handdator

Visa fullständig version : Mega Svacka..


Psyla
2010-03-09, 19:31
Har ni själv varit i en? Känns som jag är i en djup svacka just nu.

Är det inte axlarna som har strulat så är det förkylning på förkylning som har kommit, jag har känt mig totalt oinspirerad, både gällande träning och protein *grr*

Detta är extremt ovanligt då träningen betyder allt, allt för mig.... Frustrerad..

vicarious
2010-03-09, 19:34
Våren är i luften, vi går mot ljusare tider! Bara kämpa de sista veckorna *flex*

Pinturicchio
2010-03-09, 19:37
Ja svacka å svacka, räcker att ett pass går åt helvette så tappar man suger för allt som finns i livet....
Men så är de brinner man för träning så brinner man :D

Nixon
2010-03-09, 19:38
Japp, från sep/okt förra året tills igår typ. Motivation i bott och knä & axel som krånglat till och från, mest till.

Baan
2010-03-09, 19:39
När jag pimpade ett diskbråck var jag ganska ledsen. Delvis för det gjorde ganska ont hela tiden, vilket gjorde att jag var ganska lättretlig (mer än vanligt kekek), men även för att träningen blev ganska kass. Lärdomen är att skaffa lite distans till träning. Inte jättebra när träningen är "allt" för en. Ganska uppenbart skulle jag säga :)

tja88
2010-03-09, 19:40
ja, befinner mig själv i en just nu. misstänker att de problem jag fått uppstått på grund av stress. ska aldrig mer stressa i onödan

Andy.da.wohoo
2010-03-09, 20:40
Var i en svacka för inte så längesen. Var inte alls kul att gå till gymmet längre. Då började jag med ett annorlunda träningsprogram och sen dess har det blivit bättre:) Variation!

feyin
2010-03-09, 20:42
Träna för att leva inte leva för att träna. Någonting annat i livet måste du ju ha förutom träningen? Annars ut på jakt.

Jagärsvag
2010-03-09, 21:19
Har ni själv varit i en? Känns som jag är i en djup svacka just nu.

Är det inte axlarna som har strulat så är det förkylning på förkylning som har kommit, jag har känt mig totalt oinspirerad, både gällande träning och protein *grr*

Detta är extremt ovanligt då träningen betyder allt, allt för mig.... Frustrerad..

Vila tills du känner dig frisk och sugen på att träna.
Träningen borde inte betyda allt, hitta fler intressen.

Ingrosso
2010-03-09, 22:20
Är själv i en svacka just nu, sjukt otaggad på att träna överhuvudtaget.

p1r
2010-03-09, 23:52
Bara lägga ner träningen och återuppta om nåt år och hoppas att du är motiverad då.

Chrillee
2010-03-10, 00:05
Precis, när man känner så är det bara att slappna av lite. Ska ju inte gå så långt att det blir en börda.