handdator

Visa fullständig version : Jungle Warefare, inte olaglig längre?


Larsson92
2010-03-06, 16:51
Tjena,
Jag har fått för mig att Jungle warefare är olaglig? Stämmer inte detta? Jag hittade en återförsäljare av produkten och de har skrivit såhär i produktinformationen:
"Är Jungle Warefare olaglig i Sverige = NEj det är den inte!
Innehåller Jungle Warefare prohormoner eller steroider = Nej det gör den inte!
" (http://********.se/product.php?productid=16906)

Vet ni om detta stämmer eller inte?
Eller är det en ny uppgraderat jungle warefare som får säljas i sverige?
Innehåll: INGREDIENSER per kapsel (175 mg) Proprietary Mormordica Chirantia Extract, Conjugated (-) 3.4-Divanillyl Tetrahydrofuran, ADED (17a-methyl-5a-dehydro-etiocholane-4,6-dien-3-one-17-ol), Proprietary Conjugated Coleonolextract. Övriga ingredeinser: Gelatin, mikrokristallin cellulosa, modifiera majsstärkelse, magnesiumstearat, kisel.

CVN
2010-03-06, 16:55
Det finns 2 st olika JW, den ena är olaglig den andra inte.

Larsson92
2010-03-06, 17:00
Okey, hur vet man om det är den olagliga eller inte då? Någon skillnad är det ju, vilken?

CoolBoy
2010-03-06, 17:20
Det finns 2 st olika JW, den ena är olaglig den andra inte.
Bull!

Det är exakt samma innehåll i den nya som den gamla.

oTure
2010-03-06, 17:23
Bull!

Det är exakt samma innehåll i den nya som den gamla.

nej

Gorilla
2010-03-06, 17:31
Bull!

Det är exakt samma innehåll i den nya som den gamla.
Nopelidopeli. Det säljs t.om. olika versioner i olika länder.

CoolBoy
2010-03-06, 17:38
Jag pratar inte om Jungle Warfares olika innehåll i andra länder. Jag pratar om den Jungle Warfare som såldes på MM**OR*S och sedan togs bort eftersom RF.se hittade spår av dopingämnen i det.

Nu är samma produkt testad igen och tydligen innehåller den inte dopingämnen. Och återigen - det är samma innehåll som förra.

Min källa på det? En polare har både den som såldes i somras och den som säljs nu och det är inga ändringar på innehållsförteckningen.

EiseltUK
2010-03-06, 18:06
Jag pratar inte om Jungle Warfares olika innehåll i andra länder. Jag pratar om den Jungle Warfare som såldes på MM**OR*S och sedan togs bort eftersom RF.se hittade spår av dopingämnen i det.

Nu är samma produkt testad igen och tydligen innehåller den inte dopingämnen. Och återigen - det är samma innehåll som förra.

Min källa på det? En polare har både den som såldes i somras och den som säljs nu och det är inga ändringar på innehållsförteckningen.

Dopinglabbet hittade inte spår i produkten utan man hittade spår av steroider som metaboliserades på samma sätt som metyltestosteron. Analyserar man prod är det inte säkert att man hittar något... i varje fall inget som finns med på dopinglistan.

CoolBoy
2010-03-06, 18:23
Dopinglabbet hittade inte spår i produkten utan man hittade spår av steroider som metaboliserades på samma sätt som metyltestosteron. Analyserar man prod är det inte säkert att man hittar något... i varje fall inget som finns med på dopinglistan.

Jag är medveten om det. Min mening var att visa att produkten är densamma som förut.

capron
2010-03-06, 20:48
Läst lite på flashback om JW. JW är dopingklassat men inte olagligt. Så jag tror det är lagligt att äta. Men du får inte tävlar eller tränar på RF gym. Dessutom tycker rätt många att det är kraftfult så det är nog likande risker för bitschtits och minskade pungkulor så som annan AAS.

CVN
2010-03-06, 21:11
Bull!

Det är exakt samma innehåll i den nya som den gamla.

Jag syftade på dem 2 olika JW som finns, vanliga Jungle Warfare och Jungle Warfare Extreme...

Läst lite på flashback om JW. JW är dopingklassat men inte olagligt. Så jag tror det är lagligt att äta. Men du får inte tävlar eller tränar på RF gym. Dessutom tycker rätt många att det är kraftfult så det är nog likande risker för bitschtits och minskade pungkulor så som annan AAS.

Ha..ha...

carl0
2010-03-06, 21:58
Jag syftade på dem 2 olika JW som finns, vanliga Jungle Warfare och Jungle Warfare Extreme...



Ha..ha...



Folk har fått liknande biverkningar när dom använt JW, svar ja.

slut frågor?

Larsson92
2010-03-06, 22:13
Så det kan alltså vara farligt att använda den? Det man får bieffekter av den?

CVN
2010-03-06, 22:16
Folk har fått liknande biverkningar när dom använt JW, svar ja.

slut frågor?

Vad jag vet så har ingen fått sådana biverkningar av JW.

Så det kan alltså vara farligt att använda den? Det man får bieffekter av den?

Huruvida det är farligt eller inte är ju lite upp till var och en, men du som är 92:a bör inte tänka på att använda testostron förhöjare förränn du börjar närma dig 30 års åldern.

Larsson92
2010-03-06, 22:19
Huruvida det är farligt eller inte är ju lite upp till var och en, men du som är 92:a bör inte tänka på att använda testostron förhöjare förränn du börjar närma dig 30 års åldern.

Okey, det ger ingen effekt på mig?
Vet att några killar i samma ålder använder den, bara slöseri på pengar?

Crocker
2010-03-06, 22:23
Okey, det ger ingen effekt på mig?
Vet att några killar i samma ålder använder den, bara slöseri på pengar?

Ja, definitivt. Verkligen när man fortfarande är ung.

CoolBoy
2010-03-07, 12:46
Det ger bra effekt på killar födda 92. Biverkningarna är väl ingen höjdare men det får man ta.

Larsson92
2010-03-07, 13:29
Det ger bra effekt på killar födda 92. Biverkningarna är väl ingen höjdare men det får man ta.

Vad är det för biverkningar?

jontet
2010-03-08, 23:47
Vad är det för biverkningar?

endera handlar du anabola steroider ur Dragans baklucka eller så är du smart och gör som de flesta andra av oss och kör på proteinpulver och kreatin.
Det finns inga snälla biverkningsfria "nästan-steroider". Jag hoppas det är dina blåsta polare snarare än de eventuella dopingegenskaper som gjort att produkten fått ditt intresse!

Mitched
2010-03-09, 13:21
endera handlar du anabola steroider ur Dragans baklucka eller så är du smart och gör som de flesta andra av oss och kör på proteinpulver och kreatin.
Det finns inga snälla biverkningsfria "nästan-steroider". Jag hoppas det är dina blåsta polare snarare än de eventuella dopingegenskaper som gjort att produkten fått ditt intresse!

Jag känner bara en Dragan och han säljer definitivt inte steroider ;)

Personligen tycker jag inte det är konstigt att killen är nyfiken och drar en gräns för olagligt vid sånt som går att köpa i vanliga webbshoppar av etablerade företag inom branschen. Många tänker nog likadant.

sur puppa
2010-03-09, 16:34
Finns det några studier på att det där ens fungerar? För min del låter det minst sagt BS-varning på saker som lover testohöjningar. Menar då inte minimala förändringar som är oväsentliga för kroppsbyggare..

capron
2010-03-09, 18:21
endera handlar du anabola steroider ur Dragans baklucka eller så är du smart och gör som de flesta andra av oss och kör på proteinpulver och kreatin.
Det finns inga snälla biverkningsfria "nästan-steroider". Jag hoppas det är dina blåsta polare snarare än de eventuella dopingegenskaper som gjort att produkten fått ditt intresse!

+1 :-)


Hittade en intressant post , lite svårt att veta om den är äkta eller fake.
En dansk doktor som tar JW på sig själv, påstår att det är kraftfullt och att tycker absolut en PCT kur krävs om man nu skall ta JW han såg sin testonivå sjunka till en 1/4 del två veckor efter intag.
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=6208321

Johan_P
2010-03-09, 20:00
Det ger bra effekt på killar födda 92. Biverkningarna är väl ingen höjdare men det får man ta.

Tycker du bör sluta med din äckliga propaganda för testohöjare. Dessutom när det handlar om målgrupp som är född 92.

Till trådskaparen:
Nej, det ger ingen effekt på dig. Och ja, det är utslängda pengar. Och sist men inte minst - du är 17 år och har förmodligen inte tränat en längre tid - då är där bättre sätt att bli större/starkare än att köpa JW och tro man blir biff av det.

smeander
2010-03-09, 22:01
Så det JW som ger resultat är bannlyst då kan man säga..
Hur som helst så är det inte värt pengarna, det som funkade är ju bannlyst också så.

För en -92 räcker det med protein och kreatin ändå, och om du ska köpa nåt för att förhöja testonivån så är allt lagligt bullshit tror jag. Det enda sättet att höja testonivån i kroppen och märka av en skillnad finns inte på den lagliga marknaden, då får du prata med Gryt-Ola på torget eller nåt.

SizeOn
2010-03-11, 00:53
Saxat från ********.


Jungle Warefare finns nu till försäljning!

VI har ett lager av Jungle Warefare som vi avaktat att sälja i väntan på vår utredning av produkten.
Vi släpper nu detta parti av Jungle Warefare.

Är Jungle Warefare olaglig i Sverige = NEj det är den inte!

Innehåller Jungle Warefare prohormoner eller steroider = Nej det gör den inte!

Vi har testat Jungle Warefare och den är helt fri ifrån Steroider och prohormoner eller andra eventuella olagliga ingredienser som är listade enligt dagens testmetoder.

Deceiver85
2010-03-11, 01:02
Varför chansa med ett "kosttillskott" som ena stunden är laglig, andra olaglig?

Förresten, upptäckte just att __________ säljer detta kosttillskott, vilket jag anser vara oseriöst, så där förlorade dem mig som kund.

demode
2010-03-11, 08:02
17a-methyl-5a-dehydro-etiocholane-4,6-dien-3-one-17-ol ser ju lite suspekt ut