handdator

Visa fullständig version : Bumps


Neuwb
2010-03-09, 23:07
Hur funkar dessa bumps egentligen? Är det nån liten rackare som letar bland 5 år gamla trådar och känner att det är otroligt viktigt att skriva i den eller hur tänker man när man bumpar? Hur får de upp tråden från första början?

Stoltz
2010-03-09, 23:08
Allt som krävs är en sökfunktion och relativt låg intelligens i värsta fall. I bästa fall är det någon som vet vad de sysslar med och bumpar något roligt.

spann
2010-03-09, 23:09
typ mitt första inkägg här va en monsterbump. va la att jag är retard, och så låg tråden uppe på första sidan av någon anledning. kanske för ja va inne första gången här?

ingen aning. vissa e roliga

Exhale_
2010-03-09, 23:12
Jag kan ha fel men uppstår inte bumpen då en ny användare, för en gångs skull, försökt använda sökfunktionen?

Loke
2010-03-09, 23:36
Bumpar är något bra.

Det dåliga är när man gör det BARA för att lyfta tråden.

Men tillför man något, om än så litet, så kan det ge nytt liv åt en gammal klassiker.

Kwon
2010-03-09, 23:38
Hur funkar dessa bumps egentligen? Är det nån liten rackare som letar bland 5 år gamla trådar och känner att det är otroligt viktigt att skriva i den eller hur tänker man när man bumpar? Hur får de upp tråden från första början?

Antingen är det någon som har länkat till en gammal tråd eller så har man fått upp en gammal tråd när man sökt via google ovetandes.

Tex så var det ngn som hade gjort en existenz-länk till Kolo, som man var tvungen att posta i, vilket visade sig vara en 5 år gammal tråd etc osv

EDIT: Samt när en ny medlem använder sökfunktionen.

Kek
2010-03-10, 00:27
Förstår inte varför folk klagar på bumpar. Bumpar de inte kommer någon dryg jävel och säger "sök nååååååbbbb!!" Bumpar man kommer en annan dryg jävel och säger "mog1 bump.."

HMB
2010-03-10, 00:36
http://www.threadbombing.com/data/media/8/hippo_bump.jpg

MojjMojj
2010-03-10, 01:19
länkar > bumps