handdator

Visa fullständig version : Fairing - RAGE Shaker?


MuskelApa
2010-03-21, 16:36
Tja Kolo,

Är på väg att beställa hem Fairings "RAGE - Shaker" från Kolozzeums webshop. Är det nån annan som har provat den aller annan modell "smartshake"? Håller verkligen behållarna tätt? Tränar nämligen direkt efter skolan och vill ha ett smidigt sätt att ta med mig mitt prottepulver utan att det läcker ut i väskan.

Tack!

rooz
2010-03-21, 16:42
Tja Kolo,

Är på väg att beställa hem Fairings "RAGE - Shaker" från Kolozzeums webshop. Är det nån annan som har provat den aller annan modell "smartshake"? Håller verkligen behållarna tätt? Tränar nämligen direkt efter skolan och vill ha ett smidigt sätt att ta med mig mitt prottepulver utan att det läcker ut i väskan.

Tack!

Köpte en på senaste Kolo-träffen. Har funkar mycket bra, lätt att diska och den "läcker" inte från behållarna du skruvar fast. Har behandlat den hårt, men den fixar det:thumbup:

MuskelApa
2010-03-21, 16:46
Asbra! Då blir det en sån då.
Tusen tack för snabbt svar! :)

OneManArmy
2010-03-21, 18:53
En kompis till mig köpte en och påstod att filtret skramlade runt i burken och fungerade inte. Nu har jag inte sett nämda shaker så förmodligen gör damen nånting fel när hon lägger i filtret.
Hon påstod även att det var konformat eller nåt och satt väldigt dåligt.

Tanner
2010-03-21, 19:43
Har 2st smartshaket och är mycket nöjd. Inga läckor och smidigt att kunna ha med sig flera olika pulver och blanda till utan extra burkar.

Ang tjejen och filtret, så sätter hon antagligen dit det snett eller ngt. För då trillar det rakt igenom. Men lägger man det på fasningen som finns sitter det mycket fint.

Ean
2010-03-21, 19:45
Smartshake är bra skit. Om man är snål fungerar även gamla snusdosor :D

Jontez
2010-03-21, 22:47
Har en sådan jag också från koloträffen och den fungerar mycket bra :) Kan rekommenderas

MuskelApa
2010-03-22, 10:08
Fan vad glad man blir när saker funkar!

Nitrometan
2010-03-22, 10:23
Har köpt en Smart Shake från Fairing/kolo och kan bara instämma. Den funkar mycket bra.

Flera behållare att ha pulver i och en bra shaker.

Två byggartummar! :thumbup: :thumbup:

Ungrim
2010-03-22, 11:25
Har 2 st, en läker som ett såll men den andra funkar fin fin, Har försökt lokalisera problemet med den första men inte hittat orsaken.

Tobbeh
2010-03-22, 15:09
Min träningskamrat köpte en på fitnessfestivalen den höll kanske 3 veckor, sen så gick "locket" sönder den där lilla flärpen man sätter över drickhålet..

Nitrometan
2010-03-23, 14:07
Min träningskamrat köpte en på fitnessfestivalen den höll kanske 3 veckor, sen så gick "locket" sönder den där lilla flärpen man sätter över drickhålet..

Har han testat att höra av sig till SmartShake eller de som gav honom shakern och klaga? Det kanske är ett känt problem i den leveransen som de har löst nu?