handdator

Visa fullständig version : Kre-Alkalyn dosering?


Mist
2010-03-11, 16:10
Tjenare!

I shopen så står det 1-3 kapslar innan träning, så jag hade tänkt att ta en, men nu när jag fick burken så står det 3-4 innan träning. :(

Det kommer att bli jävligt dyrt om jag ska ta 3st. per gång så det jag undrar är om ni tror att det går bra att bara ta 1 än då?

Snabbt svar uppskattas, ska ta om 20 min.

Vildarawk
2010-03-11, 16:18
Borde väl gå att skicka tillbaks om inte annat?

Mist
2010-03-11, 16:21
Borde väl gå att skicka tillbaks om inte annat?

Då måste jag ju punga ut med frakt, har du någon annan åsikt ang. min fråga?

hertzman
2010-03-11, 16:22
Förslagsvis köper du monohydrat i framtiden istället. Billigare med samma effekt. Nu är det väl bara att stå ditt kast (förutsatt att den inte är oöppnad och du har ångerrätt kvar) och få i dig ungefär 5gram per dag.

Mist
2010-03-11, 16:25
Förslagsvis köper du monohydrat i framtiden istället. Billigare med samma effekt. Nu är det väl bara att stå ditt kast (förutsatt att den inte är oöppnad och du har ångerrätt kvar) och få i dig ungefär 5gram per dag.

Den är oöppnad men jag tänker ju fan inte betala 99:- frakt för att skicka tillbaks en vara på 269:-. :P Monohydrat måste man ju ladda upp med, det är ju krångligt.:Virro

hertzman
2010-03-11, 16:28
Den är oöppnad men jag tänker ju fan inte betala 99:- frakt för att skicka tillbaks en vara på 269:-. :P Monohydrat måste man ju ladda upp med, det är ju krångligt.:Virro

Du behöver ladda med Kre-Alkalyn också. Det är samma ämne, kreatinmonohydrat, fast det i är buffrat i kapseln. Det bör inte påverka det faktum att det tar ett tag att "fylla på" musklernas kreatinnivåer. Så det hela är nog bara säljsnack. Ta dina kapslar nu och köp monohydrat nästa gång.

Mist
2010-03-11, 16:35
Du behöver ladda med Kre-Alkalyn också. Det är samma ämne, kreatinmonohydrat, fast det i är buffrat i kapseln. Det bör inte påverka det faktum att det tar ett tag att "fylla på" musklernas kreatinnivåer. Så det hela är nog bara säljsnack. Ta dina kapslar nu och köp monohydrat nästa gång.

Uppfattat.:) Surt att jag inte såg att det fanns billig mmonohydat i shopen. :devil: Då tar jag väl idag fast träningen blev inställd.