handdator

Visa fullständig version : Disgorge och 0rre gainar fusk muskler


Disgorge
2010-02-21, 22:35
Denna journal ska försöka hållas aktiv av två personer, mig själv och 0rre.

0rre
2010-02-21, 22:39
Yes, då kanske man ska skriva lite om sig själv?
Jag ska försöka skriva in lite info på både mig och Disgorge.

Ålder: Jag är 7 månader äldre än Disgorge
Längd: jag är 4cm längre än Disgorge
Vikt: Disgorge väger 7kg mer än mig
Tränat: Vi har båda tränat, ett bra tag nu.
Styrkestats: Inget vi vill skriva här då vi skulle kunna ljuga om det och vi har absolut ingen lust att bevisa det med videos. Kanske någon vacker dag.
Program/Scheman vi går efter: Det får ni se när vi skriver ner dom.

Nu kör vi

0rre
2010-02-21, 22:43
Bänkpress

4 tunga sets

Sidelaterals

3 tunga sets

Hantelpress

4 tunga sets

Maskinpress

4 set på en vikt som jag tyckte var riktigt tungt

Pushdowns supersetat med stående tricepsextensions

4 sets pushdowns och 3 sets stående tricepsextensions

chrille87
2010-02-21, 22:47
Hur ska man kunna följa någon som helst utveckling utan fakta?

0rre
2010-02-21, 22:52
Hur ska man kunna följa någon som helst utveckling utan fakta?

Detta är ett försök att hålla motivationen uppe samt att få min kompis att börja träna lite mer regelbundet så han kan skriva in lite och försöka vara så aktiv som möjligt i journalen.
Detta är journalens uppgift. Utvecklingen kommer skrivas så som "Idag blev det ett PB på bänkpressen med 10kg". Själv så tycker jag det räcker, eller är det verkligen nödvändigt att veta statsen på alla övningar samt all information om mig som person? Tror verkligen inte det, må du njuta av att läsa denna journal så gott det går.

chrille87
2010-02-21, 22:56
Detta är ett försök att hålla motivationen uppe samt att få min kompis att börja träna lite mer regelbundet så han kan skriva in lite och försöka vara så aktiv som möjligt i journalen.
Detta är journalens uppgift. Utvecklingen kommer skrivas så som "Idag blev det ett PB på bänkpressen med 10kg". Själv så tycker jag det räcker, eller är det verkligen nödvändigt att veta statsen på alla övningar samt all information om mig som person? Tror verkligen inte det, må du njuta av att läsa denna journal så gott det går.

Visst räcker det för dig men det är ju svårt att hänga med för alla andra som kommer att läsa den här journalen. Nåväl du får såklart skriva precis som du vill, lycka till

0rre
2010-02-21, 23:08
Visst räcker det för dig men det är ju svårt att hänga med för alla andra som kommer att läsa den här journalen. Nåväl du får såklart skriva precis som du vill, lycka till

Varför skulle det vara lättare att "hänga" med under utvecklingen?
Vad för skillnad blir det om jag skriver, "igår tog jag 110 i bänkpress och idag tog jag 115kg" än att jag skriver, "idag fixa jag PB i bänken med 5kg".
"Jag vägde 200kg några dagar sedan men idag väger jag 220kg" eller "jag har gått upp 20kg"
Ser ingen skillnad, ni får ju den informationen ni behöver få just för att "hänga" med. Blir detta för svårt, då finns det andra journaler där det går att läsa alla möjliga saker om just personen som skriver den. Deras liv, vad dom äter, vad dom gillar, vad dom gör i fritiden, vad dom drömmer om och blabla. Just denna journal kommer enbart handla om träning.
Vad för övningar, vilka dagar, hur mycket vi ökar i vikt, både styrkemässigt och tjockismässigt, osv.

Disgorge
2010-02-21, 23:18
Bänk 4 lätta sets

Hantellyft åt sidan 4 lätta sets

Pushdowns 4 lätta sets

stångcurl 4 lätta sets

Omvända hantelflyes 4 lätta sets

Latsdrag 4 lätta sets

0rre
2010-02-21, 23:19
Grymt där! Det gick från jättelätt till lätt. Det går framåt för dig, yeah buddy!

Disgorge
2010-02-21, 23:21
Oja, siktar på Grovt jvla supertungt

0rre
2010-02-21, 23:24
Yes, imorgon blir det ett Rygg, biceps och mag pass!

0rre
2010-02-22, 21:31
Viktade Chins PB!

4 tunga set

Marklyft Riktigt galet fint PB. Nöjd som satan

4-5 set

Roddövning

4 galet tunga set

Maskindrag

4 små galna set

Bicepscurl

3 set PUMPZ

Cable crunches

3 set

Situps med vikt

1 set Få ut det lilla sista

Den satt fint. Disse kämpa på och fick in en fin teknik på marklyften. Han har aldrig kört den förut, men fick ihop bra med vikt.
PB'a den och har klarat av målet. Känns riktigt gött.
Disse klarade av 9 chins, galet bra då han sa att han klarade av 4st sista han provade?
Bra pass!

Timme
2010-02-23, 12:47
Styrkestats: Inget vi vill skriva här då vi skulle kunna ljuga om det och vi har absolut ingen lust att bevisa det med videos. Kanske någon vacker dag.


Är ni så starka att ni tror att vi inte skulle tro er?

Timme
2010-02-23, 12:49
Marklyften satt fint va? :D Älskar när man köttat sönder sig totalt i marklyft haha :P

0rre
2010-02-23, 13:23
Är ni så starka att ni tror att vi inte skulle tro er?

Oh, om det ändå vore så. Nej, men det är mycket skönare och inte skriva vikter av någon anledning.

Marklyften satt fint va? Älskar när man köttat sönder sig totalt i marklyft haha

Marklyft, favorit övningen just nu. Finns ingen bättre/skönare/mer orgasmisk övning, säger någon något annat, så är det en lögn!

0rre
2010-02-25, 17:22
Bänkpress PB

1set

Sedan drog jag hem då jag inte kände mig 100%. Fick in ett PB på bänken iaf, måste se till att bli frisk nu bara.

Timme
2010-02-27, 20:01
Oh, om det ändå vore så. Nej, men det är mycket skönare och inte skriva vikter av någon anledning.



Marklyft, favorit övningen just nu. Finns ingen bättre/skönare/mer orgasmisk övning, säger någon något annat, så är det en lögn!

haha okaj :D


Ah så är det verkligen. När mark går bra är det väldigt skönt :D

0rre
2010-02-28, 23:44
Det ett väldigt slarvigt rygg pass. Känner mig inte helt 100% ännu.

Chins

5 set

Underarms curl

1 set

Hantelcurl

1 set

Sittande rodd

3 set

Biceps curl med viktplatta

1 set

Underarm curl

1 set

Bicepscurl i power-racket

3 set

Stångrodd

3 set

0rre
2010-02-28, 23:45
Bänkpress PB

5 set

Sidelaterals

3 set

Hantelpress PB

3 set

Axelpress

1 set

Pushdown

1 set