handdator

Visa fullständig version : Hugger i ryggen?


ryss
2010-02-26, 19:03
Tjena tjena,

Jag har tidigare i mitt liv råkat ut för att jag sträckt ut ryggen, eller sträckt bakåt lixom för att ja i princip sträcka på mig. Då har det huggit till i ryggen så jag inte kunnat andas, detta sitter då i ett tag (15-25) minuter nånting. Under tiden kan ryggen hållas i ett läge, rör jag ryggen uppåt hugger det och luften åker ur mina lungor, rör jag ryggen nedåt händer samma sak. Men eftersom det gått över efter ett tag är det inget jag brytt mig om.

Idag vaknade jag och sträckte lite på mig, kände hur det högg till i ryggen och luften går ur mig, hur jag än rör mig hugger det och gör så jävulsk ont att jag bara kan ligga still, slappnar jag av, hugger det, vrider jag på mig, hugger det, tänk er som att du blåser ut luft allt vad du kan, så blir det automatiskt i princip när det hugger. Jag har legat sängliggandes hela dagen p.g.a detta, om jag mot förmodan ska ställa mig upp och gå måste jag i princip gå med ryggen lika krökt som quasimodo, sträcker upp lite, hugger, sänker ner lite, hugger..

Någon som vet vad detta kan vara? kan förövrigt tillägga att jag inte tränat på säkert 2 veckor nu, speciellt inte marklyft vilket jag säkert inte gjort på 6 månader..

tack på förhand / Ryss