handdator

Visa fullständig version : Kyäni stor bluff?


lilleposti
2010-02-22, 16:56
har precis hört talas om denna produkt är det ngn som har ngn koll på vad det innehåller och om det faktiskt är bra??

för mig känns det lite för likt tv-shop :smash:

OneManArmy
2010-02-22, 16:57
Blåbärs juice?
I call bullshit

Blackened57
2011-08-02, 20:45
har precis hört talas om denna produkt är det ngn som har ngn koll på vad det innehåller och om det faktiskt är bra??

för mig känns det lite för likt tv-shop :smash:

Måste bumpa upp denna tråden då jag blev kontaktad av en gammal banpolare igår. Har inte pratat med honom på över ett år, så undrade vad han hade i görningen.

Träffades idag då han var jävligt hemlighetsfull så jag ville veta vad det gällde. Fram kom hans "Mentor" eller vad fan det nu är dem har som hjälper dem att sälja produkten för att förklara allt. Satt och lyssna när dem babblade på om denna mirakeljuice. Efter mötet insåg jag att det är ju jag som är kunden, sen blir jag försäljaren, Dvs ett pyramidspel fast med finare namn.

När jag kom hem så googlade en hel del och kom fram till slutsatsen att jag kan få i mig innehållet om jag bara går till ica och spenderar en 50 lapp. Sana sol och ett paket multivitamin.

Sen att han tjötade med mig gjorde inte saken enklare för honom då jag är insatt i kost och träning och inte han.

Nån mer som råkat ut för nåt möte?

Fru_Flisa
2011-08-02, 21:59
Nån mer som råkat ut för nåt möte?

Ja, på en mässa. Vart påproppad massa broschyrer och fick smaka på en påse multivitamin "fullproppad med antioxidanter". De har en sk "hälsotriangel" som även inkluderar ett "kraftfullt extrakt från NONFRUKTEN som ökar kroppens produktion av kväveoxid".
Fick dessutom en blankett från labtestsom visade att inga dopinklassade ämnen ingick.
Nu låter jag som en av deras försäljare haha men nej jag skulle aldrig slösa pengar på sånt där.