handdator

Visa fullständig version : Gymbilder på Nilsson

Nilsson
2003-09-26, 23:25
Tjena!
Nu är man tillbaka på gymmet sedan snart två veckor :D Så hunnit köra igenom kroppen (förutom framsida lår) två gånger.
Har innan dess vart skadad (frtf skadad) och sjuk.
Så vikten har dalat ner till ca 89kg morgon mot 93kg som den va i början på Augusti.
Måtten börjar krypa tillbaka men styrkan är som bortblåst! Hoppas att den kommer smygandes tillbaka :)
De ställen som massan försvunnit mest från är latsen och bröst. Men har kommit tillbaka lite. Antar att det var mest vätska jag tappade.

För 2v sedan började jag som sagt igen träna och bulka lite smått. Vikten har gått från bottennoteringen 89 till 91kg. Kör nu ca 2g ALA och 20-30g kreatin om dagen, samt ca 50ml glycerol träningsdagar. Ligger högt i proteinintag men lite för lågt i kaloriitag. Så ska höjja kalorierna nästa vecka och se om man kan ta sig tillbaka till sin forna vikt 96kg :)

UPPDATERAD: Finns 2 nya bilder på sida 3, och en på sida 4.

Nilsson
2003-09-26, 23:26
LillNisse

Castro
2003-09-26, 23:28
Fan Nilsson! Du är grym!! :hbang:
Dom där axlarna är nog bland de bättre jag sett asså! :thumbup:
Jävligt schysst fysik!

Nilsson
2003-09-26, 23:34
Originally posted by Castro
Fan Nilsson! Du är grym!! :hbang:
Dom där axlarna är nog bland de bättre jag sett asså! :thumbup:
Jävligt schysst fysik!

Hihihi, va snäll du är! Men så mycket ska vi inte ta i ;) Men axlarna är jag faktiskt ganska nöjd med. Syns inte så bra på andra bilden då jag förminskade i paint :/ men där finns en del småmaskar :D Men nu är det bulk som gäller! Ska tumma på midjemåttet, men inte över 90cm iaf! :smash:

Castro, du är där jag är inom ett halvår om du fortsätter i samma takt, så kämpa på du med!!

Castro
2003-09-26, 23:41
Att jag skulle nå din fysik känns väldigt mycket mer avlägset än 6 månader, men nog om det, detta är din tråd.

Hur lång är du och vad har du för mått? Vad har du mer att säga om Glycerolen förutom att det på dig verkar fungera riktigt, riktigt bra?

Du är :kickass:

Nilsson
2003-09-26, 23:53
Att jag skulle nå din fysik känns väldigt mycket mer avlägset än 6 månader, men nog om det, detta är din tråd.

Hur lång är du och vad har du för mått? Vad har du mer att säga om Glycerolen förutom att det på dig verkar fungera riktigt, riktigt bra?

Du är :kickass:

Av dina mått att dömma så ligger du riktigt riktigt nära.
Måtten nu har jag inte så bra koll på, eftersom jag va mkt större i sommras och våras (inte lika hård dock?)
Jag är hela 186cm lång, vilket gör det svårt att se grov ut.
Midjan avslappnad 84cm, flexad 80,5cm.
Armarna är strax under 41 kalla tror jag.
Bröstkorg med flexade lats ligger mellan 120-125cm.
Underarmarna 34cm, nacke 46-47cm flexad.

Vad jag har att säga om glycerolet?? I love it :D Blir starkare på det och utför således bättre pass. Men jag kör det inte ensamt, utan alltid tillsammans med ala+kreatin+dextropur och stora mängder vatten (+5l utöver träning)
Har kört kombon med och utan glycerol. Tycker mig öka lite snabbare i vikt samt ser faktisk lite hårdare ut med glycerol. Får mer "fylliga muskler" av glycerol med.

Sedan blir huden len och fin :) Vilket är en välkännd effekt av glycerol. Enda negativa jag kan säga är att magen kan bli lite smårisig. Men det är det absolut värt :)

Castro
2003-09-27, 00:07
Glycerolen skulle vara grymt kul att testa! Fungerar det bra även utan ALA tror du?

Wilson
2003-09-27, 00:15
har för mig glycerol är farligt att använda under länrge tid...

Nilsson: ser kanon ut! :hbang: det är biffigt så det skriker om det. hoppas du kommer upp i din tidigare vikt snart..

Nilsson
2003-09-27, 00:16
Glycerolen skulle vara grymt kul att testa! Fungerar det bra även utan ALA tror du?

Ja, vet flera som kört det utan ALA med bra resultat :) Men ALA är det tillskottet tillsammans med protein som kag tänkt att köra året runt, så kommer nog inte testa utan själv faktiskt :)

Nilsson
2003-09-27, 00:33
Originally posted by Wilson
har för mig glycerol är farligt att använda under länrge tid...

Nilsson: ser kanon ut! :hbang: det är biffigt så det skriker om det. hoppas du kommer upp i din tidigare vikt snart..

Tack Wilson! Ska göra mitt bästa för att komma tillbaka i form :) Speciellt styrkan vill jag få tillbaka snabbt, inte bra för psyket att köra på småvikter :|

Ang glycerol så har jag kollat en hel del rapporter, ingen har visat att det är farligt vid normalt bruk. Dock kan det påverka njurarna lite (mao kanske lite farligt), detta i rapporter om cyklister och långdistanslöpare som använder det dagligen under flera år, på doser runt 1g/kg och dag (och uppåt). Mao skulle det vara ca 90g och upp för mig.
Men tar det säkra före det osäkra, så är av lika länge som jag är på! Men tvivlar på att det är farligare för njurarna än ett högt vätske och proteinintag.

Mago
2003-09-27, 01:33
JÄVLAR vilka axlar :hbang:
Resten var ju inte heller helt fy skam :kickass:

j0nas
2003-09-27, 03:59
Ser bra ut!! Bra fysik, mkt mat och mer massa så jävlar =)
Kör hårt!!

btw, vad kallas poserna? :D

Oskis
2003-09-27, 09:13
Jäkla nice fysik brutala axlar med:hbang:

*Flash*
2003-09-27, 09:27
Nisse lika snygg som vanligt:thumbup:

Munter
2003-09-27, 10:03
Fina axlar och traps. I like it!

Ervin
2003-09-27, 10:43
schysta axlar, trapz o armar :D Men behövs lite mer massa på brösten kanske. :thumbup:

dude
2003-09-27, 10:51
shysta axlar! men vilken jävla nacke 47cm!!!:thumbup:

Nilsson
2003-09-27, 11:04
Tack för alla snälla kommentarer :)

Ervin: Jag prioriterar armar och bröst, så hoppas massan kommer lite smått :)

j0nas: haha, danke ;) Jo du förstår, första posen heter "kolla vad blek man är om man lyfter armen" En gammal klassiker som bländar åskådaren tillräckligt mycket för att omöjliggöra en nogrannare titt, och således minska risken att finna fler brister :naughty:

Andra posen är den jag övar mest på! "bad Guy" heter den! Tittar ni riktigt noga så ser ni handbojjorna i spegeln!! Detta var precis i slutet på passet (hade egentligen triceps kvar, men inte så mycket att säga till om).

Ervin
2003-09-27, 11:07
aha ok nice! bara o :whipped: dom! grym fysik annars!

Nilsson
2003-09-27, 11:09
Originally posted by Ervin
aha ok nice! bara o :whipped: dom! grym fysik annars!

Tack! Har inga planer att ligga på latsidan :devil:

Ervin
2003-09-27, 11:12
det är rätt! keep up the good work! :bpump:

Lasse Kongo
2003-09-27, 11:27
*sjunger*

"backstreets back alright"

ser bra ut som fan, flickornas favorit måste du vara :kinky: :naughty: :kinky:

Mvh//Laxen

Nilsson
2003-09-27, 11:43
Originally posted by Me Lord
*sjunger*

"backstreets back alright"

ser bra ut som fan, flickornas favorit måste du vara :kinky: :naughty: :kinky:

Mvh//Laxen

Det kan du fethajja Lasse!!

Mvh Nisse-Gummiboll

bolt
2003-09-27, 11:59
Ser grymt ut.. Stadiga armar.
Kan vi inte få bilder på ryggen och benen?

Nilsson
2003-09-27, 14:15
Originally posted by bolt
Ser grymt ut.. Stadiga armar.
Kan vi inte få bilder på ryggen och benen?

Tjena!
Har ingen ny ryggbild, men har en som är ca 3v gammal, vikt där är 89kg. Är inte alls så stor som innan, men kommer snabbt tillbaka hoppas jag, får förlita mig på muskelminnet! Benen lägger jag inte upp bild på, slet av en stor del av muskelfästet på höger framsida lår, så ser förjävligt ur rent ut sagt :cryout: (därför jag inte tränat framsida ben som jag skrev i första posten)

Kommer posta nya bilder om en månad igen.

Castro
2003-09-27, 14:39
Feta rygglimpor, grymma axelklot och bra v-form. Inte mycket att klaga på här inte...:thumbup:

Sen att du med muskelminnet kommer bli ännu större och maffigare inom kort gör ju inte det hela sämre.

Synd och trist bara det där med låret och muskelfästet. Vad föranledde den skadan? Snälla säg tunga knäböj så är du min idol. :D

Nilsson
2003-09-27, 16:30
Haha, ledsen att göra dig besviken! Men skiten gick av när jag körde negativa benspark!! Så se upp med den övningen, för den är stygg!!

Castro: Töm din inbox om du vill ha svar ;)

palme
2003-09-27, 16:50
Riktigt grymma axlar kompis! :hbang: :kickass:

Nilsson
2003-09-27, 17:00
Tack kompis!! :cheers:
Hur går det själv med träningen då?

Btw! Bf%?? Vad kan jag ligga på?? runt 11-12%?

Mvh LillNisse

j0nas
2003-09-27, 17:57
Originally posted by Nilsson
Tack för alla snälla kommentarer :)

Ervin: Jag prioriterar armar och bröst, så hoppas massan kommer lite smått :)

j0nas: haha, danke ;) Jo du förstår, första posen heter "kolla vad blek man är om man lyfter armen" En gammal klassiker som bländar åskådaren tillräckligt mycket för att omöjliggöra en nogrannare titt, och således minska risken att finna fler brister :naughty:

Andra posen är den jag övar mest på! "bad Guy" heter den! Tittar ni riktigt noga så ser ni handbojjorna i spegeln!! Detta var precis i slutet på passet (hade egentligen triceps kvar, men inte så mycket att säga till om).

haha! :hbang:

Angående ditt BF tror jag du är på typ 10,5-11%
Jepp fan vad dina axlar växer pojk! Dom ser väldigt bra ut!

Kör på!

Spec^
2003-09-27, 18:14
Visste inte att man kunde operera in fotbollar i axlarna, men de kan man tydligen :D

helgrymmt!

Nilsson
2003-09-27, 18:26
Originally posted by j0nas

haha! :hbang:

Angående ditt BF tror jag du är på typ 10,5-11%
Jepp fan vad dina axlar växer pojk! Dom ser väldigt bra ut!

Kör på!

Tack kompis! :cheers: Visst är axlarna bra, men vill du se riktigt grymma räcker det att du går till spegeln ;)

Spec^ hehe, vill du se fotbollar till axlar ska du se mamma Dwag, själv nöjjer jag mig med handbollar så länge :P

Chris
2003-09-27, 18:38
Tycker du har en helt perfekt kropp! Hur länge har du tränat för att uppnå den där fysiken?

Nilsson
2003-09-27, 18:52
Fan va glad man blir att höra sånt, fast jag fattar inte hur ni tänker :smash: Så ska fan träna hårdare för att leva upp till mina ord ;)

Jag började gymma samma vecka som jag fyllde 18, och fyller 20 om 4,5månader. Därimellan har jag vart sjuk och vilat ca 3månader. Men snart 2år på gymmet :bpump:

Mago
2003-09-27, 19:54
Fan va glad man blir att höra sånt, fast jag fattar inte hur ni tänker :smash: Så ska fan träna hårdare för att leva upp till mina ord ;)

Jag började gymma samma vecka som jag fyllde 18, och fyller 20 om 4,5månader. Därimellan har jag vart sjuk och vilat ca 3månader. Men snart 2år på gymmet :bpump:

Knappt 2 år?! SNacka om att du har anlag eller gjort allt helt perfekt! :hbang:

Hampe
2003-09-27, 22:21
grym :hbang:

The Dwag
2003-09-28, 09:02
bra jobbat Nilsson :bow: mycket bra

:cheers:

ToXY
2003-09-28, 10:10
Looking gooood!!!! Fortsätt så !!:hbang: :thumbup:

/Mvh Martin

Nilsson
2003-09-29, 20:39
Tack för alla snälla kommentarer!!
Kroppen ser bara bättre och bättre ut för varje pass nu! 5v utan träning och kosttillskott har tydligen vart kanon för kroppen!! Antar att jag vart ganska övertränad innan.. är efter 2v starkare än jag var innan skadan (styrkan dalade som sjutton motm slutet) :bpump:

Wilson
2003-09-30, 13:00
känner igen det där... var själv sjuk i någon vecka, sedan lät jag vänta en vecka innan jag började träna. Därefter stukade jag foten och det blev inte så mycke träning då heller.. jag börajde jobba och fick ont om tid till träningen..
Nu e jag igång igen på riktigt sedan 1-2 veckor tebax och känner att kroppen verkar växa bra nu till skillnad från tidigare! :hbang:
tror det är nödvändigt med några veckors vila nån gång om året föra att itne stanna.

HajduMan
2003-10-03, 19:44
Mycket fint arbete på den kroppen....

keep it up..:bow:

Nilsson
2003-10-04, 20:44
Här kommer en dagsfärsk sidechest:

Nilsson
2003-10-04, 20:45
Och lilla krabban.

Piranha
2003-10-04, 21:01
Ser MYCKET bra ut Nilsson .. !!!!!!!

Skall bli kul att se dig på Lucia !

:hbang:

Nilsson
2003-10-04, 21:27
Originally posted by Piranha
Ser MYCKET bra ut Nilsson .. !!!!!!!

Skall bli kul att se dig på Lucia !

:hbang:

Tackar!! :)
Hehe, du får ha tålamod tills 2005 eller 2006 iaf :)

Nilsson
2003-10-06, 18:09
Kan lägga upp en liten ryggbild från samma sesion med! Nej, är inte helt avslappnad, men inte helt flexad heller. Ganska nöjd med trapzen där.

Castro
2003-10-06, 18:41
Du är bara på tok för grym!!!! :love: :love: :love: :kickass:

dude
2003-10-06, 18:43
den där jäkla ryggen vill jag ha!

Nilsson
2003-10-07, 00:35
Originally posted by dude
den där jäkla ryggen vill jag ha!

Den kan du få till priset av tunga mark, rodd och en del mat :bpump:

Castro: man kan aldrig bli för grym! Är glad den dagen jag själv kan se mig i sspegeln och tycka jag är grym. Dock så växer självkritiken snabbare än Nisse :kinky:

Nilsson
2003-10-16, 19:47
Ryggen hänger med!!

palme
2003-10-16, 19:57
Shit alltså nils! Du är min idol nu, men det blir inget sm guld om du inte fixar benen :insane:

Nilsson
2003-10-16, 20:15
Originally posted by palme
Shit alltså nils! Du är min idol nu, men det blir inget sm guld om du inte fixar benen :insane:

Om inte annat kommer jag ha grövst vader och hamstrings ;)

Munter
2003-10-16, 20:50
Schysst rygg, mannen.

AFanatic
2003-10-16, 21:11
Nice nice !

Är det en Canon A70 lr 60 ja ser? :cool:

Nilsson
2003-10-16, 21:52
Originally posted by AFanatic
Nice nice !

Är det en Canon A70 lr 60 ja ser? :cool:

Tjejen med öga för detaljer :thumbup:
Det är en A60!

AFanatic
2003-10-16, 21:57
Beror nog på att jag har A70 :D

Nilsson
2003-10-16, 22:54
Beror nog på att jag har A70 :D

Damn, du vann kvällens "penismätning". Du vinner 2h med mig som pris!! :love:

palme
2003-10-16, 22:59

Vad kul att du säger så då jag har vänster hand innanför kalsongerna och små drar i den.

AFanatic
2003-10-16, 23:08

Schysst....lr ska ja bli rädd? :MrT:

Nilsson
2003-10-16, 23:11

Schysst....lr ska ja bli rädd? :MrT:

Det vet jag faktiskt inte :smokin:

Fråga ngn av de tidigare pristagarna som tex Palme. :mallan:

AFanatic
2003-10-16, 23:20

Det vet jag faktiskt inte :smokin:

Fråga ngn av de tidigare pristagarna som tex Palme. :mallan:

Får lägga ner lite energi i den frågan då.... :rolleyes:

Deceptor
2003-10-16, 23:26
Hoppas det inte är försent att vara med i penistävlingen, jag ska köpa A80´n som kommer nu i slutet på oktober.
Riktigt grym kvalle på bilderna från den!

Och som den gode följa_topic_människa jag försöker vara så måste jag ju tillägga att jävlar Nilsson det ser mycket bra ut det där! :D Men det har jag väl sagt i ett annat forum? :D

AFanatic
2003-10-16, 23:28
Originally posted by Deceptor
Hoppas det inte är försent att vara med i penistävlingen, jag ska köpa A80´n som kommer nu i slutet på oktober.
Riktigt grym kvalle på bilderna från den!

Och som den gode följa topic människa jag försöker vara så måste jag ju tillägga att jävlar Nilsson det ser mycket bra ut det där! :D Men det har jag väl sagt i ett annat forum? :D

Med risk för att sabba tråden lite till....Så kommer han o brädar oss ! Fii feen...Ja orkade inte vänta på A80 ..annars hade ja haft en sådan snart :hbang:

Säger det igen då...lookin' nice nice Nisse!

Nilsson
2003-10-16, 23:50
Haha, ja japp vi är ute asså af :(
´
Jag funderar själv på att byta upp mig till en A80 lagom till Juletid :cheers:

Tack för alla snälla kommentarer!

palme
2003-10-17, 00:55

Får lägga ner lite energi i den frågan då.... :rolleyes:

Klart värt besväret att åka till gbg :thumbup:

Nilsson
2003-10-21, 22:15
Äh, tog ny ryggbild idag, kan lika gärna slänga upp:

Nilsson
2003-10-21, 22:17
En liten dubbelbicce med. Armarna släpar fortfarande sorgligt mycket :( Borde nog vart 44cm iaf för att vara symmetriskt.

Spike
2003-10-21, 22:20
Tycker triceps släpar bra mycket mer än biceps isåfall. ;)

Nilsson
2003-10-21, 22:24
Originally posted by Spike
Tycker triceps släpar bra mycket mer än biceps isåfall. ;)

Jo det håller jag med om, men skrev att armarna släpar, dvs allt :P Men har ganska okej triccar i sidechsten iaf :MrT:

Spike
2003-10-21, 22:26
En bra tricce ger automatiskt inte mer "häng" i triceps. Ofta går det hand i hand men ibland kan du behöva speciala lite. Du har en grym kropp hur som helst så det är ju bara extremt finlir, men det förstår du ju :D

Nilsson
2003-10-21, 22:29
En bra tricce ger automatiskt inte mer "häng" i triceps. Ofta går det hand i hand men ibland kan du behöva speciala lite. Du har en grym kropp hur som helst så det är ju bara extremt finlir, men det förstår du ju :D

Haha, det är minst 10kg kvalitativa muskler innan jag ska tänka på finlir :)
Men alltid kört bröst+bicce, axlar+tricce. Börjat köra armpass sedan 2-3v sedan och tycker det börjar ge resultat!

Kör nu:
Armar
Axlar +vader
Rygg + trapz eller mage (varannan gång typ)
Vader + hamstrings
Bröst + tricce eller bicce (varannan vecka nu typ, strika högreps)

Kör 5dar i veckan.

Spike
2003-10-21, 22:45
Schemat ser bra ut för dig om du orkar träna 5 dar i veckan! Lycka till och när kan du börja träna ben igen ;)

Nilsson
2003-10-21, 22:50
Schemat ser bra ut för dig om du orkar träna 5 dar i veckan! Lycka till och när kan du börja träna ben igen ;)

Läkarna säger sjukmassage om 2mån, men jag kommer snart börja med lätt, lätt träning för framsidan på bendagen.

Castro
2003-10-22, 08:28
Jävligt vacker rygg :thumbup:
Har precis samma problem som dig, armarna vill sig inte riktigt...Och då speciellt inte triccarna. Får se vad det blir av dem, hållar på att testa en massa olika upplägg för tillfället.

Men din kropp som helhet är :hbang:

jwzrd
2003-10-29, 17:11
Ser fina fisken ut som vanligt Nilsson!

rymdrattan
2003-10-30, 13:15
Bra som alltid :thumbup:
Men frågan va om detta är samma tatuering som du har på armen??

http://members.fortunecity.com/rymdrattan/tribaljin.jpg
"Gjorde den" För några dagar sen...

Nilsson
2003-10-30, 13:39
Originally posted by rymdrattan
Bra som alltid :thumbup:
Men frågan va om detta är samma tatuering som du har på armen??

http://members.fortunecity.com/rymdrattan/tribaljin.jpg

"Gjorde den" För några dagar sen...

Same but diffirent! Min är spegelvänd!
Men annars är det den gaddningen som Jin i TEKKEN har! Du ser den på omslaget till TEKKEN3 :smash:

rymdrattan
2003-10-30, 13:44

Same but diffirent! Min är spegelvänd!
Men annars är det den gaddningen som Jin i TEKKEN har! Du ser den på omslaget till TEKKEN3 :smash:

Okej, tekken i do know, mästare i det ;)
http://www.manji-clan.com/wtcl/images/gallery/tekken_tag/swbg_jin.jpg

Nilsson
2003-11-03, 22:18
Bulk bulk bulk, drar upp axlarna lite för å flexa trapzen ;P

Wilson
2003-11-03, 22:20
fina rutor:love:

Nilsson
2003-11-04, 17:01
Tack!
För ovanlighetens skull *host* så postar jag en ny bild. Blir något så exotiskt som en svensk krabba. Fick med trapzen helt okej.

Nilsson
2003-11-06, 16:20
Originally posted by boFFen
Har jag rätt till en åsikt så blir det väl att jag tycker du har grymt bra fysik men armarna är lite små för resten av kroppen. Men jag är väldigt arm fixerad så det kan vara därför.
Sen så har man inte sett dina ben, det hade varit kul att se dem också. Keep pumpin'

Du har helt rätt! Armarna är bara 42cm kalla, borde nog vara 44cm för att vara symmetriska. Men det tar tid att bygga grova armar :insane:

palme
2003-11-07, 08:40
Men det tar tid att bygga grova armar :insane:

Eller så tar man i ordentligt när man tränar :thefinger

Nilsson
2003-11-07, 13:25

Eller så tar man i ordentligt när man tränar :thefinger

Och det har du inte berättat tidigare? :insane:

a_p
2003-11-07, 13:34
Kanske bara jag som missat det men, hur lång är du? För övrigt grym fysik! Hur länge har du tränat?

Nilsson
2003-11-07, 13:38
Jag är 186-187cm fördelat på ca 95kg.
Tränat sedan i slutet av Jan 2002 med lite småuppehåll.

a_p
2003-11-07, 13:59
Ojdå, har gått fort då! Hur bra grund hade du att bygga på? Helt utan muskler kan du väl inte varit om du ser ut sådär idag(hoppas, annars får du mina resultat att se ut som ett skämt ;)).

Nilsson
2003-11-07, 15:38
Tränat lite kampsporter innan, samt cyklade en hel del innan. Så hade iaf rutor och vägde typ 78-79kg.

a_p
2003-11-09, 01:15
Okej bra, då låg du 10+ jämfört med mig iaf. ;) Nä men ser jäkligt bra, bara hoppas man kan se ut som du gör någon dag.

taz79
2003-11-16, 23:07
Va aldrig o "kollade" på dig igår på stan... Men de blir nog fler tillfällen...

Hade fullt upp på trädgår'n. Att alla alltid ska vilja bråka så fort de e nått.. Va nån kille som tog grepp runt nacken på mig.. ja bara sträckte upp händerna typ som "jag ger mig", såg ju att vakterna va påväg... han släppte inte.. o gapa o hade sig.. de plockade han rätt brutalt :laugh: :hbang:

Bilderna ser grymma ut :thumbup: Dit är det väligt långt känner jag.. Men men..

Läste att du oxo sysslat med kampsport? Vad har du tränat förnått? Ja slutade med grönt bälte i TaekWon-Do och Silver i 2 tävlingar :insane: ... Tyvärr fick jag sluta med träningen när ja började plugga högskola... Har försökt att ta upp träningen men det blev för tight me jobbet o allt :(

no1fitness
2003-11-17, 01:25
Det där är vä inte speciellt bulkigt...eller...:smash:
Mycket bra offseason form !! :thumbup:
Men benperson som jag är så undrar jag förstås var bilderna på dina ben är...??? :D
De är säkert minst lika vältränade som din överkropp antar jag !:)

palme
2003-11-17, 01:40
Nils har ju problem med benen *host* turkbygge *host* enligt honom :thefinger

no1fitness
2003-11-17, 02:17
Nils har ju problem med benen *host* turkbygge *host* enligt honom :thefinger

:laugh: Ont i knäna så han inte kan köra vare sig knäböj, hacklift eller benpressen eller...:booty: :D

Castro
2003-11-17, 07:06
Snarare än benskada. Ett halvt avslitet muskelfäste eller något dylikt om jag inte misstar mig. SOM UPPKOM UNDER ETT BENPASS.

totteman
2003-11-17, 09:40
ser väldigt bra ut nilsson!grymt!

Nilsson
2003-11-18, 15:11
Skratta på ni, jag tycker dock det är jobbigt med benen. Catsro har rätt. Har fått diagnos av Leif Swärd som är en världens mest erkända idrottsläkare (va läkare åt England under svennis), att mina minisklar är utslitna, ojämt brosk i knäskålarna samt slattter. Så detta gjorde att benträningen blev lite lidande.

Men så för ca 3mån sedan slet jag av en del av ett muskelfäste då jag gjorde negativa benspark.

Men jag ska få fart på benen ska ni se ;)

Tack för alla kommentarer!

Nilsson
2003-12-16, 08:54
...

maximuscle
2003-12-16, 09:08
:thumbup: ger jag till den bilden....

MVH

Action
2003-12-16, 09:14
Skratta på ni, jag tycker dock det är jobbigt med benen. Catsro har rätt. Har fått diagnos av Leif Swärd som är en världens mest erkända idrottsläkare (va läkare åt England under svennis), att mina minisklar är utslitna, ojämt brosk i knäskålarna samt slattter. Så detta gjorde att benträningen blev lite lidande.

Men så för ca 3mån sedan slet jag av en del av ett muskelfäste då jag gjorde negativa benspark.

Negativa benspark och framförallt negativa bencurl är nog inte så smart att köra. Lätt att överbelasta och som du råkat ut för slita av ett fäste..

Ser bra ut annars.. :thumbup:

lauria
2003-12-16, 09:54
:thumbup: :thumbup: :thumbup:

///////////Tobbe

Jense
2003-12-16, 11:50
Bra tudor nu också, topfysik, dessutom är vi lika gammla, och det känns bra =>

keep up the good work dude. :bpump: :hbang:

Nilsson
2003-12-16, 16:55
Tack Maximuscle!

Haha, jo jag har märkt det Action, blir inget mer sånt nu! Men jag piskar hamstrings och vaderna hårt, vilket iofs är bra, för det är inte för ofta man ser bra hamstrings och vader på en nybörjarscen, speciellt inte hos juniorer.

Tack även till er Tobbe och Jense! :bpump:

Kör hårt som fan nu! För det gör jag ;)

Slänger in en krabba med:

Nilsson
2003-12-16, 16:56
En liten träningsbild med:

Jense
2003-12-16, 16:58
testa att köra mark på.. 190kg? utan remmar =D

Nilsson
2003-12-16, 17:17
Originally posted by Jense
testa att köra mark på.. 190kg? utan remmar =D

Ser ingen anledning till det, när jag kör marklyft så kör jag mark för att träna rygg :)
Greppstyrkan får jag av mina CoC iaf

AdrenalineRush
2003-12-16, 17:52
Snyggt Nilsson!
:kickass:

Jense
2003-12-16, 17:54

Ser ingen anledning till det, när jag kör marklyft så kör jag mark för att träna rygg :)
Greppstyrkan får jag av mina CoC iaf

så du får supporting strenght av grippers? =D

Nilsson
2003-12-16, 17:58

så du får supporting strenght av grippers? =D

Nej, men köra utan remmar ger mig nada!

För att ryggen tar slut får jag göra 12-15 reps på 150kg, inte en chans att mina underarmar klarar det! Så jag gör allt för att maximera belastningen på ryggen, under mina ryggpass, på mina ryggdagar.

Jag tycker jag ökar okej iaf :)

Jense
2003-12-16, 18:04
nej , på hög belastning som jag skrev, 190 kg, så va det mest på skoj. men jag antar att du inte kör med remmar nä du värmet upp eller om du kör på någon mellanvikt som typ 60-80 kilo.

samt andra drag+håll övningar =)

Nilsson
2003-12-16, 18:11
nej , på hög belastning som jag skrev, 190 kg, så va det mest på skoj. men jag antar att du inte kör med remmar nä du värmet upp eller om du kör på någon mellanvikt som typ 60-80 kilo.

samt andra drag+håll övningar =)

Brukar värma med 10*60 och 10*100 då skippar jag remmarna iaf.

Sedan brukar jag hålla 50kilos hantlart så länge jag kan 2set i veckan.

Jense
2003-12-16, 18:14
ah, jaaa.. sedär =)

dåså

då har du det grejat. tränar du nacken något specefikt eller?

Nilsson
2003-12-16, 18:17
ah, jaaa.. sedär =)

dåså

då har du det grejat. tränar du nacken något specefikt eller?

Nacken får mkt stryk när jag kör mark tycker jag. Men typ 2ggr i månaden kör jag med en såndär ful huva som jag hänger en blå skiva i. Sedan står jag parallelt med överkroppen mot golvet och lyfter huvudet.

Jense
2003-12-16, 18:19
ja den . =)

stoppa in repet i munnen som du har föst vid calbemaskinen, övre trissan o dra åt sidan så du tränar hela nacken =)

Wannabebiff
2003-12-16, 18:35

hmmm... slatter har 8 åringar :MrT:

Nilsson
2003-12-16, 20:33
Originally posted by Wannabebiff

Kul att du kan så mycket..

lauria
2003-12-16, 21:28
Originally posted by Wannabebiff

Jaså? ja hade slatter en bra bit efter 8 år kan ja säga, ända upp till 13-14 år... Så att det är klart att han kan ha det...
Jo frästen Nilsson hur mkt var det på marklyftet??? (såg tungt ut)
Och för övrigt så har du grym kropp!!! Keep on!!!!

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

///Tobbe

Nilsson
2003-12-16, 21:28
Originally posted by lauria

Jaså? ja hade slatter en bra bit efter 8 år kan ja säga, ända upp till 13-14 år... Så att det är klart att han kan ha det...
Jo frästen Nilsson hur mkt var det på marklyftet??? (såg tungt ut)
Och för övrigt så har du grym kropp!!! Keep on!!!!

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

///Tobbe

Man tackar! Just det lyftet var 220kg.

Herkulez
2003-12-17, 12:19
Bra jobbat herr Nilsson :thumbup:

Spiffy
2003-12-17, 13:31
Vadå marklyft??? Underarmsträning var det ju!

Castro
2003-12-17, 16:45
Lika kung som vanligt Nilsson :bow:

Jense
2004-01-10, 03:23
Tjenamoss nilsson. Har du börjat får rätsida på armarna eller?

Har kommit ikapp dig i nacken iaf, alltid värmande för mig =P.

Lycka till!

mini2
2004-01-10, 12:46
wow, vilka vikter i marklyften! Nu fick jag motivation, ska också ta o fixa ett par remmar, funkar inte annars, oftast slutar jag när jag TAPPAR stången.

Thony
2004-01-10, 19:12
Schyssta mark..Bra fysik...

Så stark men ändå så liten :booty:

Nilsson
2004-01-11, 00:35
Originally posted by Thony
Schyssta mark..Bra fysik...

Så stark men ändå så liten :booty:

Vem är nu detta då?? :P Avslöja dig :D

Nilsson
2004-01-11, 00:38
Tjenamoss nilsson. Har du börjat får rätsida på armarna eller?

Har kommit ikapp dig i nacken iaf, alltid värmande för mig =P.

Lycka till!

Nej vart sjuk i influensa och skit ett bra tag, så inte blitt mycket tränande :/

Asså?? Utifrån vilka nackmått? :devil:

mini2: Skaffa ett par remmar och ge oss lite tunga vikter :thumbup:

Jense
2004-01-11, 01:11
du hade väl ngt mått här i din journal ngnstans =P

iaf. synd att du varit sjuk.

men du är väl frisk nu så det är bara att ta tag igen =) ha det så bra

Wilson
2004-01-11, 04:08
Nilsson: finns det nåt billigt gym i gbg?