handdator

Visa fullständig version : Muskelbristningar


Nordhan
2010-03-04, 23:28
Tja , ja undrar om nån har några bra tipps på hur man undviker musklebristningar och om man typ kan bleka dessa på något sätt??

Har hört att om man solar så bleks dessa

Novaindex
2010-03-04, 23:31
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=143267&highlight=hudbristningar

http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=142156&highlight=hudbristningar

Scar
2010-03-04, 23:32
Mina har blekts med tiden. Brukar smörja in dem ibland då jag tycker att de ömmar lite visa dagar. Om det går att förhindra att gå bristnignar och samtidigt träna vet jag faktiskt inte.

King Grub
2010-03-05, 10:24
Måste bara påpeka att hudbristning och muskelbristning är två helt olika saker.

Sgart
2010-03-05, 13:32
Tänkte precis säga det grub skrev. Först när jag läste första inlägget tänkte jag wtf vadå bleka en muskelbristning ;D

Nordhan
2010-03-05, 14:14
såg de precis:P menade hudbristningar(A)

Nordhan
2010-03-05, 14:17
någon som vet hur man ändrar övertexten? ganska ny har så har inte koll på allt

Word
2010-03-05, 14:29
Gå in på ett forum för kvinnor. Typ stylesearch. Vi män bryr oss väl inte så mycket om vi har lite bristningar? Jag har några på rumpan som jag fick då jag var brevbärare. Annars har jag klarat mig bra. :) Vet att många kvinnor kör med diverse aparater och laserbehandlingar samt masssage. Vad jag vet så funkar det inget vidare.

svennebanan
2010-03-05, 14:32
Gå in på ett forum för kvinnor. Typ stylesearch. Vi män bryr oss väl inte så mycket om vi har lite bristningar? Jag har några på rumpan som jag fick då jag var brevbärare. Annars har jag klarat mig bra. :) Vet att många kvinnor kör med diverse aparater och laserbehandlingar samt masssage. Vad jag vet så funkar det inget vidare.

Vilket samband har en tjänst som brevbärare och hudbristningar?
Hur bidrog ditt jobb till det? För mycket stillasittande?

Nordhan: Du kan inte ändra trådens rubrik på egen hand.

Word
2010-03-05, 16:01
Svennebanan: Jag hade ett område som bestod av 10.000 trappsteg som skulle klivas varje dag. Jag räknade dem. :) Jag har ganska lätt att bygga muskler så det tog inte speciellt lång tid innan jag utvecklade en riktigt muskulös rumpa och eftersom den ökade så pass mycket på så kort tid fick jag bristningar. Har aldrig tränat rumpan speciellt mycket sedan dess (5 år sedan) men den är fortfarande rätt stor och stenhård.