handdator

Visa fullständig version : bilder


Wilson
2003-09-26, 19:11
lite bilder.. kanske inte ökat nåt men iaf inte blitt mindre - ser det ut som...
man växer på dåligt numera:( men men..

FlexOnline
2003-09-26, 19:13
Originally posted by Wilson
lite bilder.. kanske inte ökat nåt men iaf inte blitt mindre - ser det ut som...

Lite annan hudfärg/kontrast på andra bilden, men jag tycker fan d ser ut som en ökning!!!! Ser sjysst ut...bomba biccarna med mycket hammercurls så kommer även underarmarna att växa mer!!:thumbup:

Wilson
2003-09-26, 19:16
Originally posted by FlexOnline


Lite annan hudfärg/kontrast på andra bilden, men jag tycker fan d ser ut som en ökning!!!! Ser sjysst ut...bomba biccarna med mycket hammercurls så kommer även underarmarna att växa mer!!:thumbup:

japp färgerna är inte toppen... orkade inte pilla på dem.. sen min kamera är inte den bästa att ta bilder med (dv-kamera).

tack. känns skönt å höra :love:
mina underarmar växer nästan inget rtor jag.. eller flåt, inget växer dem. Kanske borde börja köra övningar för underarmar he...

hade en veckas sjuktid för 1.5 månad sen + att jag stukade foten... blev lite dålig träning då. Sen nu har jag jobbat mycket och det har inte blivit dem där 4 passen/veckan varje vecka kan jag säga. Men nu ska jag ligga i som aldrg förr :devil:

Tompi
2003-09-26, 19:28
En liiten ökning kan man nog se:thumbup:

Wilson
2003-09-26, 19:32
vilket sixpack va :naughty:

Chris
2003-09-26, 19:41
Tycker det ser bra ut! Snygg o vältränad kropp! Tycker också jag ser en ökning på bröst och biceps. Har du gått upp i vikt?

Wilson
2003-09-26, 19:47
tack!
nej jag tror inte det.. vikten har gått lite upp å ner. Men verkar som att vågen börjar röa sig uppåt lite... fast jag försöker ta det lungt så man nte lurar sig själv å lägger på sig fett iställte för muskler..

Castro
2003-09-26, 21:59
Det ser bra ut Wilson. Tycker mig se utveckling i armar och axlar och bröst, men inte ska vi väl vara så rädda för fett inte? Tänk såhär:
Det går snabbare att bygga muskler om man även tillåter lite fettuppgång!

Fast jag vet ju inte vad du har för mål eller så. Vad väger du, vad har du för mått och vad har du för mål med träningen?

Wilson
2003-09-26, 23:09
Originally posted by Castro
Det ser bra ut Wilson. Tycker mig se utveckling i armar och axlar och bröst, men inte ska vi väl vara så rädda för fett inte? Tänk såhär:
Det går snabbare att bygga muskler om man även tillåter lite fettuppgång!

Fast jag vet ju inte vad du har för mål eller så. Vad väger du, vad har du för mått och vad har du för mål med träningen?
tack för du tycker det... jag tycker iofs inte mina armar verkar ha växt nåt alls på hur länge som helst, men det kanske börjar knaka lite i dem nu verkar det som.
Jag vill nog inte ha mer fett än vad jag har nu. tycker jag har en bra "året-runt form" och ser inte det värt att lägga på mig mer fett för lite mer muskler. heller ta det lilla lugna i så fall. Men jag håller med om att man måste vara beredd att lägga på sig lite fett för att bygga. Jag har försökt bygga utan att försöka lägga på mig fett men det är väldigt svårt kan jag säga. Numera kör jag bara på, men försöker ändå hålla en jämn fettnivå på den jag har nu.
Mitt mål är väl lite mer än AF-fysiken.. nånstans mittemellan byggar och AF-fysik. Fast det tar tid...
Armar ligger nog på ynka 35 cm...har inte mätt på sistone. kanske växt lite jag vet inte.
bröst låg senast på 90-92.men inte mätt på sistone på något.
Kan göra lite mätningar idag lr imorn.
Vikt: 61.. samma sak där. längesen jag vägde mig. får bli e nvägning imorn bitti:)

MunsöHustla
2003-09-27, 16:25
Ser bra ut :thumbup:, har du någon längd och ålder till detta?

Nilsson
2003-09-27, 17:04
Jag tycker mig se lite skillnad på bilderna! Speciellt bröst, du ser nere vid kanten att tjockleken ökat! Sedan armar och trapzen har ökat en del med tror jag, lite svårt att se på bara den bilden då ljuset är annorlunda.

Nu är det mycket mat och tunga basövningar som gäller för dig :bpump: Ingen anledning att inte tumma på formen detta halvåret! Störst med tjockträjja tilss nyår vinner :devil:

Herkulez
2003-09-28, 10:39
Det ser ut att vara en stor skillnad om du frågar mig, speciellt på armarna

keep on working :thumbup:

Wilson
2003-09-29, 01:23
tack killar!
längd: 170
ålder: 19
vikt: 61 kg vägt innan frukost.

Wilson
2003-10-01, 02:10
nya bilder
EDIT: hmm ser att denna blev ganska mörk.. jaja..

Wilson
2003-10-01, 02:12
2

Wilson
2003-10-01, 02:14
3

Wilson
2003-10-01, 02:15
personligen tycker jag att jag har en aning för mycket fett... men visst jag är knappast bulkig direkt. men men.. vill man bygga muskler så:)
Ifall någon undrar var benen är, kan jag tala om att jag stukade foten för ett tag sedan.. men är igång med benen igen sen 2 veckor tebax.

Wilson
2003-10-02, 21:21
lite mått tagna nyss:
armar: 35-36
bröst (avslappnad): 92
midja (avslappnad): 72-73

om man lägger på sig fett, betyder det att midjemåttet ökar?eller behöver inte kroppen nödvändigtvis lägga fett på magen när den lägger på fett?

Castro
2003-10-02, 21:24
Originally posted by Wilson
lite mått tagna nyss:
armar: 35-36
bröst (avslappnad): 92
midja (avslappnad): 72-73

om man lägger på sig fett, betyder det att midjemåttet ökar?eller behöver inte kroppen nödvändigtvis lägga fett på magen när den lägger på fett?

Det skiljer sig ju från person till person vars fettet lägger sig, men det är ju klart att alltid en del av fettet lägger sig på magen, hur skulle det annars se ut?

Mitt fett lägger sig nog inte främst på magen utan nere vid ländryggen, men visst ökar midjemåttet av det med. Men mått hit och dit, det är ju hur det ser ut som är betydande.

Spegeln är din vän, vännen.

Wilson
2003-10-02, 21:31
okej bara undrade... tänkte bara att man kunde hålla midjemåttet som en slags måttstock över hur pass mycke fett man lägger på sig.
Känns iaf skönt att musklerna äntligen börjar verka växa...
tack castro!

AnderssoN
2003-10-02, 21:38
Du verkar vara ganska bredaxlad, och har en smal midja. Helt okej förutsättningar! Axlarna verkar över huvud taget vara din bästa muskelgrupp.

Man ser helt klart skillnad mellan bilderna på första sidan.

Aleks
2003-10-02, 22:08
:thumbup: Nice

Callek
2003-10-02, 22:31
Tycker det ser bra ut!

Har följt dig lite, eftersom du ligger på ungefär samma vikt som mig och mäter ungefär lika.

Jag har däremot börjat öka i vikt, speciellt nu sedan jag ryckte in i lumpen.

Men om du tycker att det börjar gå tungt och det inte ger så mycket, ta ett uppehåll ! Det gjorde jag nu i samband med att jag började i lumpen, nån vecka senare kunde jag köra hårdare än någonsin på gymmet.

MunsöHustla
2003-10-03, 11:53
Originally posted by Wilson
lite mått tagna nyss:
armar: 35-36
bröst (avslappnad): 92
midja (avslappnad): 72-73

om man lägger på sig fett, betyder det att midjemåttet ökar?eller behöver inte kroppen nödvändigtvis lägga fett på magen när den lägger på fett?

Män lägger i första hand på sig fett i bukhålan , så ditt midjemått kommer nog öka en del, men du är ju långt ifrån "överbulkad" om man säger så och lite fett är inget att vara rädd för såhär i vintertider....;)

Karl_alfred
2003-10-03, 12:11
snygg kropp!