handdator

Visa fullständig version : Vad är skillnaden på Rage och KCG R2?


FreCKo
2010-02-24, 12:20
Sitter och ska beställa något att ta innan träning för bättre pump, men vafan är skillnaden på R2 och Rage? Är R2 någon vidareutveckling eller?

FreCKo
2010-02-24, 12:38
VARFÖR KAN MAN INTE ÄNDRA TRÅDEN FÖR?!:furious: Skulle ändra till det här:

Sitter och ska uppdatera mitt kosttillskott-intag, har tidigare kört krealkalyn innan och gainer efter, men tänkte att man kanske ska uppdatera sig lite, och då blir det en megabeställning härifrån kolo! Det jag tänkte beställa är Rage/KCG R2 och Kolo EAA

Det jag sitter och funderar på är - Vafan är skillnaden mellan Rage och KCG R2? Är det "typ" samma sak men i olika förpackningar, eller är R2 mer typ kreatin medan Rage är "mer"?

Och räcker det med dom här två produkterna för träning? Rage 30-60min innan träning, EAA precis innan och precis efter, eller borde jag komplettera med kolhydrater under/efter träningen, eller bygga ut det som tas efter till något som liknar lite mer gainer, kanske t.o.m. köpa vassle och kolhydrater?

Pepz
2010-02-24, 12:50
läs innehållsförteckningen och produktbeskrivningen?

kcg r2 - mer för uthållighet och orka passet igenom
rage- fokus och pump samt pigghet

kjell33
2010-02-24, 12:52
Du kan visst ändra i tråden men det måste ske inom 3-4 minuter om jag minns rätt.

FreCKo
2010-02-24, 13:09
läs innehållsförteckningen och produktbeskrivningen?

kcg r2 - mer för uthållighet och orka passet igenom
rage- fokus och pump samt pigghet

Aha, så Rage kommer nog passa mig bättre känner jag, eller brukar folk blanda dom här två?

Du kan visst ändra i tråden men det måste ske inom 3-4 minuter om jag minns rätt.

Kom ju på efter 10min att det vore bättre om jag ändrade, såklart :D

FreCKo
2010-02-24, 22:57
Ingen som har några kommentarer på det jag skrev ovan? Räcker det med Rage och EAA eller borde jag komplettera med något mer?

Pdaddy
2010-02-25, 11:01
Rage X2 / Limited är nog bäst för dig..
Sen om du vill häva i dig EAA är upp till dig ;)

Pd

FreCKo
2010-03-03, 20:51
Rage X2 / Limited är nog bäst för dig..
Sen om du vill häva i dig EAA är upp till dig ;)

Pd

Hur menar du där?

CVN
2010-03-03, 21:37
Hur menar du där?

Att valet är helt ditt, vi kan ju inte sitta bestämma ifall du ska använda dig utav EAA eller inte. Men för att svara på din tidigare fråga, att blanda Rage med KCG R2 funkar alldeles utmärkt.

ligne
2010-03-04, 14:43
Jag hade hellre blandat RAW och KCG R2 men du gör självklart som du vill.

FreCKo
2010-03-04, 22:35
Att valet är helt ditt, vi kan ju inte sitta bestämma ifall du ska använda dig utav EAA eller inte. Men för att svara på din tidigare fråga, att blanda Rage med KCG R2 funkar alldeles utmärkt.

Trodde att du inte gillade det och hade en bra anledning :D Men blanda KCG och Rage var inte riktigt min tanke, det var väl att ta det ENA eller ANDRA...

Jag hade hellre blandat RAW och KCG R2 men du gör självklart som du vill.

Men blir inte det rätt mycket dyrare?

ligne
2010-03-05, 14:51
Men blir inte det rätt mycket dyrare?

jo det är klart.
det var bara min åsikt om du skulle blanda produkter.

jag tycker du ska prova RAGE.
klarar din mage INTE det så prova istället KCG R2 och tillsätt arginin :thumbup: