handdator

Visa fullständig version : Mandarinspam träningsdagbok! [rådgivning tack]


mandarinspam
2010-03-06, 22:01
Tjena alla kolozzeumare, jag är ny här så var inte så hård på mig om jag "bryter" några regler eller liknande! Jag är en kille på 17 år som är 185 cm lång och väger ca 82 kilo! Jag gymmar 4-5 gånger per vecka då jag blandar konditionsträning med styrketräning.

Har gymmat nu snart i ett år och har bara gått ner massor med vikt, från 115 kg blev jag ca 82 på 4-5 månader.

Jag behöver rådgivning på min träning pga det inte känns som att något händer längre, och det stör mig som fan! Jag tar Uni-liver och Whey 80 till träningen och har även provat massor med ner-i-vikts piller, som oftast inte har fungerat.

Har även bifogat två bilder för att ni ska kunna se hur jag ser ut just nu. Mitt största mål är överkroppen, där ingenting verkar hända, fast jag får benmuskler hur lätt som helst.

Mitt mål, eller "drömkropp" så att säga är detta (http://gossipteen.com/wp-content/uploads/2009/09/taylor-lautner-shirtless-eclipse-photos.jpg) och jag är villig att göra ALLT för att uppnå mitt lov så snabbt som möjligt :).