handdator

Visa fullständig version : Magrutor, behöver hjälp?


supermannen
2010-03-12, 01:46
Hej är en kille på 19år väger 60kg och är 1.68cm.
Jag tränar gym jag ökar mina muskler helatiden.
Går på protoiner WHEY 80.

Men får inte fram mina magrutor. Jag har fett på magen men är en smal kille, hur ska jag göra för att få fram mina magrutor så fort som möjligt, jag har tränat magen nu i 2 månader hårt men jag fick höra att dem inte syns för mitt fett är i vägen fast jag inte har fett som syns utan bara rak mage.
Hade varit snällt med lite hjälp.

supermannen
2010-03-12, 01:50
???

Stoltz
2010-03-12, 01:55
???

Chilla, klockan är fan rätt sent :D

I de flesta fall handlar det om att fettet täcker över magrutorna, alternativt att magrutorna är för små och otränade.

Ledsen att behöva vara den som ger dig det här också, men två månader hård träning... Är två månader. Inte riktigt den tiden som krävs för att få lite större muskler. De har säkert växt, men jag hade nog rekommenderat att du bygger upp dem ett tag till innan du börjar med fettminskning.

Christyle
2010-03-12, 02:25
deff kommer alltid vara det enda sättet för att få fram magrutorna tyvär. lågt BF krävs det spelar ingen roll hur mkt du tränar magen.

Linusheenriksson
2010-03-12, 02:52
:O

du är ju undernärd

Cerberus
2010-03-12, 03:36
du har fett på magen, tror inte deff skulle se något vidare ut med din nuvarande vikt dock..

Rahf
2010-03-12, 04:43
Låt det ta den tid det kommer ta, resultat kommer inte i en handvändning.

Brudarna finns kvar, om det är det du oroar dig över, vilket förmodligen är en av de sämsta anledningarna.

Ungrim
2010-03-12, 07:32
Brudarna finns kvar, om det är det du oroar dig över, vilket förmodligen är en av de sämsta anledningarna.

Ha Ha, nu var du taskig med grabben..



Som sagt här ovan, 2 månader är väldigt lite tid för att bygga massa, Ligg i med träningen ett bra tag och sen kan du kanske börja deffa bort lite fett.

Martin Löwgren
2010-03-12, 10:03
Hej är en kille på 19år väger 60kg och är 1.68cm.
Jag tränar gym jag ökar mina muskler helatiden.
Går på protoiner WHEY 80.

Men får inte fram mina magrutor. Jag har fett på magen men är en smal kille, hur ska jag göra för att få fram mina magrutor så fort som möjligt, jag har tränat magen nu i 2 månader hårt men jag fick höra att dem inte syns för mitt fett är i vägen fast jag inte har fett som syns utan bara rak mage.
Hade varit snällt med lite hjälp.

http://kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=139567