handdator

Visa fullständig version : Träna innan Beachenn, festande etc?


Seduced
2010-03-04, 23:45
Tjenare :)

Tänkte kolla lite med er som har koll. Som ni själva vet så får man ju ett ganska hårt pump i musklerna efter träningen, de är spännda till max ser det ut som. Speciellt för min del är det väldigt stor skillnad på hur brösten ser ut innan och efter ett pass

Anyway..

Är det det bra alternativ att träna innan beachen tex för att det ska se bättre ut? Vilka faktorer påverkar hur "fyllda" musklerna är? Det kanske tom ser bättre ut dagen efter om man får ordentligt med vila?

Någon kanske kan svara på dessa frågor, lite roligt och nyfiken :)

Seduced
2010-03-04, 23:58
Imponera på bögar?

Jag vet att tråden inte är tillräckligt macho för dig för att du ska ge ett seriöst svar.

I alla fall, antingen är det i huvudet eller så ser musklerna verkligen annorlunda ut från dag till dag också inte bara efter träning. Någon kunnig?

nerja
2010-03-05, 00:09
Fan va onödig respons, varför är det ingen som kan ta en sån här fråga på allvar? Vet att det är riktigt många som undrar om samma sak, och ja jag är en av de. Är riktigt nyfiken och har själv funderat på det här riktigt länge. Förväntansfull för ett givande svar!

Krampus
2010-03-05, 00:14
Du kan söka efter trådar som handlar om hur bodybuilders tömmer och fyller för att se bäst ut när de står på scen. Det bör finnas många.
Men sådana optimerande metoder går inte att hålla särskillt länge. Du kan i stället sattsa på att träna dig till en form som ser bra ut i de flesta lägen. Men det tar så klart många år.

The Swedish Oak
2010-03-05, 00:26
Är du tillräckligt "deffad" så ser man ofta ut som man spänner musklerna, satsa på det du.

Scratch89
2010-03-05, 08:31
Du får träna som byggare tränar precis innan de ska upp på scenen, dvs regelrätt pumpträning. 10-12 reps, många set, på vikter där du egentligen klarar av 20 reps eller så.

BobaFett
2010-03-05, 08:42
Det bästa är att vara deffad helt enkelt, bättre än att vara stor.

Om du vill se bra ut på stranden ska du se till att röra på dig. Kasta frisbee, spela beach volleyboll o.s.v. Inte för att du ska få mer pump eller så utan för att du spänner musklerna när du rör på dig ;)

Good luck and go get that vag boy :thumbup:

Langster
2010-03-05, 09:14
Gör så här:

Ta med dig lite hantlar och skivstänger till beachen! Så kan du pumpa upp dig kontinuerligt under hela vistelsen. Dessutom lär du då få absolut mest uppmärksamhet av alla där. Antagligen kommer du även vara ett hett samtalsämne för de övriga badgästerna i flera dagar efteråt!

Det var väl det du ville?

prOtotype
2010-03-05, 09:14
När jag var yngre tyckte jag det var en lysande lösning att när man varit och tränat på ett tokvarmt gym och svettats som en galning att bara cykla 500m till närmsta badplats och hoppa i istället för att dra hem och duscha. Mycket roligare också :)
Tränar man i shorts så behöver man inte ens byta något

Ungrim
2010-03-05, 09:35
Gör så här:

Ta med dig lite hantlar och skivstänger till beachen! Så kan du pumpa upp dig kontinuerligt under hela vistelsen. Dessutom lär du då få absolut mest uppmärksamhet av alla där. Antagligen kommer du även vara ett hett samtalsämne för de övriga badgästerna i flera dagar efteråt!

Det var väl det du ville?

Ha Ha :thumbup:

AlmostRipped
2010-03-05, 10:04
Klart du kan träna innan du drar till Beachen, men som farbror barbro säger... "Det finns inga genvägar till det perfekta ljudet"! Så bör du inte dricka öl när du väl är på beachen, jag skulle rekommendera att bli tokdeffad innan sommaren så du ser rippad ut utan att ha pumpat innan :thumbup:

Christyle
2010-03-05, 12:20
När jag var yngre tyckte jag det var en lysande lösning att när man varit och tränat på ett tokvarmt gym och svettats som en galning att bara cykla 500m till närmsta badplats och hoppa i istället för att dra hem och duscha. Mycket roligare också :)
Tränar man i shorts så behöver man inte ens byta något

1+:thumbup: det ska fan prövas i år

Christyle
2010-03-05, 12:22
jag rekommenderar att du deffar ner dig o solar dig istället då syns musklerna riktigt

ARMSTARK
2010-03-05, 12:23
Personligen blir jag tokpumpad i en timme eller nåt, sen ser jag lösare ut än innan, precis som om musklerna blivit tömda. Jag skulle inte gå på beachen i det tillståndet. ( Om jag var där för att spänna mig :laugh: )

ProteinKreatin
2010-03-05, 15:39
Personligen blir jag tokpumpad i en timme eller nåt, sen ser jag lösare ut än innan, precis som om musklerna blivit tömda. Jag skulle inte gå på beachen i det tillståndet. ( Om jag var där för att spänna mig :laugh: )

Same here. Konstigt nog.

Kimball
2010-03-05, 15:51
Personligen blir jag tokpumpad i en timme eller nåt, sen ser jag lösare ut än innan, precis som om musklerna blivit tömda. Jag skulle inte gå på beachen i det tillståndet. ( Om jag var där för att spänna mig :laugh: )

Same, hade hellre sett till att ha snuskig träningsvärk i musklerna istället, då känns det ju iallafall som att de är mer spända. Lite jobbigt att behöva planera träningsvärken men..

Annars är nog sub 10% bf det bästa alternativet som sagt, och att inte gå till stranden dagen efter ätardag om man grisar på såna ^^

hugok
2010-03-06, 11:48
Det finns ju lite kosttillskott som förbättrar pumpet. sedan kan du ju prova strypträning.

capron
2010-03-06, 13:38
Tips för beachen är ju pumpa upp brösten i vattnet. Fjärilsim in till land ger pump och flås :-)

luderlasse
2010-03-06, 14:24
om du vill se stenhård ut kan du ju alltid sminka kroppen, beror ju på hur mycket du värnar om din manlighet.

kreatin ska binder vatten i musklerna om inte jag minns fel så du kan ju läsa på lite om det så får du 2 kg extra muskelpump