handdator

Visa fullständig version : Fråga angående gainer


Ljung
2010-03-08, 23:09
Ska man köra med mjölk eller vatten ? är det någon stor skillnad ? Om man kör mjölk blir den inte sur om man blandar den ungefär 2 timmar innan den ska intas ?

Tack på förhand!

Eddie Vedder
2010-03-08, 23:11
Ska man köra med mjölk eller vatten ? är det någon stor skillnad ?

Givetvis blir det skillnad. Det är ju bara att läsa innehållet i mjölk så ser du ju att det innehåller energigivand ämnen vilket vatten inte gör.

Om man kör mjölk blir den inte sur om man blandar den ungefär 2 timmar innan den ska intas ?

Jo det lär kunna bli en viss bakterietillväxt. I alla fall om den ligger i rumstemperatur.

Ljung
2010-03-08, 23:28
Givetvis blir det skillnad. Det är ju bara att läsa innehållet i mjölk så ser du ju att det innehåller energigivand ämnen vilket vatten inte gör.



Jo det lär kunna bli en viss bakterietillväxt. I alla fall om den ligger i rumstemperatur.

Hur ska jag göra för att den ska hålla sig kall och drickbar då ? Vill gärna köra på mjölk. Har ingen kylväska precis som jag tar med på gymmet*cry*

Eddie Vedder
2010-03-08, 23:30
Hur ska jag göra för att den ska hålla sig kall och drickbar då ? Vill gärna köra på mjölk. Har ingen kylväska precis som jag tar med på gymmet*cry*

Antingen chansar du eller så skiter du i det om inte gymmet har ett kylskåp du kan låna. Så länge det är vinterväder kan du ju gömma den i snön.;)

Ljung
2010-03-08, 23:36
Antingen chansar du eller så skiter du i det om inte gymmet har ett kylskåp du kan låna. Så länge det är vinterväder kan du ju gömma den i snön.;)

Det sista alternativet va jäkligt bra ju, ska ta o köra på det ;) Hoppas ingen hittar min mjölk o snor den *grr27*

tack för tipset :)

capron
2010-03-12, 14:22
Själv druckit mjölk mixat med sojabönor som varit i shaker i två timmar. Flera gånger aldrig haft något problem med magen. Tror nog du köra på utan att gömma den in snön.