handdator

Visa fullständig version : N.O Xplode?


Jazen
2010-03-17, 21:32
Har kört med det ett tag nu, riktigt bra produkt för mig iaf...
MEN, blir ni andra som tar denna produkt också dåliga i magen?
Tar det 30-40min innan träning, så 20min in i träningen börjar magen leva om.
Måste akut till toaletten! whats up liksom...nå fler med samma problem ?

CVN
2010-03-17, 21:40
Har inte testat just denna produkten men har testat andra produkter som givit samma effekt. Lösning = Skit, innan passet :)

Jazen
2010-03-17, 21:43
Har inte testat just denna produkten men har testat andra produkter som givit samma effekt. Lösning = Skit, innan passet :)

ja jo visst går det...men jag tar det ca 40min innan träning. det kan slå in typ 20-40min in i träningen. riktigt jäkla segt när man är på g

Grotesk
2010-03-17, 21:46
Har kört med det ett tag nu, riktigt bra produkt för mig iaf...
MEN, blir ni andra som tar denna produkt också dåliga i magen?
Tar det 30-40min innan träning, så 20min in i träningen börjar magen leva om.
Måste akut till toaletten! whats up liksom...nå fler med samma problem ?

Aldrig upplevt detta, trots att jag tryckt i mig åtskilliga burkar. Du kanske kör för hög dos? Spekulationer.

vicarious
2010-03-17, 21:51
Det har hänt. Var noga med att inte överdosera, det brukar vara en hårfin skillnad mellan inga problem alls och rännskita. Förmodligen därför de sätter rekommendationerna som dom gör :D

Jazen
2010-03-17, 21:55
hmm jag brukar ligga under rekomendationerna t.om
Står att man ska ta mellan 1-3 skopor med viss mängd vatten. Jag tar enbart 2 skopor varjegång med 3.8dl vatten...
Men satan i gatan vad det sätter fart på magen

vicarious
2010-03-17, 22:04
Prova att inte svepa allt på en gång utan drick det långsamt i 10-15 minuter.

Jazen
2010-03-17, 22:08
Prova att inte svepa allt på en gång utan drick det långsamt i 10-15 minuter.

där sa du nått...jag brukar svepa i mig allt direkt....riktigt vidrigt är det =)

Robin4
2010-03-17, 22:13
där sa du nått...jag brukar svepa i mig allt direkt....riktigt vidrigt är det =)

Beror ju på vilken smak du köpt! :D

J.V
2010-03-17, 22:15
Vissa har samma problem med Rage. Är väl kanske så med alla prestationshöjare.

Råden brukar vara att blanda med ganska mycket vatten, ljummet. Vänta 10 minuter innan man dricker och drick det långsamt istället för att hälla i sig det. Drick rikligt med vatten efteråt och under hela passet, det ska tydligen motverka tarmupproret men också förbättra pump och såna krej. Har ett vagt minne av att det också hjälper att inta lite kolhydrater samtidigt.

Larsson92
2010-03-17, 22:20
Jag hade samma problem med fierce, men det gick över efter ungefär halva bruken. Magen kanske vänjer sig?

Jazen
2010-03-17, 22:22
mycket vatten och sansa sig med drickandet tror jag är ett bra recept...borde hyva i mig mer vatten än vad jag gör. Har aldrig haft problem med rage t.ex

blondyz
2010-03-19, 15:46
Ett hett tips är att setill att allt pulver är upplöst i vätskan innan intag, gäller väl det mesta.

Har hänt mig en gång på "Crack" från *************, denna löser upp sig själv genom att pysa lite fränt, men det är ganska tråkigt när det pyser i magen, bokstavligt talat och fräs i maskineriet blir det :D

JesperL
2010-03-20, 11:21
Jag har använt N.O-Xplode i 2 veckor, jag måste säga att jag är mycket besviken på produkten. Jag får så otroligt ont i magen har haft det nu sen jag började inta den, och den posetiva effekten man ska få ut av den inför ett träningspass stämmer inte överens med alla omdömen jag har läst. Den fungerar säkert otroligt bra på vissa men inte på mig. :)

Gorilla
2010-03-20, 18:12
Prova ta den med lite kolhydrater för att lugna magen. Lite maltodextrin kan både lugna magen och ge en viss synergistisk effekt med PWOn. Ta ett äpple eller banan eller köp malto.

Mr.Sjöborg
2010-03-20, 18:59
prövade No explode för första gången idag, smakade peck btw.
ca 2-3timmar efter intag när de va dags att göra numero dos märkte jag att bajset var grönt/blått(samma färg som drycken), lite äckligt men whatta heck de funka jy

Grotesk
2010-03-21, 23:26
prövade No explode för första gången idag, smakade peck btw.
ca 2-3timmar efter intag när de va dags att göra numero dos märkte jag att bajset var grönt/blått(samma färg som drycken), lite äckligt men whatta heck de funka jy

Alla veteraner vet ju att det som smakar peck fungerar, ta bara EAA tex. :D

Gorilla
2010-03-22, 09:01
prövade No explode för första gången idag, smakade peck btw.
ca 2-3timmar efter intag när de va dags att göra numero dos märkte jag att bajset var grönt/blått(samma färg som drycken), lite äckligt men whatta heck de funka jy
Då har du nog gjort något fel. Smaken är god och den färgar inte avföringen. Iallfall de smaker jag använt.

Trashcan
2010-03-22, 09:27
Då har du nog gjort något fel. Smaken är god och den färgar inte avföringen. Iallfall de smaker jag använt.

Hahah, du har inte funderat över möjligheten att han helt enkelt kanske har en annan åsikt om smaken än dig? Jag tror inte du kan bestämma hur han tycker att det smakar faktiskt.

Gorilla
2010-03-22, 15:49
Hahah, du har inte funderat över möjligheten att han helt enkelt kanske har en annan åsikt om smaken än dig? Jag tror inte du kan bestämma hur han tycker att det smakar faktiskt.
Smaken är som baken blablabla...

Men om man väljer att bortse från vad en individ tycker är mindre gott (notera: mindre gott) och vad som faktiskt är odrickbart så skiljer sig detta oerhört mycket. Att No-Xplode skulle vara äckligt, vilket innebär att i princip alla skulle anse att det var äckligt, är osant. Jmf. att tugga på plast eller något annat som inte är ätbart. Att det däremot inte passar hans indviduella smak är något helt annat. No-Xplode är således inte äckligt, hans smakpreferens passar bara inte.
Sen måste han dessutom ha gjort något fel med doseringen för att lyckas färga avföringen.

Hur som haver. Gillar han den inte är det inte nödvändigtvis smaken det är fel på. Oönskade och eventuellt farliga effekter tyder på feldosering.

Sen tycker jag personligen inte att No-Xplode ens är i närheten av de bästa pwo:s på marknaden.
/skitsnack slut/

Mr.Sjöborg
2010-03-22, 16:01
Smaken är som baken blablabla...

Men om man väljer att bortse från vad en individ tycker är mindre gott (notera: mindre gott) och vad som faktiskt är odrickbart så skiljer sig detta oerhört mycket. Att No-Xplode skulle vara äckligt, vilket innebär att i princip alla skulle anse att det var äckligt, är osant. Jmf. att tugga på plast eller något annat som inte är ätbart. Att det däremot inte passar hans indviduella smak är något helt annat. No-Xplode är således inte äckligt, hans smakpreferens passar bara inte.
Sen måste han dessutom ha gjort något fel med doseringen för att lyckas färga avföringen.

Hur som haver. Gillar han den inte är det inte nödvändigtvis smaken det är fel på. Oönskade och eventuellt farliga effekter tyder på feldosering.

Sen tycker jag personligen inte att No-Xplode ens är i närheten av de bästa pwo:s på marknaden.
/skitsnack slut/

Haha okej, så för att majoriteten tycker att den är drickbar/god så kan inte den vara äcklig för mig?
Hur skulle smaken skilja sig för att(som du påstår) jag doserat för mkt?

Berätta gärna vad för fel jag gjort eftersom att du verkar kunna de mesta....

Mr.Sjöborg
2010-03-22, 16:02
Alla veteraner vet ju att det som smakar peck fungerar, ta bara EAA tex. :D

Aint that right;) jy värre de smakar desto bättre tröck i beseps:hbang:

vicarious
2010-03-22, 16:27
Haha okej, så för att majoriteten tycker att den är drickbar/god så kan inte den vara äcklig för mig?
Hur skulle smaken skilja sig för att(som du påstår) jag doserat för mkt?

Berätta gärna vad för fel jag gjort eftersom att du verkar kunna de mesta....

Håller faktiskt med Gorilla lite här.. Den kan vara äcklig för dig - visst. Men att den smakar generellt "illa" vet jag inte om man kan säga. Det är ju inte direkt odrickbart så man kräks.

Kan väl vara så att du hade nåt skit / problem med tarmarna som gjorde att det blev som det blev också? Jag skulle bli skraj om min avföring va blå eller grön :D

Mr.Sjöborg
2010-03-22, 16:33
Håller faktiskt med Gorilla lite här.. Den kan vara äcklig för dig - visst. Men att den smakar generellt "illa" vet jag inte om man kan säga. Det är ju inte direkt odrickbart så man kräks.

Kan väl vara så att du hade nåt skit / problem med tarmarna som gjorde att det blev som det blev också? Jag skulle bli skraj om min avföring va blå eller grön :D

Nej, de gick ju klart och tydligt, men de enda jag skrev va att jag tycket den smaka peck, förstår itne va gorilla ska grina över.

vicarious
2010-03-22, 16:43
Nej, de gick ju klart och tydligt, men de enda jag skrev va att jag tycket den smaka peck, förstår itne va gorilla ska grina över.

Fått någon klarhet i varför avföringen blev så? Blir det likadant varje gång?

Mr.Sjöborg
2010-03-22, 16:51
Fått någon klarhet i varför avföringen blev så? Blir det likadant varje gång?

haha ne:P kör itne med no explode
prövade för att jag pwo:ade hos en polare och va sugen på att testa bara för att, de va bara skiten efter intag av pwo som blev se resten va normalt

Joe Hardgainer
2010-03-22, 17:20
Kan ju gå och smutta på den hela vägen till gymmet medans du tänker igenom hur passet ska gå. Själv tar jag en klunk vid varje rödljus :)

blondyz
2010-03-22, 21:22
Provade en N.O Explode NT (stick) idag, blue raz eller vad den heter.. Smakade ungefär som diskmedel (någon av de godare sorterna, men ändå) enligt mig..

Effekten var under förväntan för detta hiskeliga pris. Crack från Revolution har jag kört innan, där snackar vi krut för beseps.

Mr.Sjöborg
2010-03-22, 21:24
Smakade ungefär som diskmedel (någon av de godare sorterna, men ändå)
.

haha va?:p har du prövat oliak diskmedelssorter?

Grotesk
2010-03-22, 21:37
Aint that right;) jy värre de smakar desto bättre tröck i beseps:hbang:

PReciZZzzz.

AdamK
2010-03-22, 22:22
jag har kört 2 burkar xplode och den gav bra pump och så men saknar beta-alanin?

vet inte om det är beta-alanin i xplode men tycker rage har en lagom dos

blondyz
2010-03-22, 22:43
haha va?:p har du prövat oliak diskmedelssorter?

ja alltså, citron är helt klart värst.. Grön yes smakar rätt strävt, men Grumme Hav tror jag den heter, den är ljus ljus blå, typ så smakar den.

MrMacke
2010-03-24, 21:56
Makes us sick it does... nasty xplodez! Funkar bra, men pallar inte illamående och huvudvärk som börjar 2-3 timmar efter gympasset och fortsätter hela natten! :(

Grotesk
2010-03-24, 22:05
Vad är ni för baddybillders egentligen? Fisförnäma och mesiga. :D