handdator

Visa fullständig version : Vad tycker ni om kost tillskott? (poll i projektarbete)


CVN
2010-03-18, 14:34
Hej för att sammanfatta det kort så skriver jag och några kompisar ett projektarbete gällande kost tillskott. Varav vi ska fråga cirka 100 olika personer vad deras allmänna åsikt är om kost tillskott.

Frågan lyder: Vilket av dessa svar stämmer bäst gällande eran åsikt om kost tillskott?

Ni får tolka frågan exakt hur ni vill och ni behöver inte motivera erat svar då det är endast pollen vi är intresserade utav.

Mvh

Pelle2
2010-03-18, 14:37
Kosttillskott heter det, särskrivning irriterar något enormt!

Numse
2010-03-18, 14:39
Kosttillskott* ;)

Uj, pelle va snabb. Och arg :(

Pelle2
2010-03-18, 14:44
Arg som fan! :D:devil:

vicarious
2010-03-18, 15:35
Du hade då inte många alternativ att välja på... svart, vitt eller grått.

CVN
2010-03-18, 15:41
Ber om ursäkt för särskrivning, skrev bara in texten och då visade brädan att det var en felstavning och att det skulle stå kost tillskott.

Pepz
2010-03-18, 15:46
tråkig poll med endast tre alternativ

roligare poll:
kostillskott och cablecrossen är det enda jag behöver
Nödvändigt för resultat
Underlättar för att få resultat
Underlättar livet men behövs inte egentligen
onödigt för att få resultat
skulle aldrig i mitt liv ta det
kanadagäss är inga renliga djur

Eddie Vedder
2010-03-18, 16:17
Svårt att förenkla på det viset men jag är ju på intet sätt en motståndare. Särskrivningar tycker jag dock illa om.:D

CVN
2010-03-18, 16:47
Svårt att förenkla på det viset men jag är ju på intet sätt en motståndare. Särskrivningar tycker jag dock illa om.:D

Ändra det fort då så inga andra kommer att hata mig :( (cut)

Sheogorath
2010-03-18, 16:57
Hade det inte varit roligare om ni frågat folk som inte hänger på ett träningsforum och proppar i sig kosttillskott dagarna i ända?

Sgart
2010-03-18, 17:08
Lite få alternativ tycker jag. Det är skildnad på tillskott och tillskott enligt min egna syn på det och att trycka "ja" i detta fallet känns som att jag skriver under att alla tillskott är vettiga men jag valde ja iallaf eftersom det blir fel att ta nej med.

Ungrim
2010-03-18, 19:18
kosttillskot är bra just som tillskott

Dreas
2010-03-18, 19:29
tråkig poll med endast tre alternativ

roligare poll:
kostillskott och cablecrossen är det enda jag behöver
Nödvändigt för resultat
Underlättar för att få resultat
Underlättar livet men behövs inte egentligen
onödigt för att få resultat
skulle aldrig i mitt liv ta det
kanadagäss är inga renliga djur Där har du min, vart det placerar mig vet jag inte. Vet ej kanske?

CVN
2010-03-18, 19:37
Hade det inte varit roligare om ni frågat folk som inte hänger på ett träningsforum och proppar i sig kosttillskott dagarna i ända?
¨

Det kommer vi även att göra, vi kommer fråga på cirka 4 stycken olika forum, varav detta är just ett träningsforum.

Lite få alternativ tycker jag. Det är skildnad på tillskott och tillskott enligt min egna syn på det och att trycka "ja" i detta fallet känns som att jag skriver under att alla tillskott är vettiga men jag valde ja iallaf eftersom det blir fel att ta nej med.

Grejen är den att kosttillskott betyder olika saker för olika personer, man får tolka frågan hur man vill. Vissa personer ser exempelvis kosttillskott som något "fusk", medan andra ser det som "ett måste".

siimon89
2010-03-18, 20:44
Att fråga folk på ett träningsforum som drivs runt tack vare kosttillskottspengar kanske kan bli lite misvisande :D Frågar du 20 slumpmässigt urvalda på stan lär svaret bli annorlunda.

Larsson92
2010-03-18, 20:49
Hade det inte varit roligare om ni frågat folk som inte hänger på ett träningsforum och proppar i sig kosttillskott dagarna i ända?

Sant!

kelk
2010-03-18, 22:24
Är negativt inställt till majoriteten av de kosttillskott som finns på marknaden så alternativ 2.

Sjoba
2010-03-18, 22:29
Tycker du frågar en grupp där du egentligen bara kan förvänta dig ett svar! :D

ont: Tycker att kosttillskott är ett oerhört bra sätt att komplettera en kost med brister. Bättre att ta igen det man missar via kosttillskott än att inte ta igen det alls :)