handdator

Visa fullständig version : v12 turbo


Shakemynuts
2010-02-23, 13:14
Har provat denna produkt nu och för det första var den såklart vidrig, citrus tror jag det är, surt som satan iallafall, 1 skopa på en halvliter vatten känns fortfarande som koncentrerad citronsaft med 2 ton aspartam i.

Jag har iallafall suttit här med magont, illamående och kväljningar i 1½ timme nu, kräks regelbundet men det kommer ingenting.

Är det vanligt eller? Ska jag bara kasta skiten?

Någon som vill ha en burk v12? :D

Pr0wler
2010-02-23, 13:20
Lätt! min börjar ta slut så skicka på =)
Upplever inget av det du skriver...
visst det är sött men har bara positivt o säga om v12.

0rre
2010-02-23, 13:35
Du kanske tycker helt enkelt att det är riktigt äckligt? Burkar du få kväljningar av saker som smakar eller luktar illa?

Hedztrem
2010-02-23, 14:51
v12 turbo smakade jävligt illa och jag blev konstig också.. börja typ klia i huden, fick utslag på kroppen samtidigt jag åt det och visste inte vars fan det kom ifrån så efter några besök hos läkaren så trodde dom att det var något kosttillskott som gjort det och v12 var det enda nya jag prövade. Jag har då inte vågat mig på det igen, dyrt och ingen effekt för mig

Kan ju tillägga att utslagen är borta nu....

Jonesss
2010-02-23, 22:31
Jag har inte fått något av era bieffekter + gillade verkligen smaken. Men mår du kasst av det så borde du ju inte använda det

Shakemynuts
2010-02-24, 18:09
Jag mår såhär pass illa av lax, absolut enda. Men inte så att jag ligger och hulkar med en hink i flera timmar. :(

Känns inte som att det är värt det alltså. :D