handdator

Visa fullständig version : Hur man ska gå till väga när man deffar.


Ervin
2003-09-28, 16:55
Kan inte nån snäll själ sätta sig o skriva ner en guide till hur man ska deffa respektive bulka? I varje fall hur man ska deffa.Tror det är ganska så många inklusive mig som skulle vilja läsa en sådan.
Skulle nog passa ganska så bra i Best of Kolo. Inte bara att man ska äta långsamma kollisar och ligga på energi underskott utan även lite tips o tricks på hur man ska klara en deff period på bäst möjliga sätt med så lite muskel förlust som möjligt. Det är säkert många jätte duktiga Deffare som kan dela med sig av sina erfarenheter :)

Ervin
2003-09-28, 17:13
någon som ställer upp?

Munter
2003-09-28, 17:21
Vågar jag säga SÖK ? Alla olika former av dieter, cardioupplägg et cetera finns genomgånget flera gånger om. Varje vår kommer det ungefär fem kubikmeter nya trådar som tar upp precis det du frågar om.

Ervin
2003-09-28, 17:26
jo jag vet och det var darför jag tänkte att man kunde sammanställa en guide som förklarar lite om deff och dom olika dieterna. Och sedan så kan man ju skriva lite personliga erfaranheter, det är inte alltid lätt o följa en diet, typ hinder och vad man bör tänka på under deff perioden.

Berry
2003-09-29, 10:12
King Grub har ett bra standardsvar han brukar klistra in i alla sådana här trådar. Bara att hitta en och läsa.

kharon
2003-09-29, 13:15
King Grubs standardsvar är ju "best of" material. Kanske det redan finns där, har inte kollat.

Att sammanställa en hel guide är ganska tidskrävande, jag har då i alla fall inte tid. Du kan ju göra det själv Ervin? :thefinger