handdator

Visa fullständig version : King Grub ;]


-xR-
2002-04-25, 16:57
(medelandet är mestadels till grub. ni andra får givetvis också kommentera)
tjenare grubb... hoppas du kommer ihåg mig :)... du hjälpte mig en hel del på maxx om du minns... jag har nu deffat ett tag för att minska i fett vikt och gått ner runt 8kg skulle jag gissa eller ngt... jag behöver nu hjälp med ett tränings schema utav dig... 3 dagar i veckan kör jag.

sedan efter att jag slutat deffa vilket kanske blir efter sommaren, skall jag bara äta likadant fast mer kolhydrater och större portioner? Men fortfarande ingen skräpmat?

tack för din hjälp :D

King Grub
2002-04-25, 17:09
8 kilo! :eek: Bra jobbat!

Jag tycker det låter bra att öka kolhydratsintaget när det är dags att bygga igen. Visst kan du unna dig lite skräpmat också - det försämrar absolut inte byggningen, bara du ser till att få i dig tillräckligt med bra mat också. Men du behöver ju inte gå helt överstyr med skräpet för det. ;)

Träningsschema - det finns redan mängder av bra trådar om sådana här, har jag sett. Använd sökfunktionen så hittar du säkert en hel del.

-xR-
2002-04-25, 17:13
tack :)... behöver man mycket kalorie överskott för att kroppen skall bygga muskler eller? isf lär man ju lägga på sig en del fett också... bör man köra cykler eller deffa bort allt innan sommaren sedan?
(jag frågar nu ifall du försvinner) :) :rolleyes:

King Grub
2002-04-25, 17:17
Ett visst överskott lär ju behövas, för att få kroppen att inse att den har råd att lägga på sig muskelmassa, men det behöver ju inte vara någon tokbulk. Ett par tre hundra kilokalorier över +-0 läget bör räcka.

En viss mängd kroppsfett får du nog räkna med att lägga på dig samtidigt. Annars får du verkligen ha järnkoll på kalorierna.

-xR-
2002-04-25, 20:00
Jag har letat och letat efter ett schema... vill ha ett lite mer personligare som du hjälpte mig med en annan gång. Skulle du kunna hjälpa mig en aning med det? 3ggr/vecka kör jag och jag vill även bli starkare på bänken. Jag deffar nu ett tag framöver som du kanske vet och knäböj bör jag också undvika för ryggkotpelaren eller vad den hette :D . Skriv ifall du inte orkar. Det är okej det med :cool:

-xR-
2002-04-26, 18:22
kom igen grub. plz :(

stefannn
2002-04-27, 15:55
minst 500 kcal extra ska du ligga på om du vill växa..

PK
2002-05-01, 17:48
grub. så det är här du holler hus hahaha. tordes du inte fortsätta skriva på max efter avslöjandena folk gjort om dig där hahahaaha

:eek:

King Grub
2002-05-01, 17:50
Avslöjanden? Omotiverade idiotpåhopp från dig, vilka inte har någon som helst förankring i verkligheten, skulle jag ville kalla det. Se bara på det här inlägget från Maxx t ex http://www.maxx.nu/dcforumlite/1967.html där både du och jag svarar på en fråga. Vem har de vettigaste inläggen där?

PK
2002-05-01, 17:58
patetiskt, att folk skrivit i både ditt och mitt namn är ingen hemlighet. denna fråga har jag ALDRIG svarat på!!

däremot är ditt svar mycket felaktigt då du skriver att magmusklerna inte skiljer sig från övriga. magmusklerna är pastorala muskler och därmed mottagliga för en större mängd träning!! även om jag holler med om att hon tränade fel...

för övrigt har jag flera gånger sett dig svara felaktigt på innlägg som jag sedan fått "rätta till" så tro inte att du är någon allvetare som kan snäsa åt mig hur som helst.... hehehe rätt kul att tror dig veta allt du :eek:

King Grub
2002-05-01, 18:05
Du skall inte tro att några av de senare inläggen i mitt namn är gjorda av mig heller.

Jag har aldrig någonsin påstått att jag vet allt. Var du har läst något sådant är en gåta. Vad har du för personligt hat mot mig? Jag har aldrig sagt någonting negativt om dig tidigare.

Om du på allvar tror att dessa påstådda "avslöjanden" är något annat än skrattretande lögner, så är det bara synd om dig.

PK
2002-05-01, 18:09
Nå, tänker du svara och erkänna att du liksom de flesta andra svarat fel på innlägg + att du svarat på sådant du inte haft en aning om för at göra dig populär som när du tex rådde en person med krummrygg och framåtroterade axlar att träna mer laissimus!
:eek:

Bamse
2002-05-01, 18:11
Kan ni kanske ta denna diskussion via telefon istället?

King Grub
2002-05-01, 18:14
Är det någon slags brottsmålsutredning? Jag har säkert gett felaktiga svar på många frågor, men jag har aldrig utgett mig för att kunna allting. Jag förstår inte var du har fått det ifrån.

Om jag har svarat fel på något, ger det dig rätten att komma här med personliga påhopp och ett maniskt hat?

PK
2002-05-01, 18:15
pease grub! hehe

Nej, jag har inget personligt hat mot dig. på ett ungefär när skrev du ditt sista innlägg där? jag har nog gott på en och annan nit av någon skojjare där hehe. :rolleyes:

Mia
2002-05-01, 18:16
Bamse, certified peacemaker.

King Grub
2002-05-01, 18:19
Någon gång i slutet av februari eller början av mars. Det där magexemplet ovan var ett undantag för att hon lät så desperat.

Peace?

PK
2002-05-01, 18:23
Då har jag nog missuppfattat en del saker som skrivits i ditt namn hehe. ja, nog har jag skrivit en del barnsliga saker men jag ska skärpa mig nu. jag ska inte hacka mer på dig heller för den delen. du är trots allt ambitiös och har säkert hjälpt många med sin träning..

ha det ;)

King Grub
2002-05-01, 18:25
Utmärkt! :)

Förresten, Maxx är ett ypperligt exempel på skräpforum, när man kan skriva vad som helst i någon annans namn.

Ha det själv!

Hackstait
2002-05-01, 19:24
NEJ FÖR FAN inte snacka skit om Maxx forumet nu! Jag tycker det är ett helt underbart forum!!!

HA HA så PK(kulan) är här nu oxå. :)

Men vad hände med ditt efternamn (kulan)? Inlägget som länkas till här uppe är ju underbart. :o :D :p ;)

stefannn
2002-05-01, 20:20
uj uj uj ..här trodde man att man hade kommit till ett seriöst forum när man lämnade maxx, men det visade sig ju att dessa personer som förstörde maxx skullehitta hit... och gällande grub så e detju jävligt tråkigt att du ska få skit för att du e kunnigare än vissa...

PK
2002-05-01, 20:26
tja hackstait!
lyckades inte logga in med det namnet, var kanske för långt. ja maxx är ett bra forum då allt flyter på snabbt och smidigt sedan finns det ju en hel del humor också och det ska man kunna ta när man skriver där hehe. :eek:

Arne Persson
2002-05-01, 20:31
Jag tog upp "Maxx-problematiken" med Bartoll under Stockholmstävlingen och före slog att han omedelbart styrde upp och slängde ut de som inte kunde sköta sig. Han sade att han redan påbörjat den problemlösningen.
Personligen tycker jag att det är synd att Maxx's forum har blivit rena soptippen pga alla töntar och prepubertala småglin som huserar där.

Hackstait
2002-05-01, 20:32
Ja där skrev du det PK! Det som Maxx har saknar många andra forum, T ex den underbara humor som finns på Maxx. En del verkar inte kunna ta det, men FAN vad jag har skrattat när jag vart på Maxx! :p

Sen finns det ju faktiskt plats för en & annan seriös fråga oxå. ;)

Arne Persson
2002-05-01, 20:34
Ursäkta! Skall stå:
Jag tog upp "Maxx-problematiken" med Bartoll under Stockholmstävlingen och före slog att han omedelbart styrde upp och slängde ut de som inte kunde sköta sig på detta forum. Han sade att han redan påbörjat den problemlösningen.
Personligen tycker jag att det är synd att Maxx's forum har blivit rena soptippen pga alla töntar och prepubertala småglin som huserar där.

Joachim B
2002-05-01, 20:40
Tyvärr är min tid ganska begränsad. Så om Ni tycker att någon uppför sig illa skicka då ett meddelande eller e-post till mig eller Tinner - gärna med länk till inlägget i fråga.