips på bra armträning. Hörde att din armträning går som smort för närvarande. Hur har du lagt upp den?

Herkulez
2003-11-10, 10:46
Kör 2 bicepspass v 1
1 biceps pass v2
och sen om igen

men tänk på att armen består till 2/3 av triceps oxå så jag kommer att byta till att köra biceps som vanligt (dvs 1 pass/vecka) och köra triceps som jag kör biccerna nu.

Tänkte köra så i 5 veckor för att sen byta tebax till biccarna

kör även rygg 2 ggr i veckan

tisdag tungt med typ 4 övningar

Fredag enbart Chins, och då passar jag på att köra biceps pass 2

Herkulez
2003-11-10, 10:46
Pass 1

4 set stångcurl
4 set bicepscurl
3 set hantel hammer curl
3 set hammercurl med rep

allting tungt med få set (4-8 reps)

pass 2

4 set hantelcurl
2 set hammercurl

lätt med set antal mellan 8-15

Snapphanen
2003-11-10, 11:37
triceps då? övningar/set/rep?

Patriarch K
2003-11-12, 12:25
Du har blivit rätt så stor ser jag :kickass:

Castro
2003-11-12, 14:42
Allt är relativt, men tack :)

Patriarch K
2003-11-12, 22:27
Stretchar du efter varje gympass? I så fall, hur mycket?

Castro
2003-11-12, 22:36
:em: Gills det om man åtminstone tänker för sig själv att nästa pass, då skall jag nog kanske stretcha...?

Jag är väldigt dålig på att stretcha faktiskt, händer sällan, men jag skall verkligen börja göra det nu.

Vad utlöste frågan?

Patriarch K
2003-11-12, 22:38
Originally posted by Castro
:em: Gills det om man åtminstone tänker för sig själv att nästa pass, då skall jag nog kanske stretcha...?

Jag är väldigt dålig på att stretcha faktiskt, händer sällan, men jag skall verkligen börja göra det nu.

Vad utlöste frågan?

Jag stretchar inte heller, och jag undrade bara om jag kunde bli som dig utan att stretcha :smash:

Castro
2003-11-12, 22:46
Även om det verkligen inte är något stort mål att sträva efter att bli som mig ( :confused: ) så kan jag meddela att det nog trots allt är bäst att stretcha. Målet är ju naturligtvis att bli både stor och atletisk, men är man stel så faller man lätt på det sistnämnda.

Synd bara att det är så sjukt mycket tråkigare att stretcha än att träna...Måste fan bli bättring på den fronten för mig hur som helst.

Patriarch K
2003-11-13, 16:02
Fast det känns som om man förstör dagens träning när man stretchar, för man får ingen träningsvärk, och pumpet i musklerna försvinner :confused:

Supercharger
2003-11-13, 17:03
Originally posted by Patriarch_K
Fast det känns som om man förstör dagens träning när man stretchar, för man får ingen träningsvärk, och pumpet i musklerna försvinner :confused:

man får väl ändå träningsvärk oavsett hur mkt man stretchar..

det är väl inte så att muskelfibrerna lagas när man stretchar..

mvh/daniel

Patriarch K
2003-11-13, 17:15
Originally posted by Supercharger


man får väl ändå träningsvärk oavsett hur mkt man stretchar..

det är väl inte så att muskelfibrerna lagas när man stretchar..

mvh/daniel

Det är ju iof sant :em: Men det känns ändå bättre att inte stretcha av någon konstig anledning.

kellarsp0ket
2003-11-18, 23:16
Originally posted by Patriarch_K


Det är ju iof sant :em: Men det känns ändå bättre att inte stretcha av någon konstig anledning.

Klart d känns bättre.. att stretcha gör ju ont.. :D men ja gör d likförbannat numer. :) speciellt trapzen har mått bra av d.. har axlarna längre ner nu än förut. Hehe.. börjar morgonen med att hålla i två tunga hinkar oxo.. för ja brukar alltid vakna me axlarna uppe vid öronen. :P

Fartman
2003-11-19, 00:11
även om du inte strechar hela kroppen så strecha iaf benen.. och då speciellt vaderna.. var inte kul en gång när jag inte hann strecha efter ett stenhårt vadpass.. kunde inte räta ut vaden på säkert en vecka, haltade som om jag fått mig i röven, tom brudarna gav en gliringar om bögsex! :em:

swiftin
2003-11-20, 23:00
Originally posted by Fartman
även om du inte strechar hela kroppen så strecha iaf benen.. och då speciellt vaderna.. var inte kul en gång när jag inte hann strecha efter ett stenhårt vadpass.. kunde inte räta ut vaden på säkert en vecka, haltade som om jag fått mig i röven, tom brudarna gav en gliringar om bögsex! :em:

hehe. hände samma sak för mej i lördags. körde vaderna riktigt hårt och fick värsta kramperna när ja träna.. brukar nämligeni nte träna vader såå ofta så dagen efter kunde jag inte gå på flera timmar. hoppade runt på tårna och i morse kände ja fortfarande lite när ja ställde mej i duschen :D :

pEttEr^^
2003-11-21, 16:27
klart man ska strecha. Läste nånstans om muskelökning vid streching, kan detta stämma? :confused:

Jon2
2003-11-21, 16:50
Originally posted by pEttEr^^
klart man ska strecha. Läste nånstans om muskelökning vid streching, kan detta stämma? :confused:

Inte just av streching men av stretchingens positiva effekter tex ökad blod genomströmning, mer plats för muskeln att växa.

Castro
2003-11-21, 18:18
En sidan om stretching i min bildtråd och jag som inte ens stretchar själv...;)

Men det är lugnt :)
Säger bara, tur för er att Allan inte är lika på hugget som han brukade vara.

pEttEr^^
2003-11-21, 18:20
allt kan ju inte bara handla om dig castro store :thefinger :thefinger :kinky:

Fugitive
2003-11-22, 15:20
Du klär ju i fett :MrT: :thumbup:

Castro
2003-11-22, 15:29
Kan någon hjälpa mig att tolka de två senaste inläggen i denna tråd? Ger de mig gliringar eller är det komplimanger de försöker pressa fram? ;)

Hermes
2003-11-22, 17:05
Originally posted by Castro
Kan någon hjälpa mig att tolka de två senaste inläggen i denna tråd? Ger de mig gliringar eller är det komplimanger de försöker pressa fram? ;)

"allt kan ju inte bara handla om dig castro store"

Inlägger syftar på att du skrev:

"En sidan om stretching i min bildtråd och jag som inte ens stretchar själv..."

Sen fettinlägger var nog helt enkelt lite gay :D

Castro
2003-11-22, 17:28
:D

pEttEr^^
2003-11-22, 17:29
både och skulle jag tro, men det är en ren chansning :D

Spike
2003-11-22, 19:24
Va fasen pEttEr^^ jag kan ju inte koncentrera mig när du har den där avatern ;)

Castro
2003-11-22, 19:42
Spike: Jag tänkte skriva något liknande förut. Att det går hur bra som helst att Petter^ med den där avataren dampar ner min bildtråd med en massa stretchingsmörja :D

Nilsson
2003-11-22, 19:46
Ser mycket bra ut! Du växer ju kanon! :eating:
Antar att din kur på glycerol gick bra? :smokin:

Castro
2003-11-22, 19:50
Tjenare Nilsson och tack.
Glycerolkuren blev lite försenad, men idag drog jag igång den och prövade mig på ett axelpass som gick helt klar över förväntan! Skall aldrig glömma att det var du som inspirerade mig till denna kur :love:

pEttEr^^
2003-11-22, 21:28
okej castro, men om jag inte har fel så var det knappast jag som började att ta upp ämnet "stretching", jag frågade om muskeltillväxt när det gäller "strechting" eftersom det dök upp i mitt huvud när jag såg ordet "stretching" som REDAN innan tagits upp av andra. Visst det är din tråd det här men om nu "stretchingsmörjan" kunde bidra till muskeltillväxt är det väl knappast nått att göra sig lustig över för alla här är väl här för att lära sig nått och då speciellt om hur man bygger muskler.


och ja, Elisha Cuthbert är grymt sexig och 24 en förbannat bra serie. :bow:

Castro
2003-11-22, 23:29
Jag håller med absolut med dig Petter, men jag kände mig lite utanför bara...Och ville ha något att säga ;)

pEttEr^^
2003-11-22, 23:34
så vi är vänner då :love: :D

gasoliner
2003-11-22, 23:50
Originally posted by Fugitive
Du klär ju i fett :MrT: :thumbup:

haha!! :laugh:

Nejdå Castro,du ökar ju som om du skulle gått på pepparkaksbulken redan i maj!

Good work!! //Gassy:bow:

miffo
2003-11-23, 00:12
Originally posted by Jon2


Inte just av streching men av stretchingens positiva effekter tex ökad blod genomströmning, mer plats för muskeln att växa.
jo därom tvista de lärde för en del av eliten är till och med oense om denna fråga, fast själv stretchar jag lite ibland speciellt vaderna, JÄVLA TRAPPOR !!!

Castro
2003-11-23, 02:02
Originally posted by pEttEr^^
så vi är vänner då :love: :D

Klart vi är ditt tok :D

Castro
2003-11-23, 02:05
Originally posted by gasoliner


haha!! :laugh:

Nejdå Castro,du ökar ju som om du skulle gått på pepparkaksbulken redan i maj!

Good work!! //Gassy:bow:

:em: Tack

Förresten, är det bra med pepparkaksbulk? Jag är redo att testa det mesta och pepparkakor är ju faktiskt lite godare än tonfisk och prottedrinkar :D

Fugitive
2003-11-23, 21:03
Originally posted by Castro
Kan någon hjälpa mig att tolka de två senaste inläggen i denna tråd? Ger de mig gliringar eller är det komplimanger de försöker pressa fram? ;)


HAhAHhAH.. Jag menar bara att du e fin :love:

Wannabebiff
2003-11-24, 17:27
detta e nog bildtråden som har mest inlägg/bild på detta forumet! :D

AdrenalineRush
2003-11-24, 17:31
maffigt resultat på dessa månaderna! :kickass:

leinad
2003-11-25, 22:51
Vad är en Glycerolkur?? :D

Castro
2003-12-03, 20:01
Slänger upp en ny bild då. Det blir nog det sista ni ser av den bulkade Castro på ett tag. Kanske att jag slänger upp mer av Bulk-Castro en bit in på deffen så man har något att jämföra med, men än så länge är detta det enda jag har att bjuda på.

Solle
2003-12-03, 20:17
Var du och kollade upp din snea rygg sen eller? Eller försvann det av sej själv?

mrt4
2003-12-03, 20:20
en fråga. VAD I HELVETE HAR DU GJORT MED AXLARNA?
Jag vill(nästan) ta på dom ;)

Har spanat lite längre bak här och du har ju gjort brutala ökningar, ska du inte skita i att deffa och köra hårt till typ april? Vore ju kul att se vad du prestrerar(hur i h-e det stavas) då, eller hur?

Av bilden att döma har du ju inte big-kahuna mycket underhudsfett eller? Mitt bf ligger runt 14 och du borde ju ha mindre tycker jag?


Om du ska lira hockey ha på dig hjälm


\Robin

Castro
2003-12-03, 20:34
Solle: Nää jag har inte gjort något åt ryggen, men jag tycker den ser lika sned ut som vanligt.

Originally posted by mrt4
en fråga. VAD I HELVETE HAR DU GJORT MED AXLARNA?
Jag vill(nästan) ta på dom ;)

Har spanat lite längre bak här och du har ju gjort brutala ökningar, ska du inte skita i att deffa och köra hårt till typ april? Vore ju kul att se vad du prestrerar(hur i h-e det stavas) då, eller hur?

Av bilden att döma har du ju inte big-kahuna mycket underhudsfett eller? Mitt bf ligger runt 14 och du borde ju ha mindre tycker jag?


Om du ska lira hockey ha på dig hjälm

\Robin

För mig är det fria, tunga, sittande, militärpressar som gäller. Att kötta där ger som fan. Sen kompletterar jag med sidolyft (rätt tunga och inte jättestrikta, här gäller det bara att ta sig några steg förbi smärtgränsen för ont gör det). Det är väl i princip det jag gör.

Och joo, det är faktiskt mycket lockande att fortsätta bulka och bygga mer massa, men att få vara rippad till våren och sommaren väger över...Jag kan bara inte stå emot defftrycket! Jag har ju fan hela livet på mig att bygga massa :)

Mindek
2003-12-03, 20:53
Fan Castro är du helt säker på att du inte blev kidnappad av nåt UFO hösten 02? Fox Mulder knackar nog på dörren snart ska de se... :D

Eller var du kanske med i Kanals 5 "Extreme make-over"?

Ankarby
2003-12-03, 21:04
Originally posted by Mindek
Fan Castro är du helt säker på att du inte blev kidnappad av nåt UFO hösten 02? Fox Mulder knackar nog på dörren snart ska de se... :D

Eller var du kanske med i Kanals 5 "Extreme make-over"?

vetitusan vilka serier han är med i mer än fab-5 ;)

Castro
2003-12-03, 21:08
Originally posted by Mindek
Fan Castro är du helt säker på att du inte blev kidnappad av nåt UFO hösten 02? Fox Mulder knackar nog på dörren snart ska de se... :D

Eller var du kanske med i Kanals 5 "Extreme make-over"?

Det enda som kidnappade mig var träningen och det här förbannade forumet. :D

FAB 5 är jag med i sedan länge. Jag är enligt många den där bögen i mörkt hår. Han som fixar makeupen.

Mindek
2003-12-03, 21:11
Kyan Douglas

Castro
2003-12-03, 21:16
Originally posted by Mindek
Kyan Douglas

Jag är nog så lite lik honom som man bara kan vara men...

Mindek
2003-12-03, 21:20
Du är mer lik honom än Castro-02 i alla fall :D

Castro
2003-12-03, 21:23
Originally posted by Mindek
Du är mer lik honom än Castro-02 i alla fall :D

Men jag är mer lik Castro-02 än Castro sommaren 03 nu...Det är det jag skall fixa till deffen igen.

Pecca
2003-12-03, 21:36
jag har lärt mig att man tydligen ska ta det positivt om man ser ut som en bög, då dom tydligen ser bra ut och klär sig bra så var för fan stolt:thumbup:


Själv fick jag smeknamnet Mr Gay 2003 när jag var nere på Gran Canaria nyligen och alla sa att jag skulle ta det som en komplemang, hur fan ska man kunna göra det när man ser ut som om fan själv har släpat in en innanför dörren???:confused:

Spec^
2003-12-03, 21:38
rejäla axlar.. äre militärpress framför huvet som gäller?


Kanske lite mer triceps skulle vara på sin plats? Eller så äre jag som mummlar i nattmössan.. ser stabilt ut iaf :devil:

Castro
2003-12-03, 21:49
Originally posted by Spec^
rejäla axlar.. äre militärpress framför huvet som gäller?


Kanske lite mer triceps skulle vara på sin plats? Eller så äre jag som mummlar i nattmössan.. ser stabilt ut iaf :devil:

Jag kör i alla fall militärpress framför huvudet, men jag kan inte uttala mig angående vad som är bäst, jag gillar bara framför mest.

Joo triceps behöver jag, prioriterar dem hårdast nu, men man får också tänka på att de täcks en del av fettet.

ivandrago
2003-12-03, 22:10
ser riktigt bra ut! Är det inte lite overkill att börja deffa redan i januari? Men alla gör vi som vi vill!

Kör du militärpressarna med eller utan ryggstöd?

Castro
2003-12-03, 22:24
Tack Ivandrago. Joo det kanske kan tyckas vara lite overkill, men detta är ändå något jag vill göra. Jag tror det blir bra ändå.

Och militärpressen kör jag med ryggstöd.

ivandrago
2003-12-03, 22:43
cool! Mycket imponerande vikter iaf!

Kwon
2003-12-04, 02:00
Du börjar bli grymt grov Kyan! Jag menar Castro! :D

kharon
2003-12-04, 07:52
Skitbra castro! :thumbup:

Har du några stats? BF%?

Castro
2003-12-04, 08:23
Kwon: Tack, men vadå Kyan? ;)

Kharon: Fänx! Statsen har du ju sätt i min journal väl...? Bf% har jag inte en blekaste aning om och vågar mig heller inte på att gissa, men inte är den då alltför låg inte...

Herkulez
2003-12-04, 10:36
Originally posted by Pecca



Själv fick jag smeknamnet Mr Gay 2003 när jag var nere på Gran Canaria nyligen
Innan alla drar förhastade slutsatser kanske du ska förklara varför du blev vald till Mr Gay 2003:confused: :D



(stabila ökningar castro, man får nog börja lägga på ett kol nu så du inte kommer ikapp :D )

kharon
2003-12-04, 11:40
Originally posted by Castro

Kharon: Fänx! Statsen har du ju sätt i min journal väl...? Bf% har jag inte en blekaste aning om och vågar mig heller inte på att gissa, men inte är den då alltför låg inte...


Minnet börjar svika en så här på gamla dar... Vilken journal talar vi om... menar du hemmets journal? den borde jag ju ha nånstans... usch vilket minne man har...





Ja det är ju sant! glömde!:smash:


Det är egentligen skönt att ha hög bf% för då vet man att det kommer att se satans bra ut efter The Deff! Om man inte flippar ur och deffar bort 20 kg muskler förståss... Gud man skulle dö.

Och så får man klämma sig på magen och känna sig fet, bulkig och glad! Men i januari blir det hasta la vista, på återseende mr. Späck!

Tåls att säga en gång till, kungliga resultat! Du kommer se vass ut i sommar! :thumbup:

Castro
2003-12-04, 16:26
Herkulez: Man får tacka så mycket, men du kan nog vara så lugn åtminstone några år framöver. Kanske snavar man på ett bananskal, kanske börjar det gå sämre snart, ja man vet inte, men man kan alltid hoppas på att få bli stor som dig en dag :thumbup:

Kharon: Tack! Jag vet själv hur det är att ha ett minne som en akvariefisk så jag förstår dig. ;)

Och jag håller med dig på alla punkter angående bulk och deff. Det skall bli riktigt kul att dra igång efter nyår! Lycka till!

PyToN
2003-12-04, 18:18
Castro du är min idol!

Castro
2003-12-04, 19:32
Originally posted by PyToN
Castro du är min idol!

Ge dig! :laugh:
Men tack :em:

AdrenalineRush
2003-12-04, 19:38
castro :
kan du lägga upp en tråd där senare där du skriver upp hur du ska deffa? eftersom du verkar kunna det där om deff
:bpump: :eating: :sleep:

vill ha en mall som man kan gå efter typ :D

Spike
2003-12-04, 19:47
Bra ide AdrealinRush!! Det vore verkeligen bra så vi kan bli lite mer som castro allihop :thumbup: :thumbup:

Castro jag tänkte att du kunde lägga upp en tråd där du lite mer ingående beskriver vilken frisör du har, vilken tandkräm du äter och vilka shampon?! Vore jättebra om du ville skriva skostorlek också så man vet om man har nån chans att bli som du en dag...

vill ha en mall som man kan gå efter typ :D

Tack på förhand jättemycket...*fniss*

Ps. vilken jävla rygg på avatren!!!:bow:

Nike
2003-12-04, 19:52
castro du är lätt grymmast på hela brädan, hoppas man kan få din fysik nån dag alltså :thumbup: :thumbup:
tycker lätt att din journal och din bildtråd borde ligga i "Best Of Kolozzeum"

brutalaste ökningarna och påminner om arnold! castro som mod :thumbup: :thumbup:




PS. vad använder du för protein????

Castro
2003-12-04, 19:57
Originally posted by AdrenalineRush
castro :
kan du lägga upp en tråd där senare där du skriver upp hur du ska deffa? eftersom du verkar kunna det där om deff

vill ha en mall som man kan gå efter typ :D

Kommer plita ner minsta lilla detalj ur deffupplägget i min journal, men några mallar går inte att följa då vi alla är så olika. :nono:

Jag har heller inga större kunskaper att förlita mig på, men för att lyckas hyffsat med en deff behövs nog mest bara en del grundläggande kunskap om kost och en hel del disciplin (vilket inte finns att köpa på burk). Det bästa man kan göra för att lyckas med dieten är nog att läsa här på Kolozzeum och i diverse böcker och sedan tillämpa kunskapen på sin egen kropp. Det återstår att se om jag lyckas den här gången. Sist gick det inget vidare (tappade kilon, men säkerligen för mycket muskler också).

Spike: Gör du dig rolig på mina trådbesökares bekostnad eller? :D
Avataren är en bild på en gammal discokille som kallade sig Spinkoo, men det vet väl inte du vem det är då du inte ens var reggad på hans tid. :thefinger

Castro
2003-12-04, 20:00
Originally posted by Nike
castro du är lätt grymmast på hela brädan, hoppas man kan få din fysik nån dag alltså
tycker lätt att din journal och din bildtråd borde ligga i "Best Of Kolozzeum"

brutalaste ökningarna och påminner om arnold! castro som mod :thumbup: :thumbup:

PS. vad använder du för protein????

Nu får ni fan sluta driva med mig grabbar! :devil: :insane: Beröm de som förtjänar det istället! Känns nästan fjantigt att ta emot en massa beröm som man själv inte tycker sig vara värd.

Fast ni vet att jag älskar er ändå :love:

Jon2
2003-12-04, 21:40
Haha Castro är mångas idoler här ser jag.:D

Castro
2003-12-04, 21:47
Originally posted by Jon2
Haha Castro är mångas idoler här ser jag.:D

Nja, inte direkt...Spike och Nike är bara ett par galna grabbar som tycker om att driva med mig av den enkla anledningen att det gillar att bli piskade på rumpan av mig senare på MSN. :D

AdrenalineRush
2003-12-04, 22:01
hoho... så rolig du va nu spike :D :thefinger

jajja... kul att man kan glädja nån iaf :cheers:
förrästen, när får vi se fler bilder på din "framgång" castro? =)

Castro
2003-12-04, 22:06
Originally posted by AdrenalineRush
hoho... så rolig du va nu spike :D :thefinger

jajja... kul att man kan glädja nån iaf :cheers:
förrästen, när får vi se fler bilder på din "framgång" castro? =)

Om jag gör några framsteg under deffen så delar jag gladeligen med mig av dom, men det är ett tag dit, så inte än på ett tag iaf. :)

Pecca
2003-12-04, 23:08
Originally posted by Herkulez

Innan alla drar förhastade slutsatser kanske du ska förklara varför du blev vald till Mr Gay 2003:confused: :D


Så här ligger det till:

Tydligen så klär sig bögar i tajta kläder och skjortor, tröjor mm som inte har någon krage. Eftersom nästan hela min klädkollektion består av hotta-jeans och tajta, kraglösa t-shirts så såg man ju tydligen ut som en bög. Dock så är bögarna väldigt populära utomlands (hur nu det kommer sig) och tjejer anser att killar ska klä sig som bögar då dom tydligen klär sig väldigt snyggt, o eftersom jag tydligen klär mig som en bög och dessutom blev väldigt upprörd varje gång någon påpekade detta så blev smeknamnet där nere rätt givet, Mr Gay...

Så det har inget att göra med att alla killar drömmer om att bli som mig, det är en helt annan historia, förstår du...:angel:

Så till alla er som vill bli populära (jag har ju alltid varit det så jag försöker ju tona ner mig lite) klä er i tajta kläder som framhäver kroppen. Sen att jag var bred som 3-bögar verkar dock inte haft någon betydelse...:confused:

lauria
2003-12-06, 22:56
Det ser MYCKET bra ut de dära!!!!!!!!!!!! Hur många reps kör du? Hur lyder ditt tränings schema? och kosttillskott?

Lycka till :thumbup:

///Tobbe

Castro
2003-12-07, 02:22
Tack Lauria! :)
Jag har en träningsjournal om du är intresserad av att läsa om hur jag tränar.